- Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
- ASUS ROG Ally
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Szamurájbarát az új GeForce driver
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
it A britek előírják a big tech cégeknek, hogy szelídítsék meg az agresszív algoritmusaikat, és védjék meg a káros tartalmaktól a gyerekeket.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A hardver fejlesztése valójában egyszerűbb lenne számukra. Megvan az architektúrájuk, még mindig közelében sem járnak az API-k, hogy kihasználják a képességeit, szóval továbbra is élhetnének azzal, hogy átkonfigurálják évente, és arra a konfigra kiadnak három-négy új GPU-t. A probléma ezzel az, hogy semmit sem változtat a piacon. Kapnak a fejlesztők kb. 20%-kal több TFLOPS-ot minden szegmensben, miközben továbbra sem fogják tudni futtatni azokat az effekteket PC-n, amelyeket például a PS4-en igen. Lásd a HRAA a Far Cry 4 esetében.
Az a szoftveres fejlesztés, amit elindítottak valójában sokkal több pénzt emészt fel, mintha új hardvereket hoznának, de jelen pillanatban úgy látják, hogy ennek van értelme, mert csak így tudnak a fejlesztők hozzányúlni azokhoz a tartalékokhoz, amelyeket ma nem lehet elérni.
A mobil szegmensben a fogyasztást semmi sem csökkenti jobban, mint egy low-level API. Ezt te nem tudod megnézni, de a Mantle érdekessége, hogy úgy növeli a sebességet, hogy közben csökkenti a fogyasztást. A Sniper Elite 3-on ezt kipróbáltam már, kb. 50 wattal kevesebbet fogyasztott a gépem, miközben a sebesség 30-40%-kal nőtt.
Neked nem kell arról meggyőzve lenni, hogy kell a low-level API. Nem neked fejlesztik, hanem a fejlesztőpartnereiknek, akik viszont meg vannak arról győződve, hogy számukra egy ilyen irány nélkül a PC nem vállalható platform.
A fragmentáció elkerülhetetlen, nem a low-level API hozza ezt el, hanem az eltérő fejlesztési stratégia, amivel az AMD és az NV dolgozik. Az AMD akarja a low-level API-t, míg az NV nem, ők szándékosan kértek DX11.3-at, mert nem fogják elmondani, hogy miképp lehet az alkalmazásokat GeForce-ra optimalizálni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen