Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #47483 üzenetére

    Nyugodtan leírhatod, hogy nem probléma, ha a memóriaelérés késleltetése kétszeresére nő. Van egy szint, amit a GPU-k át tudnak hidalni, hiszen erre vannak tervezve, de olyan mennyiségű wave-et nem fogsz tudni futtatni, hogy magas késleltetést áthidalj. És onnantól csak teljesítményt vesztesz, mert nincs adat, amivel a GPU dolgozhatna.
    Offline render szintjén egy ilyen megoldás hasznos lehet, mert ott alapvetően mindegy, hogy 20 helyett 30 perc alatt végez a rendereléssel a GPU, de nem mindegy, hogy mennyi modellt tudsz belerakni a VRAM-ba. Real-time szinten viszont nem éri meg felvállalni azt, hogy a GPU sokszor malmozzon. Arról nem is beszélve, hogy az AI scaling mindig veszteséges technika. Ha minőség kell, akkor nem érdemes alkalmazni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák