Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • herrká

    senior tag

    válasz herrká #44049 üzenetére

    Sziasztok! Tegnap az appban ráböktem a cancel orderre. Ott működött. Mert a messageban megjelent ez a szöveg, mintha beírtam volna. Azonnal jött a képen látható válasz, hogy indokoljak, hogy visszakaphassam a pénzem! Ez megint a 22-es csapdája, mert ilyen lehetőség sehol nincs! Egyébként az appban is ott van továbbra is a rendelésem. Semmi változás! A böngészőben szintén semmi változás. Továbbra is rész szállítás. Ez a message ablak:

    És azonnal kaptam egy olyan emailt is, amiből már jött 3 az elmúlt napokban!

    A boltra kattintva akár appban akár böngészőben, a korábbi hsz-emben látható not found szerepel. Nem értem már ezt az egészet. A tracking továbbra is Chilei végcélt mutat. Megpróbálom ma a supportot elérni.

Új hozzászólás Aktív témák