Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz Źşë' #7057 üzenetére

    az a baj a lövéssel,hogy teljesen esetleges tud lenni ez a dolog,engem a legjobban az bosszant inkább,amikor annyira késik a reakció(ami szerintem a szerver bugja/terhelés miatti lassulása miatt van,nem a ping miatt,a pinget folyamatosan látom az előttem levő bill.lcd-n!),hogy valakire elkezdek lőni,a sorozat felénél viszonozza,meghal,összeesik,kiirja,hogy megöltem,és rá MÁSFÉL MÁSODPERCRE összeesek,kiirja,hogy megölt az ellen.aki már rég a földön fekszik,és én már elindulok tovább!ilyen nem egyszer volt tegnap is,jellemzően olyankor,amikor nagyon megy az akció a szerveren,olyankor van ilyen.játszottunk a másikon 8-an zászlóhúzogatósdit,kevés akció,több taktika,még meg is jegyeztem,hogy mennyivel jobb a hc mód,de aztán felvilágositottak,hogy nem is hc :DDD(úgy olvastam itt,hogy át lett rakva,csak gondoltam,hogy a minimapot is sikerült megoldani...),egyszerűen azért,mert kis terhelésen annyira az történt,amit az ember akart,nem kellett 1 tár az ellenbe,stb...
    vagy az van,hogy egyszerűen sz@rul kezel a szerver ennyi embert,vagy a másik,amire gondoltam,hogy túl nagy a gépigénye a dolgonak,és nem adnak elég erőforrást alá a szolgáltatónál(irt itt a múltkor valaki szerverterhelési adatokat,nekem úgy rémlik,hogy azért eléggé tisztességes terhelést mutatott...),a pingre azért sem gyanakszom,mert játszottam 200-as pinges szerveren is,és az sem volt ennél semmivel sem rosszabb terhelve,max kevesebb akciónál sem talált jobban a golyó,elé kellett lőni az átfutónak.

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Új hozzászólás Aktív témák