Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Charx #47806 üzenetére

    Az a gond szerintem hogy az EU-s eladói fiókok €-os alapúak és ezárt azta zokat érintő dispute esetén a € deviza az alap. Ez hiba, mert azt kellene figyelni hogy miben lett fizetve.
    Lehet hogy az lenne a megoldás, bár némi veszteség (bár a $ és € árfolyam nem nagy mértékben tér el, hogy aki EU-s helyről és ahol € van az €-ra állítva fizet és az esetleges refund akkor egyértelmű lesz.
    El kell fogadnod, majd fel kell venni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ha nem sikerülne a chat-en emberhez jutni akkor legegyszerűbb a dispute leírás végén a fellebezési űrlap, ott lehet csatolni a orders financial oldalt hogy $-ban volt fizetve és kérni a különbözetet. Azt pedig kiszámolni és konkrétan beírni.
    Pontosan milyen összegről van szó és ha forint alapú volt a kártyád akkor megnézni hogy az eredetileg levont forint és ezt az €-ot átszámolva forintra a bank kártyás vásárlás visszaírási árfolyamán mennyi a különbség.

Új hozzászólás Aktív témák