Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yubyba

    friss újonc

    Sziasztok!

    Új vok itt, mindenkit üdvözlök!

    Egy hete regisztráltam az Aliexpress oldalán, ca. egyszer sikerült belépnem. 04.02-től azonban egyáltalán nem tudok bejelentkezni a fiókomba.
    Ideiglenesen letiltották "gyanús tevékenység" miatt, amit abszolút nem végeztem. Csak vásárolni szerettem volna. Mivel a regisztráció során nem adtam meg telefonszámot, hiába küldtem fiókom helyreállításához, ill. a verifikáláshoz meg a számom, arra semmilyen üzenetet nem kaptam. Próbálkoztam az elfelejtett jelszó módszerrel, de e-mailt sem kaptam. Ellenben reklámüzenetek azóta is érkeznek.
    Szerettem volna e-mailt írni és azon keresztül segítséget kérni, de jelenleg a neten nem találtam hivatalos e-mail címet, a következőt kivéve: Aebuyerservice”@”aliexpress.com. Írtam nekik, erre azt a választ kaptam, hogy ne zaklassam őket ilyen jellegű problémákkal.

    „Hi Sir/Madam,
    Please do not write email/message to this mailbox due to your email/message may not be received. If you have any question, please visit our Help Center at http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm
    Respectfully,
    AliExpress Customer Service Team”

    A küldött linkre kattintva egy „az oldal javítás alatt” felületre jutottam, elnézéskérések közepette.

    A 7x24 órás Online Service (chat) eléréséhez pedig be kellene jelentkeznem, ami alapvetően a jelenlegi problémám, vagyis, hogy abszolút nem tudok belépni, mert letiltottak.
    Innentől bezárult a kör, a felület, illetőleg a fiókom elérhetetlen.

    Annyit még, hogy pc-n regisztráltam, majd egy másikról is próbáltam belépni. A problémát észlelve próbálkoztam az appal is, azon keresztül sem sikerült belépnem, sem újra aktiválnom a fiókot, sem sms-t kérnem a hitelesítéshez.

    Tapasztalt már valaki hasonlót? Mi a megfelelő megoldás?
    Csak várnom kell egy bizonyos időt: pl. 48 órát és a fiókom újra aktív lesz, vagy bizonyítanom kell, hogy valóban én vagyok a fiók „jogos tulajdonosa”, nem más akar bejelentkezni.
    Nagyon szeretném ezt megtenni, de egyelőre nem tudom a megoldást, mert jelenleg esélytelennek tűnik!
    Még ezen fórumon teszek egy próbát, aztán elfelejtem az egészet, mert egyébként ennyire problémás, szenzitív felülettel még nem találkoztam.
    Közösségi felületek bevonásával ezek után már nem próbálkoznék, ki tudja, lehet, hogy még törölnék is a fiókjaimat...

    Egy új regisztráció segíthet? Szabályos? Nem szeretném, ha most meg azért tiltanának le, zárnának ki, mert több fiókom is lenne.

    Ne haragudjatok a rengeteg olvasnivalóért!

    Mindenkinek áldott, békés Ünnepet kívánok!
    Előre is köszönöm a segítségeteket, illetve a válaszokat.

  • yubyba

    friss újonc

    válasz nagysandor79 #66167 üzenetére

    Köszönöm a választ.
    Azért az elgondolkodtató, hogy miért ennyire instabil a rendszerük és fizetés után miért lettek hirtelen ilyen bizalmatlanok.
    Érdekes, hogy varázsütésre megoldódott minden, mire a közösségi elérést preferálta(d). Nos én ez utóbbival nem valószínű hogy élek, sőt ezek után meggondolom, hogy mennyire erőltetem a dolgot.
    Telefonszámot adott/adtál meg a regisztráció során vagy csak a rendelés folyamán?

  • yubyba

    friss újonc

    válasz nagysandor79 #66167 üzenetére

    Köszönöm V/.
    Elnézést, ez eredetileg a 66168-as hozzászólásra ment volna.
    Jogos, meg kellett volna adnom. Nem tudatos döntés volt, valószínűleg csak időhiány, ill. kapkodás.
    Ezek szerint, ha egy másik e-mail címmel regisztrálok, az elfogadható, nem szabálytalan.
    Rendben, az megoldás lehet.
    Alis e-mail címet tudna esetleg valaki, hogy kinek lehetne a kérésemet, problémámat továbbítani? Utolsó esélyként megmenteni a jelenlegi fiókot.
    Egyébként milyen devizában érdemes rendelést leadni? HUF is van, ha jól emlékszem, de gondolom kedvezőtlen(ebb).

    [ Szerkesztve ]

  • yubyba

    friss újonc

    válasz V/ #66177 üzenetére

    Köszönöm. Ezek szerint dolláron érdemes hagyni a devizát, ok.
    Élő ügyfélszolgálatos e-mail cím ezek szerint jelenleg nem elérhető, valószínűleg az idő sem oldja meg gondolom ezt az ideiglenes zárolást, akkor marad az új regisztráció.
    Hálás vagyok a hozzászólásokért.

Új hozzászólás Aktív témák