Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz malbork #68104 üzenetére

    Összefoglaló 2. pontból:

    Ha valaki ECSCCA0001111001 formátumú küldemény azonosítót kap:
    Ez egy Budapesten a Magyar Postának átadott üzleti e-kereskedelmi levélként menne hozzád, ami azt jelenti hogy az országon belülről a Magyar Postához kerülő küldeményeket (belföldi) nem kell vámolni és ezért díja sincs. Viszont nyomkövetési száma sem lesz.
    ECSCCA00-sokat Nézd itt mert ez nem postai nyomkövetési szám, a megérkezés után (Arrived Budapest) látod hogy Arrive at local delivery office azután 2-10 munkanap a kézbesítés. Az Arrive at local delivery office azt jelenti hogy akkor adta át a Cainiao a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg.
    A Magyar Posta dolgozója kézbesíti a levél kézbesítési szabályok alapján. Ami azt jelenti hogy ha a küldemény 24 mm-nél vékonyabb és behelyezhető a postaládába akkor a leveles postás kézbesíti, ha nem ilyen a küldemény (vastagabb 24 mm-nél vagy más okból nem helyezhető a postaládába) akkor értesítést kapsz (sms vagy papíros) és postán a hivatali kézbesítőknél veheted át.
    Mivel csak normál levél, nincs nyomkövetési száma, ha nem kapod meg nem tudsz a Postán reklamálni.

    Kell egy igazolás a Postától és azután reklamálni, ezeket a postaládában kézbesítik szóval elveszhetett.
    Az AliExpress csak akkor fogadja el a meg nem érkezési dispute okot ha a dispute-hoz mellékelsz egy olyan postától származó igazolást, hogy ezt a ESC00xxxxxx számú küldeményt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére, nincs a postai nyilvántartásban, nem került hozzájuk és ezért nem is kézbesítették és bizonyítékként kell csatolni a dispute-hoz.
    Mindig jönnek valamelyik postán a GDPR-el, de ennél az hogy nem került a kezelésükbe ECSC000......... számú küldemény, semmiféle személyes adat nem merül fel..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák