Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zizi123

    senior tag

    válasz e-newsee #195392 üzenetére

    "félig-meddig íratlan szabály, hogy prémtank nem lehet jobb, mint a neki megfelelő, fullra kifejlesztett tech tree tank."
    Te mirol beszelsz???
    Ha nem lenne jobb, mint az ingyenes, akkor miert is vennek meg a jomunkasemberek???
    Nyilvan nem fogjak megvenni, igy jobbat kell csinalni, es a Progetto 1 tokeles pelda erre.

    Nem kell a hatekonysagat a Progettonak, es a kb neki megfelelo olasz Pateranak osszehasonlitani. Nem is lehet 1 napon emliteni.

  • Zizi123

    senior tag

    Azzal a problemaval fordulok hozzatok, hogy igy 8 ev jatek utan (tobbszor hagytam mar abba, de meg mindig ujrakezdtem) sem ertek dolgokat a jatekban, hogy hogy mukodnek.
    Most, hogy a youtube-on, es kulonbozo stream oldalakon napi 24 oraban tudja nezni az ember az ugyesebbnel ugyesebb jatekosokat, azzal az alapveto problemaval szembesultem, hogy nem ertem, hogy hogy mukodik a celzas, pontosabban a talalati pontossag.
    Dobbenettel nezem ezeket a videokat, hogy pl. 32 loves, 32 talalat, es ebbol x atutes. (erre, hogy ezeknek a nagy resze meg at is ut, erre most nem ternek ki)
    Konkret peladnak okaert nezzek MrScheff tegnapi videojat:
    Link

    Na tehat ebben a videoban van mindenre szituaciora pelda.
    Lo tavolra, lo maximalis sebesseggel valo szaguldas kozben, lo fedezek mogul, lo fedezek mogott levo tankra, stb... A dobbenet nekem laikusnak, hogy mindig talal. (A sebzes most annyira nem lenyeg)
    Ez a video, ha en jatszottam volna, akkor ugy nezett volna ki, hogy szetlovok mindent a kornyeken, csak a tankokat nem talalom el. A 19 lovesbol teljes szukules mellett is 3 valahogy a foldbecsapodik, 3 elmegy az egfele, es fold koruli palyara all, a tobbi talal.

    Ezt a statisztikat teljes szukules mellett siman tudom hozni. Ha van a celkornek olyan resze, ami a tankon kivul esik, akkor 3-bol 1-et tuti oda fog loni.
    Ez 1 allo tanknal, de meg 1 AFK tanknal ami ertelemszeruen nem mozdul 300-400m-rol is igy van. A Pantera 3 lovesebol max 2-vel talalom el, mert 1 atut, 1 letalpalja, 1 pedig elmegy valahova. BC 25t AP-val sem kell 4 lovesnel tobb talalattal szamolni, mert nem fog talalni.

    Ugyanezt elotudom adni a jatek legpontosabb agyujaival is (pl 0,34-es szoras) adni. Mig ekozben a mellettem allo, vagy a pont szemben velem allo KV-2 a troll gunnal ugyanonnan talal.
    Tehat ebbol az egeszbol azt szerettem volna kihozni, hogy valamit rosszul csinalok, es nem birok rajonni, hogy mit.

    Az elmult par honapban volt 1 nap, amikor megtapasztaltam azt, hogy milyen ugy jatszani, hogy a tank odalo, ahova celzok. (Azon a napon oromomben 100 csatat nyomtam le, mert nem akartam elhinni, hogy van ilyen, es azon a napon duplaja volt a WN8-am, mint atlagban, siman lila voltam)
    Nem tudom, hogy mi tortent, de a lovesek a celkereszt kozepere mentek, es ekkor jottem ra, hogy mennyivel egyszerubb ugy jatszani, hogy oda megy a loszer, ahova celzol!!!!

    Nem igazan tudok ra magyarazatot, hogy miert van ez.

    A kovetkezo korulmenyek kozott jatszom:
    A jatekban mindent ugy allitottam be, ahogy MrScheff javasolta az egyik videojaban. (celkereszt, vizualis megjelenites, opciok ki illetve bekapcsolasa, stb...)
    A tankokban a legenyseg 3-4 full skillesek, tehat nem kezdok, nem azert lovoldozok melle, mert 75%-on vannak.
    Nem nagyon vagy ritkan vallalok be olyan lovest, ahol minimalis a talalati esely, tehat nem lovoldozok ossze-vissze, talan tulon tul biztosnsagra is megyek. (ezert nem ertem ezt a sok miss-t.)
    Jo a pingem 30-55-ig ingadozik.
    Jo a pc-m . (i5-9600k, 16GB RAM, GeForce 2070 Super, 27" 144Hz monitor, gamer eger, gamer bill.) Mar mergemben csak fullHD-n jatszom, hogy nagyobb legyen a kep, hogy hatha a kezem remeg, vagy a szemem sz@r, de ez sem segit...
    Egesz nap szamitogep elott ulok, es nincs gond az egerkezelessel, es a szememmel sem :D

    FPS jatekokban nincs ilyen jellegu problema ugyanezen a gepen, ott el tudom talalni a joval gyorsabban mozgo joval kisebb ellenfeleket. Siman headshot lovok 1 ugrabugralo par pixel nagysagu jomunkasembernek, a 190t-s allo MAUS-t pedig nem talalom el????

    Tehat en ugy gondolom, hogy a technika adott, a problema velem lehet. De mi?????
    Mit csinalok rosszul?
    Otlete valakinek?

    [ Szerkesztve ]

  • Zizi123

    senior tag

    Azert en sem ugy kezdtem, hogy en vagyok a hibas, hanem a kocsog WG :D :D :D
    Par hete elhivtam 1haveromat, aki sokkal jobb jatekos, mint en, es dobbenettel neztem, hogy az en gepemen milyen csodakat muvel az en accountommal. Innen kezdve nincs kifogas, hogy nem bennem van a hiba... :D
    Dobbenettel figyeltem, hogy iszonyat rossz szogbol, lehetetlen szituaciokban is ralott tankokra, amikor mar a domb mogul mar csak a tank felso pixelsora latszott ki, es: BEADTA, BEADTA.
    Azt hittem lefejelem. :D

    Ilyenkor mindig az orosz favago vicc jut eszembe:

    Lehet, hogy en valami alapveto dolgot nem tudok, ami annyira alap, hogy sehol nem irjak le? :D

  • Zizi123

    senior tag

    Sziasztok!

    Megtudja nekem mondani valaki, hogy kilehet-e kapcsolni, hogy a célkereszt a távolság függvényében ugráljon? Hülyét kapok tőle, hogy rángatja nekem a célkeresztet.
    Pl felérek 1 dombon a célkeresztem a domb tetejét célozza, amikor felérek, akkor feljebb rántja a célkeresztet pár pixellel, mert a célpont távolabb van... De ugyanez van ha épület mögül lőne ki a jómunkásember, akkor is, mivel a ház széle közel van, utána a valami amit lőnék az távol, akkor abban a pillanatban, amikor kidugom a csövet errébb rántja a célkeresztet...
    Remélem, hogy mindenki tudja miről beszélek... :)

    [ Szerkesztve ]

  • Zizi123

    senior tag

    válasz joergie #246769 üzenetére

    Szituáció:
    A bucka 2 oldalán vagyunk az ellenféllel, A bucka tetejére felérve, kidugva a csövet várom, hogy az ellenfél feldugja a buksiját, hogy meglőhessem. Tehát a célkeresztem mered a semmibe.Megérkezik a delikvens, beleér a célkeresztembe, nyilván nagyon közel vagyunk egymáshoz, ezért a célkereszt érzékeli, hogy valami bejött a képbe, és kompenzál, ezért az eddig becélzott célkereszt elugrik a p.csába. Minél közelebb vagyunk egymáshoz annál nagyobb az ugrás.
    De sima egyenes, egyenletes mozgást végzek a tankkal és a célkereszt az éppen elhaladó tereptárgyak távolságától függően rángatja a célkeresztet, akár fél képernyőnyit is.
    Őrületbe kerget.

    A másik óriási problémám a kameramozgás.
    Egyszerűen 70e csata után sem tudom megszokni, hogy ha közel megyek valami tereptárgyhoz a kamera annál közelebbre zoomol rá a tankra.
    Tehát nekitolatsz a ház falának azt sem tudom hirtelen mi történt, mert a teljes képernyőt a tank tölti ki, azt sem tudom hirtelen mi történt, merre vagyok arccal.
    Ennél sokkal rosszabb, amikor rámront az ellenfél, és lökdössűk egymást de a kamera úgy ugrál, hogy hol 100m-ről látom a tankot, hol belülről, és csak küzdök mint disznó a jégen, hogy azt sem tudom, hogy mit is kellene csinálni, hol az ágyúcső, hol az ellenfél...
    Ettől is megőrülök...

Új hozzászólás Aktív témák