- Hobby elektronika
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
- Milyen notebookot vegyek?
- Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
ph A ROG Azoth feltupirozott utódja elég impresszív lett, és egy mozdulattal puhítható vagy keményíthető vele a gépelési érzet.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#88750080
törölt tag
Honnan lehet tudni, hogy dxvk-t használnak natív driver gyanánt?
Nekem ez csak valami vágyvezérelt találgatásnak tűnik, a cikkben is van egy mondat:They say the way it works will be transparent to the end user, so they likely just have a list of games where the driver switches between DXVK or their own work.
A fickó egy szóval nem mondja, hogy dxvk és a sajátjuk között váltogatnak. Azt mondja, hogy a natív driverük és az emulation layer között választanak, de itt az emu layer a MS D3D9on12-jét jelenti, amin eddig is futott.
A Dxvk-t amúgy sem lehetne oda beintegrálni, mert a D3D9 frontendjét mint kódot (d3d9.dll) a MS adja, a backend maga a driver (a D3D9on12 is az), aminek az interfésze biztosan nem egyezik a dxvk backendjéével. Amúgy is teljesen logikátlan lenne, hogy a D3D9 shadereket dxvk-s kóddal SPIR-V-re konvertálják, aztán arról tovább a natív gpu-ra. Nyilván egyből a natívra megy a transzláció, ezzel is csökken a kód bonyolultsága és a microlagek időtartama. Az egyes videómemóriaformátumokról meg mappelésről, amit a modern API-k nem támogatnak, már ne is beszéljünk.Esetleg szálak közötti kommunikáció meg mondjuk dynamic bufferekhez való memóriaallokáció tekintetében lehetne valamit is dxvk-ból csenni, de ezzel ki is merült a dolog.
Vicces, hogy csak azért, mert a xar D3D9on12-höz képest egy natív implementáció sokkal gyorsabban fut, a linuxosok máris azt hiszik, hogy ők fújták oda is a passzátszelet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO 8GB GDDR6 256bit - 1 hét garancia! Patika állapot!
- SapphirePulse RX 7900 XT 20G újszerű VGA, 21 hó gar, Áfá-s számla
- Sapphire Nitro+ RX 7900 XTX Vapor-X 24G újszerű VGA, 21 hó gar, Áfá-s számla
- Inno3D iChill GTX 1080 Ti X4 Tesztelt! Beszámitok!
- Gigabyte Windforce GTX 980 4GB
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen