Hirdetés
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wwenigma
Jómunkásember
Vagy pedig magában a jatekban is van egy kis "rásegítés"?
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
aginor
addikt
-
Kelvin
őstag
válasz Sárpac #12915 üzenetére
pontosan én is ezt mondom......különbség 30% 70-es cf javára.Az árról nem is beszélve.Azt is látom,h más a procija de amíg ilyen procival van ami k×rvára nem hajt ki még egy db 70-est addig ne osztogassa az észt,h cf be 11000pontja lett és h ezért jobb a gts-e.
[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz Sárpac #12919 üzenetére
Ez így van
(#12924) Maotun :most ne a négymagosat nézd hanem az enyémet amit belinkeltem hisz azt kérted.Szerintem ezt lezárhatjuk amennyiben te még mindig úgy gondolod,h egy 8800gts erősebb és jobban megéri mint két 3870-es cf-ben.Akkor biztos úgy van(#12922) dan31
egyik kép jobb mint a másik Ez tuti garis gond[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
sutyi^
senior tag
válasz Sárpac #12949 üzenetére
3 éve volt utoljára ATi a gépemben, most is NV van benne, úgyhogy felőlem nyugodtan bazsalyoghatsz.
Csak ha egyszer valami nem tűnik éppen helyesnek az adott körülmények között, abból nem tudom hogy lehet valamit objektívan levonni, majd kijelenteni.
No de nekem aztán huncut mód mindegy mondjuk, hogy ki mit hisz.
Edit.: Jól megaszondtam, omfg.
[ Szerkesztve ]
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
Kelvin
őstag
válasz Sárpac #12961 üzenetére
Te minek hasonlítgatsz egy szaros 60e-es Nyvídia kátyát egy 3850-eshez ami fele annyiba kerül.Gyerekek ti tényleg nagyon elvagytok szálva magatoktól.....gondolkozzá picit ezen azt húzzá vissza a topikodba!
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
honda23
aktív tag
válasz Sárpac #12961 üzenetére
szerintem inkább menj a nividácskás topikodba
a crysis a far cryhoz képest egy kalap szar
ja én 35eért vettem ezt a karit és majdnem annyit tud mint a nagy nvidia 60ért
érdekes nem?
na pá
meg milyen textúra hibák?
nvidiás driverek olyanok hogy ha 3 hónapnál régebbi összevissza hibázik...[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
rollins
őstag
válasz Sárpac #12968 üzenetére
X2 -re én is kíváncsi vagyok. (persze nem veszek, csak kíváncsi vagyok) Most 399$ vagy 499$ lesz? 3870 CF -ből kiindulva legtöbb helyen még a 8800Ultránál is gyorsabb lehetne. Csak az a gond, hogy nem minden játékban.
Láttam itt linkeltek 399 eurós árat. Ejha ha tényleg hozná az Ultra sebességét, szép lenne. De ahogy lenni szokott..
#12974: Hát az még karcsú eredmény.[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
válasz Sárpac #12974 üzenetére
Akkor ott valami hiba van , mivel dollárral csak 75 e /175-tel számolva /, euroban meg 101e /255 /, igaz talán a megjelenésig várni kellene , a mostani új karik sem olyan áron vannak , mint amit előzetesen mondtak .
#12975 : Egy programért megérte , mondom , hogy jó a marketing .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
-
Sárpac
nagyúr
válasz Sárpac #12974 üzenetére
(itt a G80 alapu GTS lett tesztelve 112sp-vel a G92 nem szerepel)Tehát GT-vel elmondhatjuk, hogy 17fps lett az átlag GTS G92-val kb 1fps-el lehet több 18 lehet 3870el bár a felbontás picit kissebb de legyen 22fps nagyjából 8800 ULTRA szint mint ahogy a grafikonon is látszik!
De majd kiderül pontosan ha megjelenik!
[ Szerkesztve ]
Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
dokar
addikt
válasz Sárpac #13039 üzenetére
én azt bírtam, hogy kijött a PH!-n a 88GT teszt, mint "fenegyerek", amely még a GTX-et is letolta. az már mellékes, hogy olyan béta drivert használtak, amely sok olyan dolgot nem jelenített meg, amit nem egyszerű észrevenni, így sokkal több fps-t kapott. aztán az xs-en felfedezték a csalást, mire az nv azzal védekezett, hogy ez csak béta driver. de sebaj, addigra már elindult a nagy hájp, hogy a kis 88GT agyonveri a GTX-et és sokkal olcsóbb is. később elérkezett a 88GTS-512 ideje. mindenki ultra-verőnek képzelte el a korábbi 88GT-s teszt tanulságai miatt. de kijött a PH! teszt és kiderült, hogy az új GTS még a GTX szintjét sem hozza. a sok idióta meg sírt, hogy nem kap Karácsonyra csoda GT-t.az ati ez idő alatt kidobta az RV670 alapú kártyáit, amely sokkal jobb alternatívát kínál a középkategóriában. legjobb példa erre a HD3850 vs 8600GTS, ahol a kisebb RV670 teljesen lealázza az nv kártyáját még a speciálisan nv-re írt játékokban is. kiemelném, hogy az RV670 sokkal fejlett és időtállóbb, mint az nv hasonló megoldásai. én azonos ár mellett is inkább egy HD3870-et választanék, mint egy 8800GT-t.
extra - SEXRay
-
lsc
nagyúr
válasz Sárpac #13045 üzenetére
Talán emlékszel rá , amikor megjelentek a mostani kártyák , akkor valamelyik cég /valami zöldes logóval / nagyon verte magát , hogy így meg úgy dx10 . Ez a mostani meg tipikusan a savanyú szőlő esete , mivel a mienk nem tudja , akkor az nem is kell . Félreértés ne essék , értelmét most én sem látom , csak hát az a marketing .
Az élet kegyetlen .
-
dokar
addikt
válasz Sárpac #13045 üzenetére
hol csináltak ati teszteket csaló driver használatával a több fps érdekében a grafika rovására?
Dx10.1 shader 4.1 pedig parasztvakítás nincs értelme ezért nem is került bele az nv karikba
hehe, pedig még a legelején pont az nv pattogott miatta, hogy milyen fontos is ez. aztán még egy normális DX10-es (MS DX10 API szabványnak megfelelő) karit se tudott csinálni és inkább a játékfejlesztőket kente meg, hogy G80-ra írjanak.
aki G80-ba vagy G92-be fektet, az a technikai fejlődést akádályoztatja azzal.
de ha most arra gondolsz, hogy az RV670 technológiai újításként csak a DX10.1-et tartalmazza, akkor nagyon tévedsz:
* 666 million transistors on 55nm fabrication process
* PCI Express 2.0 x16 bus interface
* 256-bit GDDR4 memory interface
* Ring Bus Memory Controller
o Fully distributed design with 512-bit internal ring bus for memory reads and writes
* Microsoft® DirectX® 10.1 support
o Shader Model 4.1
o 32-bit floating point texture filtering
o Indexed cube map arrays
o Independent blend modes per render target
o Pixel coverage sample masking
o Read/write multi-sample surfaces with shaders
o Gather4 texture fetching
* Unified Superscalar Shader Architecture
o 320 stream processing units* Dynamic load balancing and resource allocation for vertex, geometry, and pixel shaders
* Common instruction set and texture unit access supported for all types of shaders
* Dedicated branch execution units and texture address processors
* 128-bit floating point precision for all operations
* Command processor for reduced CPU overhead
* Shader instruction and constant caches
* Up to 80 texture fetches per clock cycle
* Up to 128 textures per pixel
* Fully associative multi-level texture cache design
* DXTC and 3Dc+ texture compression
* High resolution texture support (up to 8192 x 8192)
* Fully associative texture Z/stencil cache designs
* Double-sided hierarchical Z/stencil buffer
* Early Z test, Re-Z, Z Range optimization, and Fast Z Clear
* Lossless Z & stencil compression (up to 128:1)
* Lossless color compression (up to 8:1)
* 8 render targets (MRTs) with anti-aliasing support
* Physics processing support* Dynamic Geometry Acceleration
o High performance vertex cache
o Programmable tessellation unit
o Accelerated geometry shader path for geometry amplification
o Memory read/write cache for improved stream output performance
* Anti-aliasing features
o Multi-sample anti-aliasing (2, 4, or 8 samples per pixel)
o Up to 24x Custom Filter Anti-Aliasing (CFAA) for improved quality
o Adaptive super-sampling and multi-sampling
o Temporal anti-aliasing
o Gamma correct
o Super AA (ATI CrossFire™ configurations only)
o All anti-aliasing features compatible with HDR rendering
* Texture filtering features
o 2x/4x/8x/16x high quality adaptive anisotropic filtering modes (up to 128 taps per pixel)
o 128-bit floating point HDR texture filtering
o Bicubic filtering
o sRGB filtering (gamma/degamma)
o Percentage Closer Filtering (PCF)
o Depth & stencil texture (DST) format support
o Shared exponent HDR (RGBE 9:9:9:5) texture format support
* OpenGL 2.0 support
* ATI Avivo™ HD Video and Display Platform
o Dedicated unified video decoder (UVD) for H.264/AVC and VC-1 video formats* High definition (HD) playback of both Blu-ray and HD DVD formats
* Hardware MPEG-1, MPEG-2, and DivX video decode acceleration
* Motion compensation and IDCT
* ATI Avivo Video Post Processor
* Color space conversion
* Chroma subsampling format conversion
* Horizontal and vertical scaling
* Gamma correction
* Advanced vector adaptive per-pixel de-interlacing
* De-blocking and noise reduction filtering
* Detail enhancement
* Inverse telecine (2:2 and 3:2 pull-down correction)
* Bad edit correction
* Two independent display controllers
* Drive two displays simultaneously with independent resolutions, refresh rates, color controls and video overlays for each display
* Full 30-bit display processing
* Programmable piecewise linear gamma correction, color correction, and color space conversion
* Spatial/temporal dithering provides 30-bit color quality on 24-bit and 18-bit displays
* High quality pre- and post-scaling engines, with underscan support for all display outputs
* Content-adaptive de-flicker filtering for interlaced displays
* Fast, glitch-free mode switching
* Hardware cursor
* Two integrated dual-link DVI display outputs
o Each supports 18-, 24-, and 30-bit digital displays at all resolutions up to 1920x1200 (single-link DVI) or 2560x1600 (dual-link DVI)
o Each includes a dual-link HDCP encoder with on-chip key storage for high resolution playback of protected content
* Two integrated 400 MHz 30-bit RAMDACs
o Each supports analog displays connected by VGA at all resolutions up to 2048x1536
* HDMI output support
o Supports all display resolutions up to 1920x1080
o Integrated HD audio controller with multi-channel (5.1) AC3 support, enabling a plug-and-play cable-less audio solution
* Integrated AMD Xilleon™ HDTV encoder
o Provides high quality analog TV output (component/S-video/composite)
o Supports SDTV and HDTV resolutions
o Underscan and overscan compensation
* MPEG-2, MPEG-4, DivX, WMV9, VC-1, and H.264/AVC encoding and transcoding
* Seamless integration of pixel shaders with video in real time
* VGA mode support on all display outputs* ATI PowerPlay™
o Advanced power management technology for optimal performance and power savings
o Performance-on-Demand* Constantly monitors GPU activity, dynamically adjusting clocks and voltage based on user scenario
* Clock and memory speed throttling
* Voltage switching
* Dynamic clock gating
* Central thermal management – on-chip sensor monitors GPU temperature and triggers thermal actions as required* ATI CrossFireX™ Multi-GPU Technology
o Scale up rendering performance and image quality with two, three, or four GPUs
o Integrated compositing engine
o High performance dual channel bridge interconnectextra - SEXRay
-
Pala
veterán
válasz Sárpac #13095 üzenetére
Az tökmindegy, mert játékok alatt kikapcsol az aero.
Nálam semmi lassulás nincsen xp-hez képest, ami mondjuk nem az aero miatt meglepő, hanem a vista nagyobb erőforrásigénye miatt. Sőt, a 7.12-es driverrel néhány játék meglepő módon mé gyorsabb is, mint xp alatt. 3DMark tesztjeinek nagy része is gyorsabban fut. Érti a fene.[ Szerkesztve ]
-
Pala
veterán
válasz Sárpac #13116 üzenetére
De a videomemória csak akkor van használatban, amikor konkrétan meg kell jeleníteni valamit. Gondolom én.
De tökmindegy, ha egyszer fut minden jól (legalább olyan jól, mint XP alatt), akkor nekem 8, hogy most mi a technikai háttere a dolognak.1280x1024-ig az újabb játékokat is bírja Vista alatt, mindenféle swappolás nélkül. Kicsit régebbi cuccokat szűrővel is simán viszi ilyen felbontásban (pl. FEAR, még 8xAA-val sem akadozik)
[ Szerkesztve ]
-
C@rbon
senior tag
válasz Sárpac #13145 üzenetére
Nekem egyértelmű hogy ha xp alatt használom akkor tökéletesen elég a 256Mb is.
Stalkerben volt 10 fps különbség de többnyire 1-2fps. Ennyiért nem adok ki plusz 5k-t.
Na jó meg a crysis, de én azzal nem akarok játszaniAmugy a venti mellett lévő "tüskés" hűtő minden karin ugyan olyan?
ELADÓ makettek: Tamiya Skyline GT-R; Ferrari Enzo; BMW Z8 stb. Csak a dobozuk van kinyitva! priviben keress meg!
Új hozzászólás Aktív témák
- mefistofeles: Miért így bizniszelsz?
- Projektor topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napelem
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Trollok komolyan
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- ASUS TUF Nvidia RTX 3070 OC Gaming 8GB
- AIO Vízhűtéses RTX 2080 SUPER ?? Igen!! Igazi kuriózum eladó csak nálam!!
- ASUS ROG STRIX RTX 2080 SUPER - eladó!
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan RADEON RX 6600 8GB / RX 6700 XT 12GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen