Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #00809728

    törölt tag

    válasz Manitou #3904 üzenetére

    Hy!

    Sima langyos víz+szivacs v. kefe+ sampon.

    Müanyag: hát vannak műanyagápló termékek de neked akkor olyan kell ami nyomokban tartalmaz festéket is.(nagy lökös van a tubuson) AUCHAN.
    De ha van otthon fekete cipőbox azzal átkencézed majd hagyod kb 1-2 órát száradni.Utána szépen letőrőlgeted a felesleget már ha nem szívta be és akkor jőhet a müanyag ápoló termék pld sonax külső.

  • Moric

    aktív tag

    válasz Manitou #3907 üzenetére

    Én le szoktam mosni egyben samponnal az egészet. Majd a végén az üveget külön is megtisztítom üvegtisztítóval.
    Szerintem érdemes szárazra törölni, mert nem marad foltos.
    Krómos a kipufogóvéged, akkor krómtisztítóval szép fényesre tudod csiszatolni. Nekem valami magyar gyártmányú alumínium és króm tisztítóm van otthon, teljesen jó, szép fényes lesz utána.

  • Boxer001

    veterán

    válasz Manitou #4578 üzenetére

    Ez ilyen íratlan szabály, hogy ha lemosod a kocsid, akkor sokkal valószínűbb, hogy hamar koszos lesz. :) Nálam nincs ilyen gond, amióta lecseréltem a problémát egy bkv bérletre. ;]

  • #00809728

    törölt tag

    válasz Manitou #5905 üzenetére

    1hszben le van írva

    de ide is beteszem

    Fényezés kezdőknek:
    Szoval rozsda felfutás ill goc pontokat kőfelverődés okozta hibákat keres.Jól csiszold át csiszologéppel szárazon ne garázsba 100-as vászonnal.Ha vedlik a festék mint írtad akkor csutira szedd le ha lehet fémig.Müanyag ellemeknél természetesen ne fémig hanem a müanyag szinéig.
    Majd jőhet az alapos zsírtalanitás ha kell 2* ismételd meg
    Alapozó festék én itt wash-primert használok menőbb festékboltokban van nem alapozó hanem rozsdagátló előkészitő az alapozónak.
    Alapozónak cinkromátos téglavőrőst szoktam használni de ha tehetősebb az íllető akkor 2komponens alapozot szoktam.
    Száradás után becsisz finoman éppen ,hogy csak szárazon.
    Majd jőhet a kittelés 2komponens jobbik fajtából.
    Majd csiszolás csiszolópapír 100-120-as+vizzel és természetesen fa db-ra szoktam rárakni vagy tegnap láttam a Tescoba 600ft-ért gumitalpat az egyenes fellületekért+papírruhát
    Ha már ott jársz vegyél papír ragasztószallagot 2-3cm széles+észter hígitót+takarófoliát de ha tudsz papírt szerezni az jobb.
    Kitt csiszolás után jőhet rá a szorókitt itt én szinezőt szoktam belerakni és ebből is a drágábbat ajánlom /lechler,glasurit,standox stb.../ de van a body 4:1 nagyon jó kis husos anyag.
    Jó sürün vastagon elég jól takar mindent.
    Majd jőhet ismét majd a vizes csiszolás ha sima piros,fehér akkor 400-500-as papírt javaslok.Ha metal akkor mehet 400-as papírral de a végső esetben már amikor ugy gondolod már csak hangyaf*szanyit kell csizolni és kész a mű akkor kell 1000-es papír.
    Ragasztással ha megvagy akkor papírruha fel, majd át kell ovatossan tőrőlni pamut rongyal 2-3* ha lehet fehér legyen és majd meglátod még mennyi kosz jőn le.
    +én szoktam svábronygot venni azaz /mézeskendőnek/ is hívják elég ragacsos azt finoman a fellületen át kell tőbszőr huzni vigyázva ovatosan ne ,hogy beleragadjon stb....
    Ha ezzel magvagy akkor egy elhunyt szakitól lestem meg ő még átmosta a kezét észter hígitoval majd levegőt fujatva a kasztnira áttőrőlgette a tenyerével.Nos nem hiszed el de még akkor is fog lejőnni kosz bőven.
    Majd a fényezés előtt kitakaritani a garázst teljesen semmi porfogó ne maradjon bent és ami bent marad az legyen majd enyhén vizes.Tehát be kell locsolni mindent mert a viznek van egy vonzása és a porszemek egyből megtapadnak rajta.
    Majd jőhet a 3 rétegő agyonszűrt 2-3* festék.Lényeg jó meleg legyen és a kocsi is.A legjobb a fujás és az előkészités előtt jól felmelegitettni a napocskával.Jobban terül a festék.
    Festék a gyár által megadott bekeverést használd attól ne térj el.
    Minőségi festéket vegyél /mobihel-lchler,glasurit-standox/
    Én felsőtartályost használok ott a gravitáció hatására megy bele a festék és 5-6bar elég is.Az alsótartályoshoz nagyobb bar kell mert ott a nyomás viszi ki ill a szorás is levegővel térténik tehát olyan mintha 2 felé dolgozna a kompresszor.
    Fujást elősszőr vékonyan átlátszoan vidd fel és várj vele kb 10percet.Majd jőhet a következő akkor azt már telibe kell és nézd mindig oldalról hova megy a sugár és jól locsold meg azaz üveges legyen a teteje /sík/Probáld meg egy más fellületen ha nem vagy benne biztos.
    Ha végesztél kb 30-40perc után jól hígitsd meg a festéket kb duplájára és ovatossan nagy bar kb 6-7 fujd át kb ugy mint az első réteget.
    Nem fog megfolyni hanem szép fényes egyenletes réteged lesz majd.
    De ha über jót akarsz és nem metal lesz a gép akkor vehetsz rá lakkot akkor tuti szép lesz.Boltban elmondják ,hogy használd.

  • Moric

    aktív tag

    válasz Manitou #5912 üzenetére

    A tetővel én nem nagyon foglalkoznék. Az nem javítható szépen.
    A barna foltokat (talán rozsda) eltüntetném, ennyi.

    A lökössel el lehet szórakozni, az nincs szem előtt. Feltöltöd kittel, majd lefestheted, lakozhatod. Arra figyelj, hogy mikor visszacsiszolod a sérülés környékéről ne tüntesd el az összes festést.

Új hozzászólás Aktív témák