Hirdetés

2012. május 27., vasárnap

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Adobe Photoshop topic (kiemelt téma)

(#851) asound válasza ToBeY (#850) üzenetére

asound
(őstag)

Kössz a gyors választ! Le tudod írni hogy hol találom és kicsit arról, hogy is működik? Elég kezdő vagyok Photoshop téren.

Az élet négy magnál kezdődik.

(#852) ToBeY válasza asound (#851) üzenetére

ToBeY
(PH! nagyúr)

Itt egy kép remélem segít. [link]
Csak rányomsz a szemre és kiszedi a piros színt.Bár én kb 1x használtam eddig.

[Szerkesztve]

(#853) sekli válasza asound (#849) üzenetére

sekli
(PH! addikt)

photoshoppal is egyenként szemenként kell eltüntetni természetesen...:B

[ Szerkesztve ]

(#854) troland26 válasza troland26 (#848) üzenetére

troland26
(senior tag)

valakinek valami tipp, hogy mi lehet a hiba?

[Szerkesztve]

(#855) Chandler válasza sekli (#809) üzenetére

Chandler
(senior tag)

:Y :Y :Y :Y
az durva, paintel :R

http://flickr.com/photos/gibert

(#856) Chandler válasza Frenky87 (#830) üzenetére

Chandler
(senior tag)

sztem meglehet csinálni filterekkel is
de ez nem biztos

(#857) sekli válasza Chandler (#855) üzenetére

sekli
(PH! addikt)

tessék? :U

[ Szerkesztve ]

(#858) raczger

raczger
(őstag)
LOGOUT blog

hy!

az oldalamra kellene egy nem túl nagy szám design, az elgondolásom meg is van hozzá teljesen, csak épp kivitelezni nem sikrül, ahogy elképzeltem
nos, szeretném ha valaki megcsinálná, és mivel nincs pénzem ezért pl valami vendégkönyvet vagy valami ilyesmit csinálnék cserébe, remélem valakinek felhívtam a figyelmét:) jah és aki vállalná az vagyen fel msn-re vagy pü-t írjon!

thx :R

http://php-script.hu ##### 50% az esélye annak, hogy megnyered a lottót: vagy Igen, vagy Nem, de a Nem-nek nagyobb a valószínűsége

(#859) bandus

bandus
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Kedves photoshop guruk, ismét szeretnék segítséget kérni :B Erről a beszkennelt képről ki tudná vágni nekem valaki a két kis képet, és vízszintesbe hozni? Paint-tel csak egyenesen tudok kivágni..