Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz Abu85 #47754 üzenetére

    Különös
    A GCN-nel pont az volt a "baj", hogy jól bírta a párhuzamosságot, de nehéz volt feltölteni a csöveket. Nem? Azért volt gyenge az fps/tflops.
    Aztán mikor az AMD az RDNA1-gyel és az RDNA2-vel a késleltetésre gyúrja ki az architektúrát, akkor az Nvidia húz egy ilyet.

    El tudod mondani, hogy az nvidia most bevezetett megoldás mennyiben tér el ahhoz képest, amely útról az AMD épp letért a GCN->RDNA váltásokkal?

    És mégegy: az FP16-os rapid packed math nem hasonló elven működött volna?

    AdoredTV-éknél még van mondás a CDNA-ról, nevezetesen kiemelkedően magas asszem INT32 teljesítményt tud. Lehet, hogy ugyanezt a trükköt vetették be, csak (még) nem jutottak el oda, hogy FP32-t is tudjon?

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák