Toshiba „No Problem Garancia” meghosszabbítva

A Toshiba majdnem egy évvel ezelőtt jelentette be, hogy idehaza is elérhetővé teszi az úgynevezett „No Problem” garanciális konstrukciót, ami korábban más európai országokban már bizonyított, bevezetése óta pedig idehaza is igen népszerűvé vált a vásárlók körében. Eredetileg a „No Problem Garancia” programot a vállalat a 2012. április 16-tól szeptember 30-ig tartó időszakban vásárolt laptopokra, táblagépekre és tévékre hirdette meg, ám egy friss döntés nyomán az akció idejét – a tabletek kivételével – kitolták 2013. szeptemberének végéig.

Ennek értelmében a „No Problem Garancia” minden 2012. április 16. és 2013. szeptember 30. között vásárolt, és a vásárlást követően a megadott időn belül regisztrált Toshiba laptopra és tévére vonatkozik. A garancia feltételei változatlanok maradtak: a vásárlás dátumától számított 14 napon belül az új eszközt a www.noproblemguarantee.com oldalon kell regisztrálni, majd ezt követően a Toshiba a vásárlást követő 1 évben a következő helyzetekre vállal garanciát vagy nyújt segítséget:

  • BALESETEK ESETÉN: váratlan események (például ráömlik, nekiütődik valami, netán leejtik) során bekövetkező rongálódás, vagy meghibásodás esetén a Toshiba térítésmentes javítást vállal
  • ELLOPOTT KÉSZÜLÉK PÓTLÁSA: a megfelelő rendőrségi igazolások bemutatása után a Toshiba pótolja az ellopott készüléket
  • ADAT-HELYREÁLLÍTÁS: a Toshiba új merevlemezen pótolja a fizikai károk, szoftver hiba, vagy vírustámadás esetén elveszett adatokat

A Toshiba No Problem Garancia teljes körű tájékoztatója a vállalat erre a célra szánt tájékoztató weboldalán olvasható.

Előzmények

Hirdetés