Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gica

    csendes tag

    válasz V/ #53621 üzenetére

    Még júniusi rendelés volt. Júl. 5-én regisztráltam az Énpostámra, és láttam a nyomkövetőt. 3 terméknél volt részletes info. Egy terméknél volt olyan sor, hogy online fizetés, (ott nem telefonáltak, de csak 399ft-ot kellett utólag fizetnem) kettőnél meg nem. Júl.7-én felhívtam őket. A reklamált terméknél még a 48 órában is benne voltam. Közölték, hogy nem kaptak telefonszámot, így automatikusan 799 ft amit fizetek. Mindkettő RE...CN volt. Aminél volt online fizetés az RV....CN. Lehet, hogy egyik terméknél van elérhetőségem, a másiknál nincs? Eladófüggő, vagy feladópostafüggő? Esetleg nálunk van a gond?
    Esetleg van arra információja, hogy ezek a betűk mihez köthetőek? A CN Kína akar lenni? (A BE gondolom Belgium, az utolsó csomag onnan jött és nem kellett fizetni.) És az eleje?

Új hozzászólás Aktív témák