Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #34007 üzenetére

    A fejlesztői támogatás ott van mögötte, elvégre a kódok nem jelentősen mások. Ha annyira használnák majd, mint az Async Compute-ot, akkor az nagyon jó, mert ezt minden explicit API-ra írt program használja. De a cél az volt, hogy visszafelé is működjön, persze nem biztos, hogy ez sokezer játékra kivitelezhető.
    Igazából a primitive shader haszna sokkal inkább az lenne, hogy adjon egy értelmes futószalagot a GPU-driver pipeline-ban gondolkodó fejlesztőknek, mert a mostani futószalag nekik egyáltalán nem ideális. Utóbbi amiatt van, mert a GPU-driver pipeline-t kidolgozó fejlesztők nem azt kapták a Microsofttól, amit anno kértek. Sokkal jobban járna az ipar, ha hagyná az AMD a régebbi alkalmazásokat, és direkt hozzáférést adnának, persze ez az én véleményem, valószínűleg az AMD nem akarja hagyni a trükközést, ami per game alapon megoldható.

    Chill. Ebben a módban a feszültség nagyon ingadozik, és az ingadozást túl kell élnie a hardvernek. Eltérő paraméterezéssel belefagyhat a skálázásba. Nem beszélve arról, hogy sokkal többet takarítasz meg a Chillel, mint akármilyen manuális feszültségskálázással.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák