Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #45103 üzenetére

    Erről beszélek. Az a koncepciója, mint az AMD-nek a régi SFR supertillingjának. Ugyanazokkal a hátrányokkal, amelyek miatt az sem működik jól, és csupán +40-50%-os előnyt tud felmutatni egy extra GPU-val. Egyszerűen duplán számolja a geometriát, és minden jelenetszámítással kapcsolatos futószalaglépcsőt.

    Ennél sokkal-sokkal jobb az, amin a Microsoft dolgozik, mivel azzal magát az árnyalást osztod szét több GPU-ra. Így nem csak a hatékonyságot maximalizálod, hanem gyakorlatilag annyi GPU-ig tudsz vele skálázódni, amennyi rajzolási parancsra csinálsz texelszintű árnyalást. Nyilván eddig senki sem fog elmenni, de 30-40 GPU-ig ezzel simán tudsz közel lineárisan skálázni (ami szintén egy extrém szám, de kelleni fog majd a chiplethez, hogy azok a dizájnok skálázódjanak). A gond vele az, hogy új leképezőket kell írni hozzá, mert a legtöbb motor leképezője fragment szinten árnyal.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák