Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #32839680 #52038 üzenetére

    Ez nagyrészt attól függ, hogy áthozzák-e a konzolokról a full részletességet. Nem muszáj áthozni, és akkor lehet spórolni a VRAM-mal.

    #52040 Jack@l : A konzolok másképp működnek. Ott nem durva szemcsézettségű az adatmenedzsment. A memória egy része konkrétan gyorsítótár, és bemásolod azokat a lapokat az SSD-ről, amik kellenek. A PC-n sem kellene a Godfallhoz 12 GB VRAM, mert maga a valós munkafolyamat olyan 5-6 GB-nyi adaton történik, de nem tudsz csak lapokat másolni, erre a PC-s API-k nincsenek felkészítve. Tehát ha kell egy adatblokkból pár kB-nyi adat, akkor a teljes, akár 100 MB-os adatblokkot be kell tölteni. Ez viszi el a memória nagy részét, meg a töredezettség, mivel ezek az adatblokkok nem azonos méretűek.

    #52041 arn : Gondolj a a HBC-re. Az új konzolok úgy működnek. [link] Ha a PC is így működne, lenne rá valami korszerű API, akkor simán elég lenne annak a játéknak 5-6 GB, de valószínűleg 4 GB is.

    #52043 KillerKollar : Senki sem mondta, hogy nem fog futni, csak ha azt akarod, hogy minden textúra 4096x4096 texeles legyen, akkor ahhoz 12 GB-nyi VRAM kell. Ha nincs meg, akkor a textúrák egy része le lesz skálázva 2048x2048 texelre.
    Egyébként nem kell aggódni, emiatt az NV hozni fog egy 12 GB-os GeForce-ot. Kvázi egy olcsóbb 3090-et. Az a legtöbb next-gen címnek elég lesz. Elképzelhető, hogy némelyik címnek nem, de a többségnek biztosan.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák