Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás valamikor idén debütál, de pontosabb részleteket nem kaptunk egyelőre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Surci1 #30718 üzenetére
Ha azzal a számmal megszakították a szállítást akkor azt kell tenni amit te is hogy rákérdezni az eladóra hogy akkor milyen új számmal küldi. Ha nem reagál azzal nem tudsz mit kezdeni. Kényszerítheted a reakcióra ha dispute-t indítasz, mert ha igazolja hogy elküldte egy másik számmal akkor cancel-el visszavonhatod és várod hogy megérkezzen, ha meg nem küldi akkor a pénzed visszajár.
Neked most nincs hivatalosan szállított terméked, megpróbáltad a kapcsolatfelvételt is, így mehet a dispute. -
Topikgazda
válasz Surci1 #30720 üzenetére
Azt szoktuk csinálni, mert azért néha nem az eladó a hunyó, hogy ilyenkor kérem a szállítási védelmi idő növelését, beírok 20 napot és ezt állítja be. Nálad az akkor 44 nap lenne ennyi idő alatt meg meg kell érkezni, ha nem akkor meg indul a dispute amikor lejár a hosszabbított.
Ha ez a szállítási védelmi idő lejár akkor onnanól számítva van 15 napod dispute-t indítani.
Azon szoktam kiakadni amikor az eleve 60 napos időt félidőben az eladó kérésem nélkül megemeli 40 nappal.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Surci1 #30971 üzenetére
Nem volt valami kupon? A vásárlás financial fülre kattintva látod hogy a fizetésnél mi és hogy volt használva.
De refundként neked a zölddel írt összeg ment vissza, a US $ 29.41 Az Aliexpress nem von le semmit.
Az eredeti vásárlást szokták kiírni, de a könyvelési dátum az aktuális, augusztusi kell hogy legyen.
A K&H esetén sok minden lehetséges.[ Szerkesztve ]
-
Digitalpimp
senior tag
válasz Surci1 #31374 üzenetére
Szerintem ne várj tovább, indítsd a diszputot. Ez nem indult sehova, csak kikérték a számot. Volt nekem is ilyen, simán megítélte az Ali a refundot pillanatok alatt.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Topikgazda
válasz Surci1 #54847 üzenetére
Ha lejár akkor nem azonnal, hanem adsz neki 2-3 napot és azután indítod és nem azt választod amit most, hanem azt hogy nincs nyomkövetés hiszen június 19-óta azt írtad hogy nem szállítják, ezért nem írhatsz olyat hogy szállítva van (but package is still in transit), hiszen nem tudod kontrollálni.
Vársz 5 napot. -
Topikgazda
válasz Surci1 #54849 üzenetére
Rossz a nyomkövetési szám ha nem tartozik hozzá mozgás, én így értelmezem, évek óta. Főleg ha 60-75 nap telt el.
Egy grafika, semmi jelentősége, de tényleg a vámolást írogat a Magyar Posta az EU-s küldeményeknél is, meg azért ha Kínából jön akkor a hollandoknál is van vámolás, ez nem változott.
Closed az állapota a vásárlásnak? Az órák és percek is számítanak. A Feedback menüpontnál lehet látni a konkrét zárási dátumot és időt. Azért várunk 2 napnál többet hogy ilyen üzenet ne jöjjön.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Surci1 #70058 üzenetére
Megreklamálod az elutasítást, van egy appeal dolog. Öf.-ból
A dispute döntés elleni fellebbezés
Ezen a linken Aliexpress Special Dispute Appeal
áll rendelkezésre egy fellebbezési űrlapA linkre kattintva egy bejelentkezési oldal jelenik meg. Az jó ha nem vagyunk belépve az AliExpress-re mert megkavarja egy kicsit és kínai nyelvre válthat.
Az AliExpress azonosítónkkal lehet belépni.
3 lépésben kell megadni adatokat.
1. A dispute-ban érintett vásárlás azonosítója.
2. Bizonyítékok, amivel igazoljuk hogy rosszul döntöttek, az adott anyag linkjét kérik, jó nekik a Google Drive is, Youtube stb és persze szöveg is a kérésünkkel.
3. Mit szeretnénk a fellebbezés eredményeként, jelölni.
A Submit-ra kattintva küldjük el, 5 munkanapon belüli reakciót írnak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Ka999
tag
válasz Surci1 #70058 üzenetére
Nekem is volt hasonló. Vettem egy terméket, amiből volt akksis és ceruza elemes verziót is. Én az akksisat rendeltem, de az elemes jött meg (elem nélkül). Nyitottam egy dispute-ot, hogy fizessék vissza a különbözetet. Kértek egy videót, ahol jól láthatóan mutattam, hogy ebben bizony semmilyen akksi nincs, mert az elem helyére befér a kisujjam. A válasz az volt, hogy az pedig az akksis verzió, dispute lezárva.
Gondolom az EU-s kötelező áfa szabályozás óta nagyon visszaesett a forgalom, és próbálnak mindent pénzt megragadni. Személy szerint én is kevesebbet rendelek azóta, és az ilyen 'húzások' nem is ösztönöznek rá... -
ecaddsell
aktív tag
válasz Surci1 #70058 üzenetére
Nekem is volt ilyen hasonló ott azzal sikerült menteni a helyzetet (lehet neked ehhez már késő), hogy a futárcég megadta a csomag súlyát (webes felületen kinyerhető volt) és az kevesebb volt mint a termék hirdetett súlya.
A futárcég mérését meg ugye tekinthetjük függetlennek.
Persze ez csak olyan terméknél működik ahol a súly alapján eldönthető a vita, csip-csup dolgoknál nem...Szerk: Egyébként tőlem is kértek unboxing videót, annak ellenére, hogy a súllyal azért nehéz volt vitatkozni, de szerencsére mivel volt itt már nem tudtak mit előhúzni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!