Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gee31

    lelkes újonc

    Nekem jelenleg még mindig processing order van és az eladó el sem olvasta az üzeneteket, amiket január 29 - től küldtem(egyet a rendelés után közvetlen, arra kértem, hogy mindent csomagoljon és küldjön egy csomagban, ebayes tapasztalatok alapján ezt gondoltam nem árt kérni, ha pl ugyanazon store - ban különböző a kézbesítési idő és a szállítási mód). Aztán később írtam neki ismét... aztán ma, hogy természetesen megértem, hogy rengeteg munkájuk van, de legyen szíves megmondani, mikor tudja feladni a csomagom. Shenzheni cég, Bao An Menghsa városa.. Persze abban a pillanatban automata üzenet jött, hogy:

    "Dear buyer,
    Thank you for your continued support.
    From January 18 to February 10, 2020, we will enjoy the Chinese New Year holiday. Shipping companies will be closed during holidays.(.....)" - nem másolom be az egészet. Eddig Február 1 volt, a my orders - nél pedig az a reminder van, amit már más is írt(még történnek csúszások, de egyre több csomag indul, bla-bla). Tehát ha az automata üzenetet újraírni, vagy a remindert változtatni ér, akkor a szerencsétlen vásárló üzenetét elolvasni is ugyanúgy ér.

    10 napja van még(ami ugye a megnövelt idő), én is ember vagyok, nekem is vannak érzéseim, persze, hogy remélem, hogy nincs kórházban, vagy karanténban, de én ezért a rendelésért fizettem(mint ahogy sejthetően mindenki fizet a rendeléseiért :)) ) és ha jól tudom, nem csak egy ember dolgozik egy cégnél, legalább elolvashatták volna, de mindegy, nem puffogok, mert mint mondtam, én is ember vagyok és bőven nem tökéletes. Csak hát no.

    Ám ahogy olvasgatom a hozzászólásokat, 3 - tól elvileg Shenzhenben már dolgoznak, de bármi IS lehet, amiért nem küldik. Plusz ahogy a többiek, inkább megvárom a holnapot.

Új hozzászólás Aktív témák