Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #00137984

    törölt tag

    válasz Malibutomi #18999 üzenetére

    Az emberek vagy a játékok szeretik a magas órajeleket. Nem számit most még annyira sok esetben a CPU magok jelentős számbeli fölénye játékokban ( i5 (4 mag / 4 szál) vs. i7 (8 mag / akár 16 szál), mert jelenleg a magas órajelek dominálnak. Ez a játékfejlesztőknek mind elpazarolható erőforrás vagy kihasználatlanul hagyja ezek felét, de az akkor pöröghet (4-5) ezerrel... különben nem játszhatsz nyugodtságban. Videókártyán megint kezd a tuning elég felesleges móka lenni, mert alig néhány FPS-t kisajtolva főhet szénné a gépedben a videókártya. Inkább a több shader egység számit jelentősen, akkor is ha ezek alacsonyabb fordulaton vannak. Természetesen a VGA hardveres felépitése (ROP-ok mennyisége és a VRAM sávszélesség) is fontos, ha ezeket jó kihasználtsággal és ütemezéssel (ami a drivert is érinti) szeretnénk jó teljesitménnyel kihasználni. Itt meg a két gyártó jelenleg eltérő úton haladt, de most az Nvidia is közeledik a GCN architektura felépitéséhez. Ez órajelekben majd meglátjuk mennyire érzékelhető változás lesz, és 16nm-en hogyan viszonyul az AMD-hez.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák