- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Belép a Realtek a PCI Express 5.0-s SSD kontrollerek piacára
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Computex 2024: szabadon konfigurálható vezérlőpanel a Cooler Mastertől
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
ma A külső panel faltól falig ér, a 4800 mAh-s telephez pedig 66 wattos töltésteljesítmény társul.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
Azok a shaderek csak a 4 GB-s kártyán voltak problémásak a 8 GB-s 390 már akkor is stabilabban teljesített.
És nem változott semmi, 4 GB-s Fiji kártyával a játék játszhatatlan Vhigh textúrával. Az, hogy ilyen a memóriakezelés egy dolog (más játéknál eddig csak azért nem jött elő mert alacsonyabb felbontású textúrákat használtak), az AMD nagyon jól tudta mire számíthat mikor 4 GB-s csúcskártyát adott ki...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #14051 üzenetére
Nem a memóriától függ a shader, hanem attól, hogy milyen a vektor load/store. Valójában egyik mai VGA-nak sem jó a Rise of the Tomb Raider által használt 16 bájtos elérés. Ez az Xbox 360-nak és a 64 bites busszal rendelkező kártyáknak ideális. Minden VGA, amely nagyobb memóriabuszt használ alternatív shadert igényel. Minél nagyobb a memóriabusz szélessége, annál nagyobb gond a 16 bájtos elérés.
Arra ezért kevesen gondolhattak az AMD-nél és gyakorlatilag másnál, hogy 2016-ban egy PC port az Xbox 360 verzióból készül, miközben van Xbox One változat.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #14053 üzenetére
Mert rossz a textúra streaming. Az Xbox One verzió memóriahasználata a high textúrákra fél gigabájt alatti, heted akkora, mint a PC-n. Ez szimplán egy programozással kapcsolatos probléma. Az Xbox 360 verzió streamingje van PC-be átmentve, és az marhára nem hatékony. Az Xbox One verziót kellett volna PC-re portolni nem az Xbox 360-ast. De erről most nem igazán tehet senki. Az Nixxes baromira leterhelt már így is. Három játékot párhuzamosan portolni egy kis létszámú csoport nem tud. Tartani kellett volna az eredeti tervez, vagyis azt, hogy a Crytal Dynamics elintézi a PC-s portot is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Vagy nem 4 gigát kellett volna rakni egy csúcskártyára és nem lenne semmi probléma, mert "erőből" elvinné, nézőpont kérdése, mert a 390 és 980 Ti tulajok szerint is nekik jól fut Vhigh textúrákkal.
Az meg, hogy mit kellett volna portolni és hasonló kifogások most már lényegtelenek és nem változtatnak azon, hogy ezt a játékot így ahogy van limitálja a 4 GB VRAM és nem úgy néz ki, hogy ez a közeljövőben változna.Ugyanúgy "szenved" a Fiji a 4 GB miatt mint a 970 a 3.5 GB miatt
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #14055 üzenetére
Gyerekek mikor értitek már meg, hogy ha a konzolon a memóriaigény a PC-s tizede, akkor nem a PC-s hardverekkel van baj. A memóriakapacitás hajkurászása egy szoftveres probléma eredménye. Kurvára nincs szükséged 8 GB-os VRAM-ra a mai grafikai színvonalhoz. Amiért rárakják a kártyákra az az, hogy a fejlesztő a WDDM 1.x alatt képtelenek törölni egy rég nem használt allokációt úgy, hogy közben a program ne akadjon be. A helyzet az, hogy ha megnézik a gyártók a memória hozzáféréseket, akkor a betöltött adat 90%-a csak ott van, de jó eséllyel hozzáférés egy jelenet elhagyásával nem történik feléjük. Ami baj, hogy még mindig ehhez a 18 éve létrehozott modellhez igazodik a szoftver. 18 éve ez jó volt, de ma nem az, ma már a hardver sem így működik a driver alatt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
De te mikor érted már meg, hogy ma még szükség van rá ? Nem konzolról van szó, hanem a PC-ről. Majd ha áthozzák azokat a dolgokat akkor lehet azokhoz az igényekhez hardvert fejleszteni, addig meg szem előtt kéne tartani azt is ami _jelenleg_ szükséges.
Kevés a TR PC-s portjának (normális futásához) a 4 GB - igen, jobban fut több VRAM-mal - igen, nincs miről beszélni, szokás szerint beszélhetsz mellé, hogy ez meg az van, de ettől még a helyzet nem változik... Ismét +1 érv a 980 Ti-nek.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #14057 üzenetére
Nincs szükség rá. Csak toljuk magunk előtt azokat a problémákat, amelytől a PC döglődik. Eközben simán portolható az Xbox One-ról az alkalmazás, mert ott a Windows 10-en a WDDM 2.0.
Orbitális baromság, hogy neked kell egy 300K-s VGA ereje. Ehhez a grafikai színvonalhoz nem kell. Viszont baromira jó üzlet lehúzni a júzert egy rakás pénzzel, és működik, mert ha most elolvasod a saját hsz-ed, akkor fel sem merül benned, hogy ez a program sokkal kisebb erőforrásigénnyel is működőképes lenne, ha nem Xbox 360-ról portoltál volna. Mivel alapvetően a gondolkodni nem tudó felhasználók generációjába csöppenünk bele, egyre több ilyen mesterséges vásárláskényszerítés lesz bevetve. És ez mindaddig működni fog, amíg te vagy más nem teszi fel azt a kérdést, hogy miért kell ennek ennyire drága hardver.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Nem arról van szó, hogy mi szükséges, hanem arról, hogy a piros csúcshardver képtelen így futtatni, mert kevés rajta a vram.
"Eközben simán portolható az Xbox One-ról az alkalmazás, mert ott a Windows 10-en a WDDM 2.0."
Olyan simán hogy inkább vették az Xbox 360-as portot és azt vitték PC-re ?
"ez a program sokkal kisebb erőforrásigénnyel is működőképes lenne, ha nem Xbox 360-ról portoltál volna"
De nem abból portolták. Nem a "Mi lett volna ha..." a lényeg, hanem a jelen.
"Orbitális baromság, hogy neked kell egy 300K-s VGA ereje."
Nem kell, ott van a 390, 100-ért ha csak a textúrákat nézem azokhoz biztos elég, jobban mint a dupla ennyibe kerülő Fury.
És AMD-ből még az sem elég... Szimplán sikerült nekik megint túl optimistán szemlélni a dolgokat és nem jött össze, 1 hónappal ezelőtt még te is azt mondtad, hogy DX12 + W10 exkluzív lesz.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #85552128 #14057 üzenetére
a 390(x) nem teljesít jobban, mint a fele annyi ramos 290(x). a 780ti meg veri a kétszer annyi rammal felszerelt kepleres titánt. szerintem itt megdőlt ez az elmélet.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #14060 üzenetére
A textúra részletességnek nem is kell(ene) jelentősen változtatni az FPS-en, úgyhogy ezt benchmarkból nem fogod látni, ahhoz hosszabb tesztre lenne szükség... A játék folyamatosan swappol 4 GB-vel és cserélgeti a RAM/VRAM tartalmát, közben pedig nemcsak mikro, de több másodperces akadásokat is okoz.
Olvasd el a TR topicot, 390-en 7 GB VRAM-ot használ és játszható, nem oszt nem szoroz, hogy Vhigh textúrákkal fut, míg 970/980 mellett meg le kell venni Highra a textúrákat.
A 16.1.1-es hotfix meg annyit csinált, hogy kameramozgás közben már nem szaggat a játék, de ugyanúgy nem tudom felvenni Very High-ra a textúrákat.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #85552128 #14061 üzenetére
ebből kéne azt látnom, hogy kevés a 4GB? a 3ból 1 4gb-s kártya spikeol csak. más probléma lesz.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#35434496
törölt tag
Szaby vs Abu! Jó a meccs na.
-
Locutus
veterán
Érdekes ez amit mondasz, mert én a 16.1.1-ről szóló híredben nem találom nyomát annak, hogy az AMD valami problémákat oldott volna meg, csak új crossfire profilokról írsz, ellentétben az nvidia oldal. Most akkor az AMD sem hiába hívta hotfixnek a drivert?
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #14065 üzenetére
[link] Ilyen pályarészek textúrától függetlenül lesznek benne, de az, hogy egy átvezetőt nem lehet normálisan megnézni ha a textúra Vhigh-on van 4 GB-s kártyával míg highon igen (és közben a memóriahasználat jóval kevesebb) az bizony a VRAM miatt van. High ~3.5 GB +7 GB RAM, Very high ~3.9 GB és mellette 10-12 GB a RAM.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #14066 üzenetére
Minden új driver tartalmaz hibajavítást. Ez teljesen általános. A Hotfix mindkét cégnél egy olyan jelző, amely arra vonatkozóik, hogy az adott driver alapja WHQL volt, és azt módosították. A Hotfix emiatt azt jelenti, hogy bizonyos modulok még tartalmazhatnak WHQL aláírást, mert nem biztos, hogy módosultak.
A névvel ellentétben a Hotfix-en belül a fixnek semmi köze ahhoz, hogy ez valami javítás lenne, mert minden meghajtó azért jön, hogy valamit javítson.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz #85552128 #14067 üzenetére
oké, vegyél 980ti-t. én inkább bátorítanám a fejlesztőket az értelmesebb memóriamenedzsment irányába, de nyilván a gyártóktól az előbbiért jön a cukorka.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #14069 üzenetére
Tudtommal az AMD állította, hogy a 4 GB VRAM elég lesz még 4K-ra is, na itt és most a 4k textúrákhoz nem elég és annyiban változott a dolog más játékhoz képest, hogy itt nagyobb textúrák vannak...
És nem kell 980 Ti, egy 390/X is jobb ebből a szempontból.
A fejlesztőket meg bátorítsa a gyártó tudták nagyon jól, hogy Fiji kártyákkal problémás lehet, és az AMD/Nixxes kapcsolata nagyon is jónak mondható.High | VeryHigh
Ugyanaz a mentéspont betöltés után ~10 másodperccel.(#14070) Rubbi 8 GB VRAM elég lenne, de a 8 GB RAM mellé kevés - láthatod, hogy Highon is amikor a VRAM még elég 7 GB RAM kell és így a Ti is elég lehet 6 GB-vel több RAM mellett.
[ Szerkesztve ]
-
imi123
őstag
válasz solfilo #14072 üzenetére
Az is LOL hogy eddig az a mese ment hogy a fejlesztők remegő lábakkal várják hogy kiszabaduljak az DX11 korlátaiból.
Amikor lehetne bizonyítani akkor meg megy a magyarázkodás hogy túl vannak terhelve azért nem az XOne kódot hozták át.
Hónapok óta megy a mese hogy mennyivel egyszerűbb átemelni a Xone kódot.
DX12 adott.Kiéhezett programozó adott.Csoda váró tömeg adott.
Akkor most mi van?Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#85552128
törölt tag
válasz SpongyaBob #14074 üzenetére
Nem tudom nem monitoroztam hosszabb ideig, kisebb akadások vannak most a soviet részen, de amíg high textúrával még játszható, vhighon másodpercekre megáll a kép és csak azt látod ahogy falja be a memóriát. De ha azt vesszük, hogy betöltés után rögtön 7 giga akkor szerintem később már problémás lehet. Meg kell nézni hogy áll a számláló amikor nálad akad.
Az új patch amúgy ebből a szempontból semmit sem javított, úgy látszik a Razer Chroma effektek fontosabbak mint a játék optimális futása...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #14073 üzenetére
A Nixxes esetében ez teljesen érthető. Nekik a 2016-ra az új Hitman és az új Deus Ex a fő projekt. Ezek DX12-vel jönnek. Viszont hirtelen felvenni egy harmadik projektet nem túl könnyű, főleg ha nincs elég embered rá. Korábban is írtam, hogy mindenkinek van egy minimális alvásigénye, és akkor sem tudnak többet dolgozni, ha a kiadó nagyon erőlteti. Ennek az áldozata lett a Rise of the Tomb Raider. Nyilván nem a Nixxes felejtett el portolni, egyszerűen csak a körülmények nem voltak megfelelők egy minőségi PC-s portra. A Nixxes a PC-s RotTR portot nem is jegyzi a projektjei között.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz solfilo #14077 üzenetére
Nem ártana tudni mit ért bugos driver alatt, mert az AMD DX11-es drivere sem a legjobb mégis megvagyunk vele... Az egyetlen félkész DX12 játék meg legalább olyan jól ha nem jobban fut nV-n is mint AMD-n.
Nekem úgy tűnik a rengeteg kiadott cím alapján, hogy mégsem olyan egyszerű átállás lesz ez.
(#14078) Abu85: " A Nixxes a PC-s RotTR portot nem is jegyzi a projektjei között."
We're working on Rise of the Tomb Raider for PC
"Nixxes Software is proud to announce that we're working on Rise of the Tomb Raider for Steam and Windows 10."[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Valdez #14080 üzenetére
A Nixxes számára az Xbox 360-ról való portolás volt az egyszerűbb, mert arra vannak eszközeik, és eleve ők csinálták az Xbox 360 verziót, tehát ismerik is. Az Xbox One port a Crytal Dynamics számára lett volna egyszerűbb. A Nixxesnek arra nem voltak eszközei, illetve nem is hiszem, hogy ők azzal a kóddal közelebbi viszonyba kerültek volna a játék fejlesztése alatt.
(#14082) Balazs_: Biztosan nem. Párhuzamos projekteknél a csapat fel van osztva. Maximum egy-két ember esett ki az új Tomb Raider miatt.
(#14079) Szaby59: [link] - itt keresd meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz solfilo #14081 üzenetére
Valahogy pedig fejlesztenek, hónapok óta...
(#14083) Abu85: ott van a feketén fehéren a főoldalon ahogy bejelentik, hogy dolgoznak rajta. Az, hogy a projekteknél nincs listázva - ahogy egyetlen 2016-os projekt sem - inkább a weboldal elhanyagoltságának tudható be és csupán formalitás. Ettől még ugyanolyan felelősek ezért a portért.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #14084 üzenetére
Biztos csak elhanyagolták. Tuti nagyon büszkék erre a portra.
A helyzet az, hogy a projekt oldalon minden portjuk ott van, csak a PC-s RotTR hiányzik.
Természetesen felelősek, de attól még nem muszáj kirakniuk. Nem hiszem, hogy büszkék rá, és így inkább be sem sorolják. Nekik ez rontaná az imázsukat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
-
-
imi123
őstag
Érdekes hozzá állás.
Adott a lehetőség a minél gyorsabb portolára és a bonyolultabbat választják.
Gondolom ezután is külön cég portolja a Pc-s verziókat.Ugye az most nem komoly hogy házon belül nem osztják meg a tapasztalatokat,kódokat.
Ha így van akkor ugyan ott vagyunk ahol voltnuk.[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#45185024
törölt tag
válasz #85552128 #14057 üzenetére
Nahát az ufós kommentem hogy kipörgött
"Ismét +1 érv a 980 Ti-nek" Hát már nem azért de az ARK 6.3 Gigát használ, akkor a 980Ti pont annyira kezd el memóriát törölni mint a Fury a Lara alatt. Akkor már gyorsabbak kellene hogy legyenek a 8 gigás kártyák.
Úgy értem a 390X-nek nagyon meg kellene vernie a 980 at , de nagyon nem veri meg memória törölgetés esetén se.
Nem a memóriatörölgetésekkel van a baj hanem azzal hogy ezt hogy csinálják.
Ma inkább arról szól a dolog hogy nem tesznek bele fejlesztést, iszonyat pocsék szoftvereket majd a next gen kihozza 60 FPS re, miközben meg lassan megszűnik a PC piac mert már olyan árak vannak mintha a holdon bányásznák a videokártyákat.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #14091 üzenetére
Azt az amúgy is problémás early access szart ne hasonlítsd már egy végleges játékhoz. De még a te példád szerint is a Ti-nek csak a +300 MB-t streamelését kell megoldania a Furynak meg 2.3 gigát, és most a Tomb Raidernél is több gigányi adat mozgatásáról van szó. Mellette meg az nV driver memóriakezelése még valamivel jobb is.
A több VRAM-tól stabilabb lesz ez a játék nem gyorsabb és főleg nem lesz több az FPS, értsd úgy, ahol a Fury beakad másodpercekre ott a 390/980 Ti nem. 390/980 Ti-vel játszhatod vhigh textúrával - nem ad még nagyobb terhelést mert van miből használni - Furyval nem szimplán azért mert nincs hova pakolgatni, egy ideig megy a RAM <-> VRAM pakolgatás utána az is felmond és jönnek az akadások (bár játék közben is észrevenni...).
És lehet itt mindenféle elveket, meg fejlődést felhozni, meg "milyen lenne ha..." de amikor visszatérsz a valóságba az eredmény ugyanez marad.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz sayinpety #13934 üzenetére
Ezt akkor konkrét kérdésként meg tudjuk fogalmazni.
Idejár az a programozó srác kérdezzük meg tőle.-Kedves Sayinpety szerinted 2 Gigát törölni az szignifikánsan több idő mint 300 Megát ???
Mert az én véleményem hogy maga a törlés (memóriaátlapozás?) a sok idő az hogy mennyit az kevesebbet számít.
De lehet tévedek mondja meg ezt egy ezzel foglalkozó profi.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #14094 üzenetére
Nem a törlés időtartamáról van szó, attól, hogy töröltél valamit a következő tartalom még nem terem ott 1-2-re a VRAM-ba...
A korábbi példából kiindulva 2.3 gigát vagy 300 megányi tartalmat tart rövidebb idő alatt a RAM-ból, lapozófájlból a VRAM-ba átmásolni ? Mert szerintem az utóbbi. És ha ez huzamosabb ideig megy, előbb utóbb valami megcsúszik, főleg a TR esetében.
Nyilván szar a port, de ezzel még nem lettünk kisegítve.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz #85552128 #14095 üzenetére
Jó a buli.
Természetesen a Te felvetésedben evidens hogy a 300 megát gyorsabb betölteni, mint 2 Gigát.
Mint ahogy az is evidens hogy HBM-ből ezt sokkal gyorsabb betölteni mint Gddr5ből
A kérdés az ha elfogy a memória lehet mind a két esetben 2 gigát fognak felszabadítani akkor is ha 2 Giga kell akkor is ha 300 mega, mert adott egységben történik mindez, azt nem tudom mekkora egységben.
Meg miért szbadítana csak fel csak 300 Megát hogy megint full tele menjen és törölhesse?
Én azt mondom lehet maga a törlési procedura meghívása sokkal tovább tart , mint a 300 mega és a 2 giga közötti betöltési idő HBM be... -
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #14096 üzenetére
Az, hogy a GPU és a memória között milyen sávszél van lényegtelen ebből a szempontból, lehet ott HBM12 is ha a max. 16 Gigabtes PCI-e sávokon kell betölteni a HBM-be - feltételezve, hogy van elég hagyományos memória, hogy bent tartson mindent és nem kell kiswappolni a merevlemezre/ssd-re.
"Én azt mondom lehet maga a törlési procedura meghívása sokkal tovább tart , mint a 300 mega és a 2 giga közötti betöltési idő HBM be..."
De ettől még ugyanúgy be kell tölteni a következő tartalmat, mert törlés után csak üres VRAM-od van. A Ti a törlés művelettel ha többet szabadít fel akkor a következő törlés műveletet később kell meghívni mint a 4 GB-s kártyán, mivel az előbbinek van +2 GB-nyi előnye. A Fury-nak 4 gigánál már törölni kell, miközben a Ti 4 gigánál még nincs veszélyben, van +2 gigányi tárhelye, mire az is betelik és jön a törlés addig a Fury lehet már többször is törölt, a Ti-nél meg még csak ez az első alkalom.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #45185024 #14096 üzenetére
szerintem törölni még mindig úgy törlünk, hogy a célterület foglaltságát jelző biteket átbillentjük, hogy szabadok legyenek. ez nem tarthat túl sokáig. ami szvsz már mikrolagot okozhat, az a defragmentáció.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BESZÁMÍTÁS! HP EliteBook 840 14 G10 notebook - i5 1345U 16GB RAM 256GB SSD WIN 11
- Fórumok.hu
- ÚJ! HP Elitebook 840 G10 I5-1345U, 16GB DDR5 Ram, 256GB SSD, 1000nit, WWAN, Garancia
- MacBook Pro 16 M1 Pro - 512 GB SSD - 16GB RAM - Space Gray - Apple Care 2025. júniusig
- ÚJ! HP Zbook Firefly 14 (840) G10 I7-1355U, 16GB DDR5 Ram, 512GB SSD 400nit, Magyar, Garancia