Hirdetés
-
Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
ma A külső panel faltól falig ér, a 4800 mAh-s telephez pedig 66 wattos töltésteljesítmény társul.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
gp A friss trailer mellett megkaptuk végre az új kiadás megjelenési dátumát is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
xxxxxxxxx
tag
válasz
Malibutomi #14688 üzenetére
Igen! Azért hozzá kell tenni 1080p. Nagyobb felbontásban itt komolyabb különbségek lennének! Érdemes rákeresni, de tisztán látszik. Más játékokban is a felbontás növelésével elfogy a 970 gyorsasága. 1080ő ben viszont über- szuper!
[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz
#85552128 #14704 üzenetére
Megy a vakítás nagyon durván..
Ennek az intronak vagy minek nevezzem egyetlen pozitív tulajdonsága van, nem hányadék dubstep megy alatta..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
#85552128
törölt tag
válasz
FLATRONW #14707 üzenetére
Nekem az tetszett mikor mutatják a játékokat, mindenből van in-game jelenet is AOTS-ből meg 2x is a CGI trailerből vágnak bele pár képkockát aminek köze nincs a valós látványhoz.. Bár gondolom az in-game anyaggal ciki lenne a DX12-t promózni
A Futuremarkos Time Spy benchmark viszont elég látványosnak nézett ki, annak is jönnie kéne már "early 2016".
[ Szerkesztve ]
-
mcwolf79
veterán
válasz
Crytek #14709 üzenetére
5 éve kínlódsz egy szutykos (már bocs) gép upgrade-jén, ahhoz képes elég nagy lett a szád. A topic-ok azzal voltak tele, hogy lesz fejlesztés vagy nem lesz (mert most épp kell a píz az xy 1 USD-bundle-ra), most meg itt vered a nyálad , hogy így meg úgy DX12.
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Crytek
veterán
válasz
mcwolf79 #14710 üzenetére
Nem Én fröcsögtem bele a világba, hogy a DX12 istenüber
Nem ÉN koptattam az arcom, hogy idén 50 kötőjel 60 db DX12 cím lesz
Ezt meg csak úgy a farvízen jegyzem meg: Az ARK kapcsán vetődött fel ,hogy az Epic arra vár majd hogy a MS odaadja nekik a dx12-öre átírt dolgokat , hogy moccanniuk se kelljen. Nem tudom, hogy a Gears of War láttán mennyi értelme lenneMS@ DX12 Powa ja várjunk nem is
Ez a saját pápa se tud mit kezdeni a dx12 vel akkor másoktól mit vár az ember?
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
válasz
Crytek #14711 üzenetére
Mindenki látta előre, akinek egy csöpp realitásérzéke van, hogy idén nem lesz dömping a DX12-es játékokból, különösen nem az olyanokból, amik komolyan újra vannak gondolva az új API lehetőségei szerint. Neked is javaslom a hype cycle nevű analitikai eszközt, nagyban segíti az ilyen hype-ok lefolyásának megértését. A DX12-vel még nem vagyunk az árok alján, de közeledünk hozzá.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Igazából mindenkinek javaslom, aki nem fociszurkolósan akarja megközelíteni a VGA-piacot.
A nagy mondások elsősorban 2016H1-re szóltak, abból még csak 2 hónap telt el. Mennyiség terén biztosan elmaradások lesznek a "forecasttól", de a minőség még kérdéses, van még pár olyan cím, ami legalább azt tudja bizonyítani, hogy az elképzelések jók, csak a tempó lassú. Én még korainak tartom az ítélkezést.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #14720 üzenetére
"Hamajd, majd" jön ilyen azt nem az évre kell várni, de még lehet jövőre sem...
-
válasz
Crytek #14719 üzenetére
ez csak a te elképzelésed, a tények mást mondanak. ha ékkőnek szánta volna az m$, akkor nem a port2pc.exe végezte volna a portolást. nyilván egy erre szakosodott, hozzáértő csapatot megfizetni más költségszint lett volna. kis pénz, kis foci. és hogy még jobb legyen, az egészre rátolták még a windoze store limitációit is.
ez egy poc, hogy jé működik, kb. azon a szinten, ahogy én néha rácsodálkozok, hogy jé, lefordult, mire nem képes egy compiler!Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
imi123
őstag
válasz
Malibutomi #14723 üzenetére
De tökéletesen példázza a MS hozzá állást.
Saját rendszer.Saját API.Saját játék.Hulladék minőség..
Mit várjunk ha Ők így állnak hozzá.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #14723 üzenetére
Ő nem alaptalanul "lázad" azon, hogy miért nem "ömlenek",hol van az több tucatnyi cím ami a Fiji launchnál 1 éven belüli intervallumban emlegetve volt, tehát júniusig itt kellene lenniük ?
Egyébként meg a Gears of War DX12-es apira lett portolva, az hogy hogyan fut az más kérdés kb. annyira releváns mint egy bétáról áradozni... De majd meglátjuk a Hitmant meg a Quantumot...
Ha az MS ennyire szarik az optimalizálásra más is így fog tenni, lesz évente 1-2 cím mondjuk Frostbite-tal ami normálisan lesz optimalizálva (de nem azért mert DX12, ők DX11-gyel is meg tudták ezt csinálni) és ennyi évközben meg várhatunk megint a driverekre.
(Btw. hol van a GOW patch / AMD driver ami a hétre volt beígérve ?)[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz
Bratilla95 #14726 üzenetére
GOW es Forza egy promocios termek, semmi profitot nem kell termeljen, csak arra hivatott, hogy promotlja a DX12, es a X1->PC kozti egyszerubb portolhatosagot.
Amit mutat a GOW az annyit arul el, hogy 1+evre vagyunk a valodi DX12 jatekoktol, tobbi low-level API meg megmesszebb van."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Jol emlekszem elmentetted a 0%-os talalati arannyal rendelkezo jovendomondo hozzaszolasat tavaly nyar elejerol, nem 2016H1 van benne, low-level API-rol szolt (nem csak DX12), es ~2 tucat AAA jatekokrol 1 even belul
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Bratilla95
tag
válasz
rocket #14728 üzenetére
Akkor csak azt nem értem, hogy miért ilyen. Bár lehet direkt, hogy amikor a forzát megcsinálják akkor, majd hozzá teszik, hogy ennyit fejlődtek rövid idő alatt, mert azt jobban megcsinálják. Aztán lehet majd örülni, hogy egyre jobbak lesznek.
\\Fx 8320@ 4,6 Ghz //XFX 480 RS 8gb \\
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Most számoltam össze:
Megvásárolható DX12-es játékok:
Ashes of the Singularity, Descent: Underground, Squad, Caffeine, Gears of War: Ultimate Edition
Bejelentett érkező DX12-es patchek:
F1 2015, Just Cause 3, Rise of the Tomb Raider, Survarium, The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited, ARK: Survival Evolved
Bejelentett érkező DX12-es játékok:
King of Wushu, Fable Legends, Hitman, Total War: Warhammer, Deus Ex: Mankind Divided, Forza Motorsport 6: Apex, Quantum BreakMegvásárolható Vulkan játékok:
The Talos Principle[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
imi123
őstag
válasz
Bratilla95 #14730 üzenetére
Én egyszerűen nem értem hogy egy ekkora cég hogy csinálhat ekkora baklövéseket.
Lehet hogy azt hiszik megengedhetik maguknak.
Ezt 1-2 cég virtuális sírkövére fel lehetett volna írni"Azt hittük mi irányítunk"Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
rocket
nagyúr
válasz
Bratilla95 #14730 üzenetére
Felesleges abban remenykedni, hogy a Forza 6
PrologueApex sokkal jobb minosegben erkezik."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Bratilla95 #14730 üzenetére
Nagyon egyszerű. A motor, amit alatta használnak majdnem egy évtizedes. De ott van még példának a The Talos Principle Vulkan kódja. Be lehet építeni egy explicit API-t, csak ha nem fejleszted hozzá a motort, akkor nem lesz gyors. A különbség az, hogy a The Talos Principle esetében a fejlesztők elmondták, hogy ez nekik most inkább egy teszt, amit csak kiraktak, hogy más is megnézhesse. Rajtuk nincs is az a nyomás, hogy ki kell javítani, mert sosem úgy beszéltek róla, hogy ettől eladást várnak. A Microsofton rajta van a nyomás, és ezért dolgoznak a patchen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz
#45185024 #14727 üzenetére
nem ismerem a xone-t ennyire, de szerintem ehhez a storet is hackelned kellene, mert onnan indulnak a játékok.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mlinus #14736 üzenetére
A játékélmény, illetve a játék szórakoztató faktora sajnos végképp nem az API-n múlik. Nyilván a Caffeine egy gyenge játék, amin nem fog a DX12 sem segíteni. Viszont az Ashes of the Singularity, Descent: Underground és a Squad már most többségében pozitív értékelésekkel rendelkezik. Nyilván okkal. Az Ashes of the Singularity az utóbbi évek legjobb RTS-e, a Descent: Underground egy eleve kedvelt játék remake-je (nehéz elrontani), a Squad pedig tényleg hangulatos annak ellenére, hogy a műfaj telített.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz
m0h0senator #14740 üzenetére
volt. gcn1.1 és 1.2re várjuk a javítást, addig nem az fps a legnagyobb probléma, hanem a stutter.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Laja333
őstag
válasz
m0h0senator #14740 üzenetére
Sajnos nem csak a high-end AMD kártyák teljesítenek a konkurencia alatt...
-
válasz
Crytek #14719 üzenetére
Ha azt várod a DX12-től, hogy oldja meg azokat a problémákat, amikkel 10+ éve minden AAA játék érkezik, akkor tényleg áll a futballos hasonlat. A GoW-nak az a fő gondja DX12 szempontból, hogy a két igazán érdekelt fél közül (AMD, MS) egyiknek sem volt fontos, hogy villantsa a DX12 értékeit.
(#14729) rocket: aye, és júniusig az kb. H1, valamint tényleg 2 tucatról volt szó. Tekintettel arra, hogy folyamatosan vannak listák, hogy mi jön mindjárt, szerintem júniusig felesleges verdiktet előrejelezni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Megszületett a hardware.fr AotS tesztje. Újabb Radeon driverrel teszteltek, mint a korábban látottak - az aszinkron compute hatása itt realtíve stabilan 15% körülinek tűnik WQHD-ben. Az ingadozásban túl sok törvényszerűséget nem sikerült felfedeznem - a sokkal magasabb ALU : ROP arányú Fury X alig mutat jobb %-okat, mint a 390, és a terheltséggel sem arányosan változnak a mutatók.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából miben villantsanak? Ez majdnem egy évtizedes motor strukturálisan abszolút nem a DX12-höz tervezve. Az még rendben van, hogy láttunk már UE3-ban jó explicit API implementációt a Thiefben, de abban a kódban kb. 5%-nyi eredeti UE3 kód maradt meg. És nem azért, mert annyira szerették átírogatni, hanem mert át kell írni, hogy működjön. A GoW egyedül a VRAM allokációból profitál, de másra nem is koncentráltak. Nincs mit igazán kirakni az ablakba ebből a szempontból, mert csak azt fogja kérdezni a user, hogy mi a fenének kell bika hardver pár picit élesebb textúráért. Itt inkább azt lehetne mutogatni, hogy hogyan ne csináld.
Ettől függetlenül persze megoldják a problémát, mert már tesztelik a javítást, de a játék alapja ettől még túl régi marad. Így senki sem fogja mutogatni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
imi123
őstag
Ha nem működik valami akkor miért kell kiadni?
Az a baj hogy az ilyen hülye húzásokkal negatív reklámot csinálnak a DX12-nek és a Win 10-nek is.Örökérvényű Bendegúz mondás hogy "az a baj hogy nem a tehénpásztorok irányítják a világot"
Azért a pénzért amit az MS fejesei kapnak ilyen teljesítményt nyújtani...Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#35434496
törölt tag
Mi történt 4k-ban a fury x el?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.