High tech óriásakváriumokkal és Megan Fox bájaival kampányol az Acer

Az Acer londoni Windows 8 termékbejelentései kapcsán már megemlítettük a „touch and type”, azaz érintés és gépelés koncepciót, amit a gyártó igeként szeretne hirdetni szerte a világban. Azt is említettük, hogy ennek érdekében komoly kampányokat fognak indítani, aminek első felvonására most kerül sor, ráadásul nem is akármilyen formában. A gyártó egy sor interaktív tapasztalatszerző standot állít fel 25 különböző helyszínen szerte Európában, hogy megmutassa teljes „touch and type” (érintés és gépelés) termékvonalát.


[+]

A 10 európai országban, elsődlegesen bevásárlóközpontokban elhelyezett, december végéig látható tapasztalatszerző standok a Megan Fox-szal készült Acer Aspire S7 reklámkampányt játsszák le. A reklámban láthatjuk, amint Megan Fox felfedezi titkos vonzódását a tengerbiológia felé, és az Acer Aspire S7-et használja, hogy kifejlesszen egy szoftvert, melynek segítségével képes beszélni a delfinekkel. A reklámkampány népszerűsítése online és a közösségi médián folyik az EMEA régió (Európa, Közel-Kelet, Afrika) teljes területén, illetve televízióban, moziban és plakátokon is Franciaországban, Németországban, Oroszországban és az Egyesült Királyságban.


[+]

Elölről a tapasztalatszerző stand pont úgy néz ki, mint egy valódi delfin tartály, és egy fotorealisztikus delfin halad át a 12 képernyőből álló soron. A delfin virtuálisan valóban életre kel ebben a környezetben, bemutatót tart, cseveg a fogyasztókkal az Acer Aspire S7 és Megan szoftvere segítségével, bátorítva az ügyfeleket, hogy fedezzenek fel még többet. A stand hátuljánál az Acer bemutatja legújabb termékvonalát (Aspire S7 Ultrabook, Aspire M3 Touch Ultrabook, Aspire M5 Touch Ultrabook, Aspire V5 Touch Notebook, Aspire 7600U 27” All-in-one Desktop, Aspire 5600U 23” All-in-one Desktop, ICONIA W700 11,6” Tablet, ICONIA W510 10” Tablet), melyek a Windows 8 rendszert használják: tabletek, Ultrabookok, notebookok és AIO asztali „egybegépek”. A látogatók szabadon felfedezhetik a termékeket, továbbá egy csapat szakértő (akik a reklámban látott tudósoknak vannak beöltözve) is rendelkezésre áll, akik segítenek az új termékek között eligazodni.


[+]

Bár a hazai viszonylatban az Acer rendre rendkívül jól teljesít, legnagyobb bánatunkra Magyarországon ez a kampány nem lesz látható, hiszen a jó eredmények ellenére a forgalom csak töredéke annak, amit azok az országok produkálnak, melyek részesei lesznek ennek az élménynek.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Acer

Előzmények