Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gabesz87

    veterán

    válasz V/ #65252 üzenetére

    A telefonos ügyintézők normálisak voltak, a Customer Service-es csajszi idióta, akivel emaileztem. Írtam is neki, hogy nekem nem kellenek konkrét infók, elég ha egy irányítószámot ír, hogy a csomagot igazoltan ott vették át. Se név, sem cím, sem dátum nem kell, csak egy nyamvadt irányítószám. De nekifutok újra akkor.
    Sajnos sehol nem látszik hogy máshol vették át. Posta oldala fel sem ismeri ezt a Tracking számot, 17tracking-en semmi infó nincs róla, az sem ismeri, csak a DHL. És sajna az a (számomra) szerencsétlen helyzet, hogy a nyomkövetés jónak tűnik, mutatja hogy Shanghai-ból Lipcsém keresztül Bp-re került, és 6-án az én címemre jött meg. Csak közben mégsem. Szóval érdekes, hogy maga a csomag útja jónak tűnik, de ahogy a DHL is mondta a szám egyáltalán nem hozzám szól.

Új hozzászólás Aktív témák