- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Autóhifi
Hirdetés
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
ph Az 32GS95UE-B a korábbinál nagyobb fénysűrűséggel kecsegtet, és itthon is elérhető.
-
PROHARDVER!
World of Tanks OFF topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bingisz
addikt
válasz #21346560 #24235 üzenetére
Abba nem gondoltok bele, hogy ha így lenne, akkor a MM-nek szerverenként 100k játékos küldetéseit kéne figyelnie egyszerre, és ezek figyelembe véve kellene generálnia folyamatosan a csatákat torlódások nélkül. Na ez az amit tuti nem csinált meg a WG.
Szerintem rossz oldalról közelítitek meg a dolgot. Nem a WG piszkálja meg a MM-et, hanem a küldetés kritériumai lettek olyanok, amiket nem az átlagos MM setupra építettek. Ráadásul kicsit befolyásolhatja a dolgokat az átlag játékosok bizonyos küldetéseknél való elakadása. Pl az LT15 küldi ilyen. Ezzel sokan szenvednek, így nem is biztos, hogy olyan furcsa, hogy több light kerül egy csatába, ami természetesen nehezíti az assist dmg szerzését.Szóval ez a dolog szerintem megint jóval összetettebb annál, hogy van aki szerint a WG most épp a küldetések miatt manipulálja a MM-et.
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen