Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Abu85 #4336 üzenetére

    hát sorry, de ez nem volt valami meggyőző ;) ha a +32 ROP-ot csak így lazán bele lehetne hajítani a chipbe, akkor miért nem tették bele a Caymanbe? szegény GTX580 csak pislogott volna, hol van előtte a konkurencia, és még úgy is kisebb lett volna az AMD megoldása.
    szóval persze, spórolunk a 256-bites busszal, de ha tényleg 64 ROP lesz az új architektúrában, akkor annak a negyede tuti felesleges lesz, és az is költség.

    a példa a megatextúrázásról pedig jó is, meg nem is. azt kitűnően bebizonyítottad vele, hogy a nem fix pipeline-os motorokhoz (népszerűbb nevükön szoftver rendererekhez) problémás ez a diszkrét GPU-s megoldás, mert egy rakás mesterséges korlátot támaszt - de jelen pillanatban nem sok olyan effekt van, ami annyira meghágja a raszterizációs pipeline-t, mint a megatexture. ehhez pedig kissé luxus HW-t fejleszteni, különösen, ha tekintetbe vesszük, hogy az id-nek mekkora sikere volt az utóbbi években a kommerciális motorok piacán.

    persze ne érts félre, már jó ideje kívánom a raszterizációs cső halálát, csak éppen abban nem hiszek, hogy ezt így lépésről lépésre lehet csinálni. valakinek kellene lépni egy nagyot, aztán már mehetne is a lavina...

    [ Szerkesztve ]

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák