- TCL LCD és LED TV-k
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- 3D nyomtatás
- Milyen monitort vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
yubyba
friss újonc
Sziasztok!
Új vok itt, mindenkit üdvözlök!
Egy hete regisztráltam az Aliexpress oldalán, ca. egyszer sikerült belépnem. 04.02-től azonban egyáltalán nem tudok bejelentkezni a fiókomba.
Ideiglenesen letiltották "gyanús tevékenység" miatt, amit abszolút nem végeztem. Csak vásárolni szerettem volna. Mivel a regisztráció során nem adtam meg telefonszámot, hiába küldtem fiókom helyreállításához, ill. a verifikáláshoz meg a számom, arra semmilyen üzenetet nem kaptam. Próbálkoztam az elfelejtett jelszó módszerrel, de e-mailt sem kaptam. Ellenben reklámüzenetek azóta is érkeznek.
Szerettem volna e-mailt írni és azon keresztül segítséget kérni, de jelenleg a neten nem találtam hivatalos e-mail címet, a következőt kivéve: Aebuyerservice”@”aliexpress.com. Írtam nekik, erre azt a választ kaptam, hogy ne zaklassam őket ilyen jellegű problémákkal.„Hi Sir/Madam,
Please do not write email/message to this mailbox due to your email/message may not be received. If you have any question, please visit our Help Center at http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm
Respectfully,
AliExpress Customer Service Team”A küldött linkre kattintva egy „az oldal javítás alatt” felületre jutottam, elnézéskérések közepette.
A 7x24 órás Online Service (chat) eléréséhez pedig be kellene jelentkeznem, ami alapvetően a jelenlegi problémám, vagyis, hogy abszolút nem tudok belépni, mert letiltottak.
Innentől bezárult a kör, a felület, illetőleg a fiókom elérhetetlen.Annyit még, hogy pc-n regisztráltam, majd egy másikról is próbáltam belépni. A problémát észlelve próbálkoztam az appal is, azon keresztül sem sikerült belépnem, sem újra aktiválnom a fiókot, sem sms-t kérnem a hitelesítéshez.
Tapasztalt már valaki hasonlót? Mi a megfelelő megoldás?
Csak várnom kell egy bizonyos időt: pl. 48 órát és a fiókom újra aktív lesz, vagy bizonyítanom kell, hogy valóban én vagyok a fiók „jogos tulajdonosa”, nem más akar bejelentkezni.
Nagyon szeretném ezt megtenni, de egyelőre nem tudom a megoldást, mert jelenleg esélytelennek tűnik!
Még ezen fórumon teszek egy próbát, aztán elfelejtem az egészet, mert egyébként ennyire problémás, szenzitív felülettel még nem találkoztam.
Közösségi felületek bevonásával ezek után már nem próbálkoznék, ki tudja, lehet, hogy még törölnék is a fiókjaimat...Egy új regisztráció segíthet? Szabályos? Nem szeretném, ha most meg azért tiltanának le, zárnának ki, mert több fiókom is lenne.
Ne haragudjatok a rengeteg olvasnivalóért!
Mindenkinek áldott, békés Ünnepet kívánok!
Előre is köszönöm a segítségeteket, illetve a válaszokat. -
yubyba
friss újonc
válasz nagysandor79 #66167 üzenetére
Köszönöm a választ.
Azért az elgondolkodtató, hogy miért ennyire instabil a rendszerük és fizetés után miért lettek hirtelen ilyen bizalmatlanok.
Érdekes, hogy varázsütésre megoldódott minden, mire a közösségi elérést preferálta(d). Nos én ez utóbbival nem valószínű hogy élek, sőt ezek után meggondolom, hogy mennyire erőltetem a dolgot.
Telefonszámot adott/adtál meg a regisztráció során vagy csak a rendelés folyamán? -
yubyba
friss újonc
válasz nagysandor79 #66167 üzenetére
Köszönöm V/.
Elnézést, ez eredetileg a 66168-as hozzászólásra ment volna.
Jogos, meg kellett volna adnom. Nem tudatos döntés volt, valószínűleg csak időhiány, ill. kapkodás.
Ezek szerint, ha egy másik e-mail címmel regisztrálok, az elfogadható, nem szabálytalan.
Rendben, az megoldás lehet.
Alis e-mail címet tudna esetleg valaki, hogy kinek lehetne a kérésemet, problémámat továbbítani? Utolsó esélyként megmenteni a jelenlegi fiókot.
Egyébként milyen devizában érdemes rendelést leadni? HUF is van, ha jól emlékszem, de gondolom kedvezőtlen(ebb).[ Szerkesztve ]
-
yubyba
friss újonc
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- TCL LCD és LED TV-k
- Villanyszerelés
- Politika
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Diablo IV
- Robogó, kismotor
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- További aktív témák...
- XFX GTS RX 580 8GB OC - eladó!
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm, E-SIM, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia
- 1More ComfoBuds Pro Vezeték nélküli fejhallgató ZAJSZŰRÉSSEL /// ÚJ // Számla + garancia