Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • kisscsaba

    csendes tag

    válasz Szabi2121 #2315 üzenetére

    hú de gáz hogy többen leszünk átvert felhasználók:)

  • Ginkologic

    senior tag

    válasz Szabi2121 #2315 üzenetére

    Eredeti szöveg:

    [I]SZia

    REmélem még emlékszel még rám! Én vettem meg az egyik HD2900PRO kártyádat!!

    Szóval ugy ahogy van szar a kártya amit eldtál!! Gondolom rá akartál tenni egy XT bios-t vagy tul huztad vagy valaimt csináltál vele mert fagy a gép bármelyik ami be belerakjuk! Nem futnak a játékok normálisan!!!!

    Szerencséd, hogy nincs külsérelmi nyoma mert akkor nagyon ideges volnék!!!
    Így elviszem én legariztatni!

    Légszíves ne írj vissza olyat hogy nálad nem volt semmi baja mert akkor még idegesebb leszek!!!!

    Így is sajnos ha látom, hogy valamit árulsz akkor fogok írni, hogy vigyázzanak veled mert nem vagy hiteles!!!!!
    Szart adtál el!!!

    Ezért tart ott ez az egész ország ahol tart az ilyen emberek miatt az ilyenek teszik tönkre az ilyen oldalakat!!

    Ha még sem és nincs igazam akor vedd ezt a levelet tárgytalannak!! De ha igazam van akkor inkább szállj magdba mielQtt vissza írnál valami egetrengetQ védekezQ levelet!!!!

    Mégegyszer ha nincs igazam akkor bocs, de ha nem akkor gondolkodj el!!!![/I]

    Sziasztok!

    Nálam semmi baja nem volt a kártyának (játékok rendesen mentek, nem fagyott le a gép EGYSZER SEM!!! és csak egy fél napot használtam tesztelés gyanánt 3DMark06 is szépen elment), nem volt tuningolva sem! Pár nappal előtted vettem meg egy kollégától és jó boltot csináltam vele. Ha baja lett, ott a garlevél, intézd el, nekem semmi közöm nincs már a kártyához azóta, hogy eladtam. Elképzelhető, hogy gyári hibás, de ez sem az én felelőségem, nem én gyártom a kártyákat, én csak KERESKEDEK vele mint egy kereskedő! Ezt előbb gondold végig alaposan!
    Ha fenyegetni akarsz leszarom, nincs miért aggódnom, mert mindig tissztességes kereskedő voltam/vagyok/leszek! Megvetted a kártyát a felelőség onnantól a Tied. A kipróbálásnak semmi akadálya nem lett volna, nem igényelted, máskor ne vegyél semmit tesz nélkül, bár ezt egy boltban nem tehenéd meg.

    Többen is alátámasztották már eddig, hogy érdemes velem üzletet kötni (topikban), ha valami nem működik és problémája akad vele, akkor ugye nem úgy megy oda senki a kereskedőhöz, hogy "csövikém átbasztál, rossz cuccot adtál el, csak mert rosszat akartál nekem és mert direkt át akartál baszni"
    Előfordul, hogy egy termék hibás.
    Az meg már kifejezetten mocsok húzás, hogy rágalmakkal dobálóznak felém, mert a Te kártyádat az én nálam töltött idő alatt NEM BUHERÁLTA SENKI, és nekem miért kéne nagyítóval vizsgálgatnom minden hozzám érkező terméket. Továbbá miért másfél hónap után jut eszedbe a rágalmazás!!!!
    Tudod mit öcsém, innentől azt csinálsz amit akarsz, nem fogom az időmet a hülyeségeiddel tölteni!
    Ja, és 62k volt ;)

    Üdv mindenkinek!

    [ Szerkesztve ]

    Tévedni emberi dolog, viszont állati nagy hülyeség ;)

  • Sanyi2007

    aktív tag

    válasz Szabi2121 #2315 üzenetére

    Szabi, ha tényleg adott rá lehetöséget, hogy kipróbáld, és nem vállalt garanciát, akkor azt gondolom, hogy a Te lazaságot miatt van ez a feszült helyzet. Mármint, ha tényleg igy történt. Ha veszek valamit, és megadják a lehetőséget hogy leteszteljem, és nem élek vele, nincs arcom visszamenni, hogy bocsi, mégsem jó. Miért az ö baja legyen??? Legyünk már kicsit következetesebbek szerintem!
    Üdv
    Sanyi

  • greatchaos

    addikt

    válasz Szabi2121 #2315 üzenetére

    azért néhány konkrétum is kellene... pontos hibaleírás...

    mert egyikőtök azt mondja, hogy jó, a másik nem, igazold hogy hibás... a másik fél természetesen elmarasztalható, nem korrekt eladói hozzáállás, hogy megvetted intézd el. az meg hogy gyári hibás esetlegesen, akkor az az ő igazmondásának a megcáfolása, vagy a hozzáértése erésen megkérdőjelezhető

    szvsz, ha nem a biznisz tárgy miatt, de a hozzáállása mindenképpen érdemel egy rosszpontot, mert nem ez a helyes hozzáállás

Aktív témák