Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz ACE- #64271 üzenetére

    Mi nem világos azon hogy az állításodat bizonyítani kell? Ott van egyébként a felhasználói szerződésben. Nem a hasamra ütöttem és kitaláltam. Maradjunk annyiban hogy a PayPal-os reklamációnál is kell lenni bizonyítéknak.
    Gondolj már bele leírod hogy nem kaptad meg, a nyomkövetésnél az látszik hogy kézbesítve ebből aki ránéz azt a következtetést vonja le hogy megkaptad, dispute elutasítva. Ha nyújtasz be bizonyítékot hogy az a kézbesítés mondjuk nem a te városodban, hanem Moszkvában történt, akkor más kisebb az esélye annak hogy elutasítják.
    Vagy egy másik eset, nem működik a kütyü amit megvettél, akkor azt is bizonyítani kell, ha te úgy gondolod hogy elég ezt leírni, akkor ugyan kérhetnek külön bizonyítékot ha jó indulatú az ügyintéző, de miért tenné ha az van leírva hogy támaszd alá az állításodat?

    Tényleg nem értem hogy ezen mit kell magyarázni?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák