Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • B-L-A-C-K

    titán

    Na visszavittem, érdekesre sikeredett a dolog....

    Bevittem, elmondtam a problémát, mondták semmi gond, megnézik, és vagy a pénzt visszautalják max 30 napon belül, vagy akár adhatnak is most egyből egy másikat ha gondolom...Mondtam magamba ez nagyon korrekt, mivel a készülék tetszik, így akkor el is vinnék egy másikat. Megnézték a TV-met hogy normálisan visszahoztam e, egyből kiszúrta a gyerek a pixelhibát, mondták neten rendeljem meg a másikat, mivel ragaszkodtam az újra 8 nap elálláshoz... Így is volt, megrendeltem, papírokat elintéztem, és két sráccal mentünk le a raktárba a TV-ért hogy elvihessem...
    Na itt jött a gond....Kihozzák a TV-t, kibontják garipapír miatt, látom rajta van már egy pecsét, és a dátum hibajavítóval lehúzva. Kérdeztem tőlük ez már egy használt javított készülék? Kicsit lesápadtak, nem is mondtak semmit, csak annyit hogy ők nem tudják...Mondtam nézzük meg van e itt a raktárba másik, mert egy használt javított készüléket biztos nem fogok elvinni, nekem zsír új kell...Több nem volt raktáron, mondtam akkor nem viszem el, a srácok teljes mértékben megértettek, vissza mentünk az üzletbe...Üzletvezető, vagy üzletvezető helyettes intézte a papírokat előtte, így hozzá mentünk, elmondtam neki mi van, érezte gáz a helyzet kicsit, így ő se nagyon tudott hozzászólni...Mondta megérti hogy így nem viszem el, hozat nekem egy újat másik raktárból 2 nap alatt. Én meg inkább a pénzvisszafizetést választottam.

    Szóval kicsit fura szitu volt, mert tényleg korrektek voltak hogy egyből adtak volna egy másikat, de az hogy egy használt, javított készüléket akartak ide adni, vagy ugye ha nem én veszem meg akkor másnak ez kicsit inkorrekt dolog...Az ilyeneket vigyék outletbe....

Új hozzászólás Aktív témák