- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Apple notebookok
- Milyen alaplapot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Regnaron
újonc
Sziasztok
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy megéri-e Aliexpress-ről új kijelzőt venni a telefonomhoz.
Ugyanis a napokban sikerült betörni, és mivel itthon elég drágán cserélik, arra gondoltam, hogy rendelek egy újat készletben, és kicseréltetem az egyik ismerősömmel aki jobban ért az ilyen dolgokhoz.
(Mellesleg egy Lenovo P70-em van, csak azért írom ide hátha valaki tud ajánlani eladót.)
Előre is köszi a segítséget! -
LyonnaisFan1
őstag
Sziasztok!
A magyar posta milyen időközönként szokta frissíteni a nyomkövetési információkat?
Jelenleg van egy Kingdian SSD rendelésem RF392963010SG TN-el, és a MP szerint a legutolsó információ az, hogy már az országon belül van.
A rendelés ~38USD összegű volt.Viszont a 17tracken a legutolsó jegyzet az, hogy a vámon megfogták. Most a magyar posta nem frissít ennyire napok óta, vagy a 17tracken hibásnak tűnik a vámos bejegyzés?
SMS-t meg levelet sem kaptam még a mai napig, hogy vámmal kapcsolatos ügyeket kellene rendeznem. A telefonszámot a csomagra elvileg rávésik, az alapján küldhetne az MP SMS-t, hogy hé köcsög megfogódott a rendelésed, intézd a vámot. Persze irodalmibb stílusban.[ Szerkesztve ]
As I sit here and slowly close my eyes. I take another deep breath. And feel the wind pass through my body. I'm the one in your soul. Reflecting inner light. Protect the ones who hold you. Cradling your inner child ((Godsmack - Serenity))
-
Topikgazda
válasz LyonnaisFan1 #11054 üzenetére
Minden Unión kívülről érkező csomag a vámosokon keresztül lép be az országba, annál is olvashatod a
25.05.2016 11:19 Vámon szöveget ami után nincs fizetési kötelezettség. De akár 1 hétig is ott dekkol és jön simán tovább, sok a csomag, kevés a dolgozó.
Figyeld az információt, lehet hogy nem sokára a Belföldi feldolgozásra továbbítva vagy Elhagyta a feldolgozót szöveget fogod látni, nem pedig ai okmány bekérést. Türelem.[ Szerkesztve ]
-
-
Molk
tag
Üdv,
Tegnap egy dispute-al kapcsolatbak kérdeztem és ez most annak lenne a folytatása.
Meg tudnátok válaszolni, hogy miért változott meg a Purchase Protection? Az elején valami 5 vagy 4 napról indult és most felment 18 napra.Aztán tegnap azt írtam az eladónak újra, hogy full refund-ot kérek és hogy nem fogadom el a 10$-os ajánlatát (+leírtam az indokokat, a képeket pedig már megkapta).
Erre most kapok egy ilyen választ:
...Usually we full refund the buyer, need them to return the display back us,
we need show the problems to our supplier, asking for replacement or compensation.
since the international shipping fee is very high, and may cost some time.
would you mind us refund you $10, and you don't need to return the display back us.
Is it Okay?
what do you think?...
Ez most egy játék, hogy húzza az agyamat, hogy majd csak elfogadom az ajánlatát? Vagy mi történik? (a kijelzőért 32$ fizettem)
Esetleg küldjem el neki a képet arról, hogy ebayről már megrendeltem egy másikat? Az megnyugtatná?
Ezek lehet triviális dolgok, de én eddig dispute szűz voltam.... -
Topikgazda
Elolvastad amit írtak?
Ha visszaküldöd a kijelzőt akkor full refund, de mivel magas a szállítási költség -neked- ezért kapsz 10$-t és nem kell visszaküldened.
Ha visszaküldöd kapsz 32$-t, de 250g-ig 2840 Ft, 500g-ig 3845 Ft a postaköltség, ami mai árfolyamon úgy 10 és 13,6 $, ezt neked kell fizetni, mivel általában nem vállalják, a szabályok szerint sem kötelező az eladó általi fizetés. -
kirkri
addikt
Azt magyarázza, hogy vissza szokta kérni a termékeket a vevőtől a full refund-hoz (ehhez joga is van). Tőled nem kéri vissza, de csak 10 dollárt fizet.
Három dolgot tehetsz.
1; Elfogadod a 10 dollárt és zárod a dispute-ot.
2; Nem fogadod el a 10 dollárt és eszkalálod az ügyet az Alinak. Valószínűleg az Ali sem fog neked full refundot ítélni visszaküldés nélkül, de 10 dollártól szinte biztosan többet.
3; Visszaküldöd neki a kijelzőt és visszakapod a teljes összeget. (Ha emellett a megoldás mellett döntenél, azt is érdemes az eszkaláció után tenni, mert így a teljes visszaküldés is az Ali felügyelete alatt zajlik.)21 éve a Prohardveren! ™
-
lehella
senior tag
Sziasztok!
Többször is rendeltem már aliról, viszont most is több dolog van a csőben, de rendeltem egy 3$-os selfie-botot, amiről az utolsó tracking infó 04.23-ról van, akkor postázták /shipped by air, China Post Ordinary Small Packet Plus/, azóta semmi új hír nincs róla, nem is érkezett meg. Írtam az eladónak hogy 2-3 hét alatt azért megszoktak érkezni a holmik, erre kitolta a Purchase Protectiont +15 nappal, ez szokványos dolog?
Másik, hogy ennyi idő után mennyi esély van arra, hogy megérkezzen? Én nem sokat látok, a bot meg kéne mert utaznánk..[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Something_
őstag
Sziasztok! Refundolt a kínai aliexpressen 50 dollárt, viszont nem látom sehol? Ez hova érkezik? Számlára? Ali levásárlás?
Refundnál complete van, de a pénzt sehol nem tudom megnézni. -
Molk
tag
válasz kirkri #11059 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek a részletes válaszát.
Akkor el fogom fogadni az ajánlatát. Egyébként azért kérdeztem, hogy mi tévő legyek, mivel végigolvasva az értékeléseket nem én vagyok az első aki ilyen problémával szembesül (Volt aki úgy adott öt csillagot, hogy leírta ugyanezeket a problémákat.). És tudom, hogy nem ők rakják össze, de azt kétlem, hogy ne lennének tisztában azzal kapcsolatban, hogy milyen minőségű kijelzőket is árulnak...
Ez a húsz dollár legyen a legnagyobb bajom.
(majd kisírom magamat az értékelésénél) -
Topikgazda
válasz Something_ #11061 üzenetére
Majd a bankkártyádhoz tartozó számlán lesz, a refundos e-mail 7-10 napot ír, de a magyar bankok azért 5 napon belül könyvelik.
-
Something_
őstag
Köszi a válaszokat!
-
kirkri
addikt
Én nem fogadnám el, hanem eszkalálnám.
Beleírva, hogy utólag vetted észre az értékeléseknél, hogy más is írja ugyanezeket a problémákat, szóval az eladó tudja, hogy hibásat árul.
Az Ali döntése ugyanazt a két opciót fogja tartalmazni:
1; Küldd vissza és kapsz 100%-ot
2; Nem küldöd vissza és részleges visszatérítést kapsz.A második opció biztosan magasabb lesz 10 dollárnál, ami az eladó jelenlegi ajánlata. (Személyes tapasztalataim szerint 70-80% között lenni) Szóval majd csak ott érdemes elfogadni a partial refund-ot.
Bízom benne, hogy esetedben sem változtatnak a gyakorlaton, eddig én mindig ilyen döntésekkel találkoztam, ha eljutott idáig az ügy.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Linda1
aktív tag
Nem akar refundolni, még mindig arra kér, hogy módosítsak, mert ez fontos neki, de én nem fogok ő miatta hazudni, hogy megkaptam,csak már nem akarom.
Mi az az eszkalálás? Még 21 óra van hátra a disput végéig, ha nem egyezik bele akkor is visszakapom a pénzt, vagy eszkalálnom kell az alinak ( bár nem tudom, hogy az mi) ? -
kirkri
addikt
válasz A texasi #11071 üzenetére
A második felét nem igazán értem annak amit írtál.
Attól, hogy nem egyeznek meg még nem bukja a pénzét. Sőt, ha nem utasítja el az eladó a dispute-ot, akkor a határidő lejártával automatikusan visszakapja a pénzt a fórumtárs.
(#11070) Linda1: Készíts kérlek egy képernyő mentést, hogy lássuk kire vár most a folyamat. Ha rád, akkor érvényes az amit TeXaSeee fórumtárs ír, amennyiben az eladóra, akkor nincs probléma.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
-
Vertigo18
addikt
-
chatran
őstag
Sziasztok,
Rendeltem egy tokot, tegnap került shipped státuszba. Erre ma jön egy üzenet az eladótól, hogy nincs abban a színben, amit rendeltem, válasszak másikat.
Most akkor mi van? Mi a jó francot küldött akkor? Vagy csak bekamuzta, hogy shipped? -
LyonnaisFan1
őstag
2016.06.01
10:54
Küldemény információ:
Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sortingIstenem csak holnap reggel 10:00 elött csöngessen a postás, és akkor személyesen én tudom átvenni a csomagot
As I sit here and slowly close my eyes. I take another deep breath. And feel the wind pass through my body. I'm the one in your soul. Reflecting inner light. Protect the ones who hold you. Cradling your inner child ((Godsmack - Serenity))
-
Topikgazda
válasz LyonnaisFan1 #11089 üzenetére
6 munkanap, de legalább akkor megfelelő lesz az ár.
-
Oroszlánom
tag
Sziasztok!
Hogyan működik? Rendeltem árut, melynek fele sérült. Nyitottam vitát és felajánlottam, hogy vagy küld a rosszak helyett jót, vagy visszafizeti az érték felét. Ez utóbbit találta az eladó is jónak.Ebben megegyeztünk. Ilyenkor arra a bankszámlára utalnak, amelyikről fizettem? Mennyi idő ez kb? Kell még tennem valamit? Köszönöm!!! -
WOT-H-A-C
veterán
válasz Oroszlánom #11092 üzenetére
Ha megeggyeztetek és elfogadta az eladó , akkor nincs más dolgod mint várni a refundot. Ez általában 3-5 nap. (munkanap)
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
chatran
őstag
válasz chatran #11088 üzenetére
Végül a refund mellett döntöttem. Erre ezt írta az eladó:
"Dear buyer
so sorry the truble
please open a dispute and must be make Dispute Reasonurchase Protection is running out, but package is still in transit.I will agree refund to you.
thanks for your understanding"Ezt így megtehetem, ahogy írja? Nem tud átverni valahogy?
szerk, : "You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller."
ezt írja az Aliex
[ Szerkesztve ]
-
lukdov
csendes tag
válasz chatran #11096 üzenetére
"You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller."
Amikor ő feladta, onnantól lehet 10. napon nyitni. Tehát ha május 1-kor adta fel, 11-étől bármikor nyithatsz dispute-ot, amíg tart a vásárlási védelem. Amint leokéztad a terméket, hogy megkaptad, lecsökken ez 15 napra a vásárlási védelmed.
-
molvany
senior tag
válasz chatran #11098 üzenetére
Jelenleg én is " hasonló " cipöben járok.
1. Nyolc napja jelezte a feladást. Ez a mai napig még sehol sem látható ( ennyi idö után már talán lehetne valamit látni ).
2. Eleve nem is olyan szállítási formában adta fel, amit hirdetett. CN helyett Szingapúri lenne, ha minden igaz, de mivel még a követök nem látják, csak találgatás.
3. Megvárom még a maradék két napott és ha akkor sem lehet semmilyen rendszerben látni ( hogy küldve is van ) akkor én is " nyitom rá az ajtót "WhatsApp :+491737182060
-
peestike
senior tag
válasz molvany #11099 üzenetére
ugyan ez van nekem is, AliExpress Standard Shipping, ami svéd posta.
ekkor került shipped állapotba: 2016-05-22
ma még sehol sem látni. oké, hogy a svéd lassú, volt már hozzá szerencsém többször, de egyik sem tartott eddig, hogy ne jelent volna már meg valahol...
írtam neki, kíváncsi leszek válaszol e, aztán nyithatom a dispute-ot, vagy akár már most is?
most itt tartok: 49days 19hours 38minutes 50seconds Purchase Protection will end.
simán csak: No tracking information?
azért kérdezem, mert így még nem jártam.
köszönöm!42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!