- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashget
félisten
válasz Mr.Mercury #15755 üzenetére
Mely követő oldalakon nézted?
http://www.17track.net/hu
http://trackitonline.ruRealme GT Master Edition
-
Mr.Mercury
aktív tag
válasz Mr.Mercury #15784 üzenetére
Írtam az eladónak, mert már 2 hét telt el a feladástól és az általa megadott TN nem volt található egyik követőoldalon sem. Erre ma ezt írta vissza: "friend , sorry , the transit company informed us that your package may has been lost in the transit. we will arrange to resend to you , is that ok ?" Szerintetek küldessem újra vele? Szívem szerint hagynám az egészet és visszakérném a pénzt, aztán rendelnék mástól...
Mercury
-
Topikgazda
válasz Mr.Mercury #15908 üzenetére
Ha mástól veszed meg, annak is elveszíthetik azt a csomagját. Nem egészen tehet róla, te jelezted, ő utána nézett és felajánlotta a megoldási lehetőséget. Nincs ezzel probléma. A 60 napból eltel 2 hét, simán megkapod még az eredeti védelmi idő alatt.
És nem minden nyomkövetési számként megadott dolog követhető.[ Szerkesztve ]
-
Mr.Mercury
aktív tag
válasz Mr.Mercury #15910 üzenetére
Egyelőre csak elméleti kérdés, de refund-ot csak dispute-on keresztül lehet kérni?
Mercury
-
Topikgazda
válasz Mr.Mercury #15952 üzenetére
Hosszan válaszolok.
1. Ha elad valamit a kereskedő, akkor azért az AliExpress levon valamennyi jutalékot. Ha dispute keretében visszakerül a pénz a vevőhöz -refund-, akkor mivel nem jött létre az üzlet, a jutalék sem kerül levonásra.
Mivel a vételár az AliExpress kezelésében van, ők küldik vissza arra a bankszámlára amihez tartozik a bankkártya, nem a kereskedő intézi.
2. Ha azon kívül akarsz megegyezni az eladóval -írsz neki üzenetet hogy adja vissza a pénzt- akkor az üzenet látszik az AliExpressen, ha van veszíteni való pénze, akkor belemehet, hogy visszaküldi a pénzt, ha van neki és neked is PayPal fiókod. Simán nem tudja visszautalni.
De ott marad neki függőben egy nem teljesített vásárlás, amelyet nem tud megindokolni és a vételár ott pihen az Aliexpress számláján, nem az övén.
Ez utóbbiak -2. pont- ellentétesek az AliExpress vevőkre és eladókra vonatkozó szabályaival egyébként.
Ha szállítási probléma miatt indul dispute, amit a kereskedő nem tud befolyásolni mert nem ő végzi a szállítást és elsőre elfogadja a kérést, akkor az nem befolyásolja az ő AliExpress rangját, ami alapján számolják az AliExpressen fizetendő költségeit.Rövid válasz: lehet, de szabályellenes.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Mercury
aktív tag
válasz Mr.Mercury #15952 üzenetére
Sikerült megegyeznem az eladóval, hogy az első, sikertelen küldés után, most elküldi a terméket abban a színben, amit eredetileg szerettem volna. Most csak az a kérdésem, hogy ezek alapján egy új TN számot fogok kapni a rendszerben? Mert az előző, sikertelen küldés TN száma még mindig a rendszerben van.
Mercury
-
Topikgazda
válasz Mr.Mercury #16677 üzenetére
Azoknál vámos adatbekérések vannak előtte, már szállítják a postádra.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Mercury
aktív tag
válasz Mr.Mercury #45463 üzenetére
Update: előbb kérdeztem, mint gondolkoztam, mert közben megtaláltam az "Order detail"-nél a dispute-ot, illetve dispute előtt most írtam az eladónak, hogy próbáljuk rendezni a dolgot. Elnézést a felesleges beírásért!
Mercury
-
Topikgazda
válasz Mr.Mercury #54510 üzenetére
Ez normál ár, mert 21000-23000 Ft az ára attól függően hogy melyiket szeretnéd, náluk több a kereskedő haszonkulcsa, meg biztos tesz rá még egyebeket.
A minősítése sem rossz 30 napra 1 negatív az is azért mert nem kapta meg, de ugye akkor visszakapja a pénzét[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
válasz Mr.Mercury #69299 üzenetére
Picit tovább olvasod
Sajnos a Magyar Posta ezen esetben közreműködési díjat kér amelynek az összege 799 Ft (csak utánvétes fizetéssel), ezzel a költséggel mindenki számoljon."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Topikgazda
válasz Mr.Mercury #69299 üzenetére
Azért azt nézd már meg hogy amelyiknél kérték a 799 Ft-ot az véletlenül nem kapott egy másik azonosítót (valami EU-n kívüli postai azonosító) és akkor már nem érvényes ez a szöveg: Ha valaki ECSCCA0001111001 formátum...... mert ugye az új azonosítóval került a Magyar Postához és csak akkor jöhet szóba a vámoltatás a részükről.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mr.Mercury #69304 üzenetére
Szerintem egy másik postai azonosítóval érkezett és csak azért került az automata postai vámolás alá, nem az ECSCCA....-val jött.
-
xcvbxcvb
aktív tag
válasz Mr.Mercury #69586 üzenetére
A helyi postán ahol a csomagokat lerakják ott kérdezted?
ELADÓ Work Sharp® Precision Adjust Knife Sharpener™ kézi késélező https://hardverapro.hu/apro/work_sharp_precision_adjust_knife_sharpener_kezi_k/hsz_1-50.html
-
Topikgazda
válasz Mr.Mercury #69586 üzenetére
Beírtam az Összefoglaló 2. ponthoz ehhez a témához hogy meddig érdemes várni és milyen igazolást célszerű kérni, adni szoktak angol nyelvű igazolást, a központi ügyfélszolgálattal célszerű egyezkedni, kérni.
[ Szerkesztve ]
-
interstate76
addikt
válasz Mr.Mercury #69589 üzenetére
Volt egy hasonló esetem. Nekem azt mondta a Posta ügyfélszolgálata, hogy a rendszerben nem látható a csomag, de azért kapcsolja a helyi kirendeltségüket, hátha ott tudnak róla valamit. Egy hölgy vette át a hívást, akit sikerült rábeszélnem arra, hogy nézzen körül a raktárukban, mert ott kell lennie a csomagomnak (bár ebben őszintén szólva magam sem hittem). Nem telt el 2 perc, felvette a kagylót és mondta, hogy megtalálta! Egy ilyen kört talán érdemes futni a dologgal (ha nem megy telefonon, akkor akár személyesen is).
[ Szerkesztve ]
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő... Nintendo Switch stílusú bt kontrollerek, Teclast M50 tablet és PS4 játékok (Far Cry 4, Heavy Rain & Beyond Two Souls, Prey, The Evil Within 2)
-
interstate76
addikt
válasz Mr.Mercury #69591 üzenetére
Értem, sajnálom!
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő... Nintendo Switch stílusú bt kontrollerek, Teclast M50 tablet és PS4 játékok (Far Cry 4, Heavy Rain & Beyond Two Souls, Prey, The Evil Within 2)
-
btraven
őstag
válasz Mr.Mercury #69593 üzenetére
Most már megszűnt az a világ hogy ilyenkor szó nélkül visszaadják a pénzt?
Nekem 2 éve volt ilyen esetem, Bementem a helyi postára, keresték, nem találták. Alin bejelöltem hogy nem érkezett meg, szinte rögtön visszaadták a pénzt. Bár az még paypal-es fizetés volt.Tegnap "sikerült" csinálnom megint egy Aliexpress Saver Shipping-et. ECSCCA-s nyomkövetés lett. Na kíváncsi vagyok ez is eltűnik-e?
-
Wolfram
aktív tag
válasz Mr.Mercury #70127 üzenetére
Igazolást nem kapsz, és a refundot visszautasítják.
Összefoglalva valaki lenyúlja a csomagokat tömegesen, és a tracking hiánya miatt a posta mossa kezeit. -
Topikgazda
válasz Mr.Mercury #70127 üzenetére
Ha letelt a szállítási védelmi idő kérsz refundot, leírhatod hogy a kézbesítő cég nem tud róla semmit, mert nem tartják nyilván, viszont te nem kaptad meg. Itt a topikban találsz olyan hozzászólást ami tartalmazza a reklamációra a Posta válaszát, azt a szöveget írod. Vagy elfogadják vagy nem, de legalább megpróbáltad.
Eddig az volt az információm hogy kell nekik valami igazolás, azzal a szövegel amit az Összefoglalóba is írtam elfogadták és visszaadták a pénzt.
Viszont néhány fórumtársnál valamiért elutasították, de hogy mi volt a konkrét ok azt nem tudom, ha azoknál is lejárt-e a szállítási védelmi idő. Ez azért lényeges mert addig válaszolhatják azt hogy várj még mert úton van, vagy érdeklődj a kézbesítő cégnél. Viszont ha ne kapod meg a mondjuk 90 napon belül akkor más választ kapsz a 91. napon reklamálva.
De ha az lenne nálad is még azt az elutasítást is érdemes megreklamálni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Sorozatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vicces képek
- Fotók, videók mobillal
- Steam topic
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs