Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Timyyy

    őstag

    Első 8.6 meccsem így sikerült:

    Victory!
    Battle: Himmelsdorf 2013. június 21. 18:11:04
    Vehicle: Type 59
    Experience received: 4 020 (fine: 6; x2)
    Credits received: 100 564 (fine: 945)
    Battle Achievements: Top Gun, Sniper

    3200 dmg :)

    A GUI mappát kivéve már mindent visszaraktam, ezekkel még megy, most pepecselhetek hogy abból mi nem jó... de akkor első körben megpróbálom a jimbo-t frissíteni.

    Más... meglepően tapasztalom hogy kevesebb lett a nullás és a lepattanó? 19-ből 17 sebzett is...

  • dfsz34

    őstag

    Megtaláltam az ideális farm tankot. Majdnem teljes hp elvesztése mellett is 19k nettó kreditet hoz prém nélkül, nagyjából annyit, mint 3 nehéz tankos csata.

    Ráadásul ez egy átlagosnál csak kicsit erősebb csata volt vele, 1k sebzés 3,3k spot. A spot ráadásul észrevehetően gyengébben adja a kreditet (és xp-t is), úgyhogy ha éppen normálisabb a csapat elosztás, akkor rá lehet menni a több sebzés, kevesebb spot taktikára, úgy még egyszerűbb a kreditet farmolni.

    Ráadásul ezen nincs is überprofi legénység, gyakorlatilag 2 skill (a második 95%-on van). Fullos kamoval és látótáv növeléssel még jobb lesz.

    Aki jó hozamú tankot keres, a T71 ajánlható.

    Győzelem!
    Csata: Cliff
    Jármű: T71
    Szerzett tapasztalat: 2 234 (x2 minden nap az első csatáért)
    Szerzett kredit: 28 930
    Csatában elért Achievement: Elit lövész, Kiváló sofőr jelvény: "1. osztály"

    (#56440) biacsia A profik a lánctalpat úgy szedik le, hogy tudják, melyik görgőt kell lőni, hogy sebezzen is és a lánctalp is leugorjon. Ez az igazi jó lövés, mert sebezted is meg a leszedett lánctalp miatt neked is számol assistot, ha közben a társaid belelőnek.

    Egyébként a lánctalp területet lőni oldalról, de előröl is eléggé lutri és lehetőség szerint máshova kell lőni.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    nem bírtam aludni, mentem pár kört a t49-el, ami mindig jó móka

    és sikerült egy igen szép kört összehozni, a fadin medál is majdnem meglett, mert pont két lövés lett volna az utolsó ellenfél, de az arany lőszer felrobbantotta és az utolsó he nem kellett, ami mondjuk nem baj, mert lehet, hogy megjártam volna, ha marad néhány hp-ja az ellennek, így viszont legalább a pool-t behúztam, ami sokkal értékesebb.

    [link]

    Malinovka T49
    Szerzett tapasztalat:1 564 Szerzett kredit 33 413
    Csatában elért Achievement Top Gun, Nagy kaliber, Pool medál, Kiváló sofőr jelvény: "Tank ász"
    Bevétel: 5 955 WN8: 11 879 (100)

    Egy hibát vétettem szerintem a csatában, úgy értem, hogy amit biztosan hibának tudok. Lehet, hogy voltak még helyezkedési gondjaim, amit mondjuk egy pro máshogy csinált volna, de elégedett vagyok a teljesítményemmel, leszámítva ezt a hibát. Mielőtt a BDR meglőtt és a spot lámpa is jelzett, vissza kellett volna azonnal hátrálnom, de ki akartam lőni az ellent. A kilövés nem jött össze és bekaptam egy lövést ráadásul, feleslegesen.

    A csapat nagyon kedvesen végig "botozott" engem, mert nem rohantam előre ezzel a tankkal.

    Megemeltem az arany lőszer adagot 8 darabra nemrég, mert kb ezt ki tudom gazdálkodni vele, illetve minimális veszteséggel tudom üzemeltetni. Maximum megyek pár kört az SP-vel és mehetek megint 10-15 kört a T49-el.

    6 darab arany lőszer esetében minimális pluszban tudtam tartani a bevételt, 8 darabnál már ilyen pocsék napokon, mint a mai, már 3-2e mínuszban vagyok csatánként.

    Ma egyébként borzalom WR mellett megyek, iszonyat primitív csapatokat kapok és hasonló top gun, radley vagy most a pool kell a győzelemhez, máshogy egyszerűen nem megy, még az a jó, hogy a T49-el meg tudom csinálni. RNG, na persze, hogy a bánatban vannak egy normális rng ilyen tartósan ennyira hülye csapatok? Engem érdekelt a matemika ezen része, azért mondom, hogy ez nem egy normális véletlen eloszlás, de nem tudnám megmondani, hogy miért, csak annyi tippem van, hogy éppen ilyen a felhozatal, de még akkor is sántít ez, hogy folyamatosan, gyakorlatilag 15-20 csatán keresztül ilyen elosztás legyen? Ez már a közel lehetetlen kategória, aztán mégis.

    Na mindegy, a nap megkoronázása volt ez a pool medál, be is fejezem mára. Erről beszélek egyébként:
    WN7 WN8 EFF WR Tier
    94 97 100 46% 5.4
    1950 2849 2137 20 / 43

    46% WR és minden győzelemért szó szerint vért kellett izzadnom. Azért is rossz nagyon, ha elhullanak a csapattársak egy pillanat alatt, mert a T49-el nem lehet közelharcolni sokáig, nehéz úgy komoly sebzést lehozni, hogy valaki spotol az ellenféltől folyamatosan vagy annyira közel vannak, hogy nem tudom kihasználni a kamot meg a látótávot. Hiába a sebesség, annyira gyorsan pusztul a csapat, hogy nem érek el a sniper helyre.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz Cseri0058 #68311 üzenetére

    1600 meg 1600 :)

    Map: Sand River T71 2 413 55 119
    Csatában elért Achievement Nagy kaliber, Elit lövész, Kiváló sofőr jelvény: "Tank ász"
    Legénységi XP: 2 413 Javitások: 6 564 Lőszer: 12 690
    Teljes: 35 865 WN8: 16 828 (100)

    [link]

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    Eladtam a T49-t, ahogy elit lett, menjen a francba, az a tank semmire nem jó. Legénység meg vissza a bulldog-ba.

    A bulldog még mindig mocskos jól adja, még úgy is, hogy több keserves csatám volt vele a noob áradat miatt, de átlagban elfogadható, amit tud. A wn8 meg szerintem relatív, ahogy számolgatom, feltoltják neki 1550-1600 körülire a szintjét, de még nem nyúltak hozzá.

    Тank Wins Átl.Sebzés WN8
    M41 Bulldog 7/9 1 564 3 627 (100)

    Most kell vele játszani, mert ez komoly nerfnek néz elébe. Emiatt megtartottam a T71-t is egy elég izmos legénységgel, azzal is szeretek menni, de a bulldog GD-je sokkal jobb, ami óriási előny. Ha halálra nerfelik a bulldogot, akkor megyek a T71-el, ha nem, akkor meg két kiváló táras tankom is van.

    Lassan meglesz a két skillsor a bulldogra, jelenleg 463m látótávja van futás közben és javulni fog tovább :)

    [ Szerkesztve ]

  • kisküzdő

    tag

    1 200 27 031
    Csatában elért Achievement Kiváló sofőr jelvény: "Tank ász"
    Legénységi XP: 1 200
    Javitások: 2 565
    Lőszer: 2 564
    Teljes: 21 902 WN8: 5 513 (100)

    Volt benne 3 arty S-51 G.W. Panther AMX 13 F3 ÉS Büszke vagyok magamra.

    T67 Tier:7

    [ Szerkesztve ]

    Számos problémát okozott már a szelekiv látás (is)

  • Chris0321

    addikt

    World of Tanks Magyar Portál

    ¤ A tény miszerint nem lesznek tier IX-es és X-es könnyű tankok nem jelenti azt, hogy a jelenlegi VIII-asok egyenlő értékűek lennének a X-es közepes és nehéz tankokkal a csatákban, csupán csak ezek a legjobb felderítők és a legmegfelelőbbek a nekik szánt szerepre.
    ¤ Nagyobb távolságból (~ 500+ méter - a ford.) az adatforgalom optimalizációja miatt csak időnként frissülő ellenséges tankok helyzete nem kellően pontos. Ez azért van, mert a szerver csak ritkábban frissíti a tankok helyzetét és a frissítések közt eltelt időben a kliens ,,becsli meg", hogy hol lehet a tank, míg újra nem kap adatokat a szerverről. Nagy távolságból ez könnyen eredményezhet egyfajta ,,szellemlövedék" effektust, ha azt látjuk, hogy a lövedék egyszerűen átment az ellenfél testén, de nem történt semmi, mert valójában a célpont már máshol van, ám a szervertől még nem érkezett meg a friss adat a kliensre a tank helyzetéről.
    ¤ Javaslat: ,,Azt javaslom, hogy vegyétek ki az artykat a játékból legalább egy hónapra és nézzétek meg mi lesz az eredménye!" Válasz: ,,Továbbítani fogom a javaslatot SerB-nek..." (Diplomatikus ,,felejtsd el" válasz. - a ford.)
    ¤ Az, hogy a nyitott küzdőterű és nyitott tornyú tankoktól elvették az extra látótáv bónuszt nem jeleneti, hogy akkor ventilátort (fokozott szellőzés) lehetne ezek után rájuk tenni.
    ¤ A játékban használt német ágyúk átütőereje 100 méteren belül, orosz átütőerő táblázatokon (és folyamatokon) alapul.
    ¤ Jelenleg szinte biztos, hogy nem lesznek tier X-es könnyű tankok.
    ¤ Az amerikai tier VIII-as prémium nehéz tank, a T34 nem lesz újra balanszolva.
    ¤ Az új fizika tesztje február végén, vagy márciusban kezdődik.
    ¤ A 9.7-ben érkező HD modellek száma kevesebb lesz, mint 20.
    ¤ A fejlesztőknek van egy prioritási lista mely szerint kellene a HD modelleket bevezetni, ám inkább az alapján kerülnek be a modellek, hogy melyikek készültek el előbb.
    ¤ Az egyéni küldetésekre vonatkozó jövőbeni változtatások bugokat fognak javítani és azon küldetések cseréjét hozzák majd melyek hátrányos hatással vannak a játékmenetre. (pl.: sebezz 500-at artyval és maradj szpotolatlan a menet végéig, ezért az 500 dmg után a játékos elmegy és megfullad, mert akkor a rendszer úgy kezeli, hogy nem volt szpotolva és megkapja a küldetést tokkal - vonóval... - a ford.)
    ¤ A 9.7-es patch megjelenése nem lesz elhalasztva az e-sports miatt.
    ¤ A Leopard 1-es kevesebb, mint 0.5%-ot vesztett a pontosságából a 9.6-ot követően.
    ¤ Kérdés: ,,Mik azok a Storm által említett látótávolság és egyéb más dolgok amik átdolgozásra kerülnek a 9.7-ben?" Válasz: ,,Egyelőre nem kommentálnám."
    ¤ Storm amikor azt mondta, hogy néhány ágyú közel 2%-kal kevesebb átlagsebzést teljesít a 9.6-os pontosság nerf óta, azt az artykra értette, ám nem véli úgy, hogy ez egy komoly teljesítménybéli visszaesés lenne.
    ¤ A 2 arty / csapat limit nem lesz bevezetve, ezt már 8.6-ban eldöntötték.
    ¤ Még mindig tárgyalás alatt áll, hogy a 2%-os átlagsebzés vesztés okozhat-e újabb pontosság átállítást.
    ¤ A HE lövedékek működése nem kap realisztikus lökéshullám effektet.
    ¤ Storm kommentje azon tényre, hogy az Armored Warfare-ben a járművek kritikus pontjait ért találat extra sebzéssel, a nem kritikus pontok pedig 50%-al kevesebb sebzéssel járnak: ,,Ez túl nagy random szórást eredményezne nagyobb távolságból, a ,,sziluettre" történő tüzelés esetén."
    ¤ Siránkozás: ,,A nyitott TD-k @&đ€%, túl hamar felszpotolódnak tüzelés után, nincsen páncélzatuk és most már a látótávolságuk is kevesebb, mint a nehéz tankoknak!" Válasz: ,,Sz@r ügy."
    ¤ Az új fizika munkálatainak több, mint fele arra vonatkozik, hogy a jelenlegi WoT szervereken képes legyen gond nélkül futni a rendszer.
    ¤ Ezen új fizikának köszönhetően teljességgel megszűnik az az eshetőség, hogy egy tereptárgy, vagy fal akár apró részének érintése is lelassíthatja, vagy megakaszthatja a tankot.
    ¤ Az egyéni küldetéseket nem fogják leállítani, nincs időkorlát a teljesítésükre.
    ¤ Az egyéni küldetésekben megszerezhető tankok cseréje újakra valószínűleg csak a jövő évben érkeznek majd.
    ¤ Az RNG 25%-a nem lesz lecsökkentve 10%-ra, még az e-sports-ra sem.
    ¤ Az új kör alakú megjelenítési távolság körülbelül 564 méter lesz.
    ¤ A 9.7-re betervezett egyéni küldetések változtatása még nincs kész, de valószínű, hogy azon küldetés (arty), hogy pusztíts el 3 tankot egy lövéssel el lesz távolítva.
    ¤ A szerverek folyamatos fejlesztés alatt állnak.
    ¤ A Dicker Max 400 méteres látótávolsága nem lesz nerfelve.
    ¤ Az új fizikai mozgási rendszerben lehetséges lesz a kézifékes 180°-os fordulás.
    ¤ A 9.7-ben még nem jön a többtornyos / többlöveges rendszer.
    ¤ A rammolási rendszer nemsokára át lesz dolgozva.
    ¤ Az Object 263 egyelőre nem lesz buffolva.
    ¤ A PvE a távoli jövőben jön majd.
    ¤ Az új ágyú és motorhangok, ahogy a fű és a fák megjelenítése is a nem túl távoli jövőben jönnek majd.
    ¤ Lehetséges, de nem biztos, hogy a távoli jövőben megcsinálják, hogy a felhők mozogjanak, mint a WoWs-ben.
    ¤ Még korántsem biztos, hogy a TD látótáv változtatások véglegesek, a fejlesztők figyelik a statisztikákat. (Valószínűleg nagyobb eséllyel várható egy újabb adag nerf, mint egy kis buff. - a ford.)
    ¤ Lehet, hogy a japán nehéz tankok még idén megjönnek.
    ¤ A fejlesztők szerint az a megállapítás miszerint a pontosság nerf a prémium tankok kredithozamára hátrányosan hatott nem igaz. (Pedig igaz. Nagyon is igaz. Kapásból három olyan prémium tankom is van (Löwe, Type 59, T34) amiket rosszul érintett ez a dolog és ez meglátszik a kereseten is. - a ford.)
    ¤ Az új fizikai rendszer nem lesz hatással a játék teljesítményére (kliens oldalon - a ford.), mert a szerver számolja majd.
    ¤ Storm nem emlékszik pontosan a számokra, de azon járművek esetében, melyek normál ágyúkkal (nem derp) rendelkeznek az átlagsebzés teljesítmény csökkenés a 9.6-os nerfet követően kevesebb, mint 1%.
    ¤ Válasz arra a kérdésre, hogy a WG miért nem akarja limitálni az egyes típusok számát a csatákban, beleértve az artykat is: ,,Ha egy típusból több van a csapatban, mint amennyire szükség van, azt jelenti, hogy az a típus nincs jól balanszolva és újra kell azt balanszolni ahelyett, hogy mesterségesen visszafognánk a számukat."
    ¤ A TD, mint típus nem lesz átdolgozva. Storm álláspontja az, hogy minden csapat átlag 4 - 5 TD-vel rendelkezik nem igaz. (Az ilyen válaszok láttán megfordul a fejemben, hogy vajon tényleg egyazon játékról van szó? Személyes tapasztalat ugyan, de a 4 - 5 TD átlag a kelleténél sűrűbben tiertől függetlenül még több is. - a ford.)
    ¤ Visszatérve a nem kritikus pontot ért találat esetén 50%-kal kevesebb okozott sebzés esetére, Storm szerint ez egy h*lye ötlet. Egy játékos vitába szállt ezzel kapcsolatban és felhozta azt az ötletet, hogy az ilyen találat esetén egy megfelelő hangüzenetet kellene, hogy kapjon a játékos (,,Kevésbé kritikus területet találtál el, kevesebbet sebeztél.") ezzel orvosolható volna a dolog. Storm erre annyit reagált, hogy a hisztéria áradatot ez sem csökkentené.
    ¤ A Prokhorovka pálya sorsa még nincs eldöntve.
    ¤ Storm megerősítette, hogy az IS-3 a HD modellel gyengébb front páncélzatot fog kapni, köszönhetően a kevésbé kedvező szögelésnek. Korábban a horizontális 0°-hoz képest 57 - 60° volt a szögelés, az új szög pedig 61°. (A játszhatóság és a páncélvédelem szempontjából ez nem fogja komolyan érinteni a tankot, a teljesítménye várhatóan változatlan lesz. - a ford.)
    ¤ Kérés: ,,Kérlek magyarázd meg nekem, hogy mi a #&%+{@#&˛`ߤ€-ért kell piszkálni az artykat?!" Válasz (Storm): ,,Azért, hogy meg{Đ]%/<ß#$%uk őket. Nagyon szívesen."
    ¤ Nem lehet limitet tenni az MM-be annak érdekében, hogy nem kerülj ugyanarra a pályára, mint amin előzőleg voltál, mert összekutyulná az MM rendszerét.
    ¤ Az új fizika tesztelésére lesz majd egy külön alkalom, a játékosoknak nem kell megvárni a 9.7-et, hogy tesztelni tudják.
    ¤ Lehetséges, hogy egy ,,tank inspector" be fog kerülni a garázsba, amivel meg lehet majd vizsgálni az összes tankot.
    ¤ A szpotolási rendszer átdolgozás nem 9.7-ben fog jönni.
    ¤ A tankok belső modul elrendezése nem lesz publikálva.
    ¤ A tank neve melyből az AMX-30 lesz elérhető később lesz bejelentve, hogy elkerüljék a ,,de én már összeszedtem az exp-t rá" hisztériát. (Abban az esetben, ha mégsem abból a tankból lenne elérhető, mint amit előre megadnak. - a ford.)
    ¤ Az új fizikai mozgás rendszer nem lesz hatással a lövedékek röppályájára és működésére.
    ¤ A WT E 100 nem lesz lecserélve a 9.7-ben.
    ¤ Az új fizikában, ha a tank felborul ugyanaz fog történni, mint a vízbekerülés esetén, egy időkeret lesz ami, ha lejár a tank felrobban.
    ¤ Új álcafestések, feliratok és emblémák is jönnek majd, de még nincs pontos dátum.
    ¤ Lehetséges, hogy a Super Pershing 9.7-re megkapja a HD modellt.
    ¤ A HD IS-3 9.8-ban jön majd.
    ¤ Egyelőre a Batchat lőszerkapacitásának növelése nincs tervbe véve.
    ¤ A új fizika tesztelése két szervert fog tartalmazni, egyik a realisztikus fizika és a másik az egyszerűsített fizika.
    ¤ Lassan, lépésről - lépésre a limitált MM-el rendelkező prémium tankok ki lesznek véve a prémium boltból és a játékban sem lehet megvenni őket aranyért többé.
    ¤ Egyelőre a Type 62 nem lesz buffolva.
    ¤ Az A-32 nem lesz átdolgozva és nem kap HD modellt sem egy jó darabig.
    ¤ A KV-5 nem lesz buffolva.
    ¤ Úgy tűnik a 9.6-ban van egy hiba amikor a szerver szinkronizálja az accountot a kliens kilép a játékból. Storm szerint ez a hiba elég ritka és csak itt - ott jelentkezik.
    ¤ A WG álláspontja, miszerint az E 25-öt érintetlenül hagyták annak ellenére, hogy nyíltan elismerték, hogy nincs jól balanszolva SerB döntése volt.
    ¤ Az ST-I torony oldalának szögelése úgy tűnik nem jó, könnyen lehet, hogy javítva (buffolva) lesz amikor megkapja a HD modellt.
    ¤ Az arty, mint típus nem lesz újra balanszolva egyelőre.
    ¤ Az átütő és lepattanó találatok ,,matricái" jobb minőségűekre lesznek lecserélve.
    ¤ A jövőben komolyabb újra balanszolások fognak érkezni. (Még több nerf. - a ford.)
    ¤ A HD Type 59 nem 9.7-ben jön.
    ¤ A T-34-85 fejlesztett tornyán a lövegpajzs bal oldalra van csúsztatva ami nem korrekt. Ki lesz javítva.
    ¤ Az új fizikában a tank szintén meg fog állni magától, ha nem nyomjuk a W-t, csak lassabban. Gyorsabban meg lehet majd állni a kézifék használatával. (Ez viszont hosszabb és nagyobb mértékű függőleges kilengést okozhat majd a tank testében, nehezebb lesz hirtelen, vagy célzott lövéseket leadni a megállás pillanatában. - a ford.)
    A tegnap érkezett micropatch tartalma:
    ¤ A Tiger P bugos modellje ki lett javítva.
    ¤ Javítva lett a játékosok állapota (online / csatában / elérhető) az új barátlistában.
    ¤ Javítva lettek a teljesítményt jelző képernyők. (pl.: ,,Gratulálunk a sikeres küldetésért" stb...)
    Ha valakit zavarna a WGL hangár és szeretné eltüntetni:
    - Első variáció:
    ¤ Lépj be a ,,Games\World_of_Tanks\res\packages" mappába.
    ¤ Készíts másolatot a ,,hangar_premium_v2.pkg” fájlról bárhova a gépen.
    ¤ Nevezd át a másolatot ,,hangar_wgl_5s.pkg” -ra.
    ¤ Másold vissza az átnevezett fájlt a ,,Games\World_of_Tanks\res\packages" mappába és írd felül az ott lévőt.
    - Második variáció:
    ¤ Lépj be a ,,Games\World_of_Tanks" mappába.
    ¤ Készíts egy biztonsági másolatot a ,,paths.xml" fájlról bárhova a gépen.
    ¤ Nyitsd meg ezt a fájlt az eredeti helyén (,,Games\World_of_Tanks").
    ¤ Keresd meg ezt a sort: ,,/res/packages/hangar_WGL_5S.pkg” és töröld ki.
    ¤ Nyomj a ,,Fájl/Mentés" opcióra.
    ¤ ScorpionLord ¤

  • h1mpi

    nagyúr

    Meg lett volna KV4-el a Stug HT-15 csak nem azon voltam.... 5640 block / 2700 dmg és kilőttek... :W :W

    Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz joergie #103065 üzenetére

    Épp írni akartam.

    - newbies will from now on fight bots in their first few battles
    AW-ben csak PvE esetén volt ilyen, PvP-ben sem. Most alapból ilyen a WoT és utana is ott vannak ugye a szürke WN8-as 2-5-8k csatás botok T8-ig ....

    - render range changed from 1000 x 1000 meter square to 564 meter radius circle
    - 88mm Jagdtiger speed buffed from 28 to 38 km/h
    Végre. :))

    Illetve Q&A-ból:

    The most important question, what is going to happen with arty?
    - We do not plan a nerf. What we are planning is a full rebalancing of this vehicle class. We want to carefully implement and test each point of the plan. We are also not excluding the possibility to limit the number of arties to 2-3 (with new achievements) or keep it the way it is.

    Na alakul ez. :)

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

  • joergie

    őstag

    Esetleg ismeri valaki a minimap modok lelkületét? Arra gondoltam érdemes lenne tenni a tank köré egy 564m-es karikát(ugyebár változik a view range-négyzet helyett kör alakú lesz), hogy szokjuk, hogy a továbbiakban mit fogunk tudni lőni, és mit nem, hol lesz ez a változás előny, és hol hátrány.

    Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

  • nyunyu

    félisten

    válasz joergie #103701 üzenetére

    Esetleg ismeri valaki a minimap modok lelkületét? Arra gondoltam érdemes lenne tenni a tank köré egy 564m-es karikát

    XVMben minimapCircles.xc?

    "circles": {
    "enabled": true,
    "view": [
    // Main circles:
    { "enabled": true, "distance": 564, "scale": 1, "thickness": 2, "alpha": 45, "color": "0xD80B0B" },

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

  • kchryss

    addikt

    válasz ollie #103820 üzenetére

    Bocs úgy néz ki tévedtem és neked van igazad.
    A motor megjelenítési távolságai:
    High: 1600m x 1600m x 1600m
    Medium: 1100m x 1100m x 1100m
    Low: 900m x 900m x 900m

    A játékban a kirajzolási távolság 1000x1000x1000 amit épp most készülnek lecserélni egy 564m sugarú körre. Így a low beállítással tényleg előfordulhat, hogy nem látod az ellenfelet a beállítás miatt. A mediumnál viszont tényleg látszik mind.

    [ Szerkesztve ]

  • kchryss

    addikt

    válasz Jolet #105683 üzenetére

    Az 564m-es megjelenítési kört már alapból tartalmazza az xvm csak élesíteni kell.
    minimapCircles.xc
    "view": [
    // Main circles:
    // Основные круги:
    { "enabled": true, "distance": "blindarea", "scale": 1, "thickness": 0.75, "alpha": 80, "color": "0x3EB5F1" },
    { "enabled": true, "distance": 445, "scale": 1, "thickness": 1.1, "alpha": 45, "color": "0xFFCC66" },
    // Circle of the maximum units appearance.
    // Окружность границы максимальной отрисовки юнитов.
    { "enabled": true, "distance": 564, "scale": 1, "thickness": 0.7, "alpha": 40, "color": "0xFFFFFF" },
    // Additional circles:
    // Дополнительные круги:
    { "enabled": true, "distance": 50, "scale": 1, "thickness": 0.75, "alpha": 60, "color": "0xFFFFFF" },
    { "enabled": false, "distance": "standing", "scale": 1, "thickness": 1.0, "alpha": 60, "color": "0xFF0000" },
    { "enabled": false, "distance": "motion", "scale": 1, "thickness": 1.0, "alpha": 60, "color": "0x0000FF" },
    { "enabled": false, "distance": "dynamic", "scale": 1, "thickness": 1.0, "alpha": 60, "color": "0x3EB5F1" }
    ],

    Az "enabled" után true kell amit meg akarsz jeleníteni és false amit nem. "thickness" a körvonal vastagsága, "alpha" a halványsága, "color" a színe.
    Az 50, 445, 564 fix körök evidens hogy melyik mit jelent.
    standing - fix kör álló helyzetben lévő elméleti látótávolsághoz (periszkóp)
    motion - fix kör a mozgásban lévő elméleti látótávolsághoz (periszkóp nélkül)
    dynamic - dinamikus kör az aktuális elméleti látótávolsághoz (ha aktiválódik a periszkóp akkor a periszkóppal érvényes látótávolságot mutatja ha nem aktiválódik akkor a periszkóp nélkülit)
    blindarea - Ez ugyanaz, mint a dynamic azzal a különbséggel, hogy a standing, motion, dynamic az elméleti látótávolságot mutatja, míg a blindarea a gyakorlatit vagyis ha 445 méternél nagyobb lenne az elméleti akkor 445m-t mutat mivel az a maximális spotolási távolság.

    [ Szerkesztve ]

  • kchryss

    addikt

    válasz mcwolf79 #107784 üzenetére

    Szerintem meg nem annyira fontos a camo. Hátrább kell beállni úgy hogy 445m-nél messzebb legyél az ellenségtől, de 564m-en belül, hogy lásd és kiválasztani a legnagyobbat sebző td-d. Persze ez pálya függő, de nagyon sok pályán van erre alkalmas pozíció. Láttam már olyan WTE100-at amelyik úgy lőtt sok ezret, hogy egész csata alatt nem spotolták fel. :C

  • galervin93

    őstag

    Fabrikáltam picit a betöltő képernyőt, a csata közbeni panelt, illetve a minimap köröket.
    - betöltő: játékos wn8, adott tankkal csataszám, adott tankkal átlagsebzés
    - csata közbeni: játékos wn8, adott tankkal átlagsebzés
    - minimap: 50 m, 445 m, 564 m és az éppen aktuális látótáv megvastagítva
    Ha esetleg valaki letöltené: [link]

    [ Szerkesztve ]

    Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!

  • popey37

    addikt

    válasz popey37 #113254 üzenetére

    T-150 2/9 1 146 2 564

    és minden tankommal ez a helyzet.

    Teló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986

  • BigBear

    senior tag

    válasz hulp01 #236692 üzenetére

    Öööö... lehet, hogy nem jól fogalmaztam, vagy félreérthetően. WN8 volt neki 4260, azaz elnéztem, az a 2 nappal ezelőtti. Tegnapra 5644.
    De amikor ránéztem, még csak 2 csatát ment, s akkor 8000 körül állt a napi WN8-a, csak azt nem tudom, ez hogyan jöhetett ki. Amikor kiszedtem, szar csatát ment, annak lefelé kellett húznia az átlagot, hacsak a team miatt nem számol a rendszer pluszban valamit.
    Az 5-öt nem tudom biztosra, csak rémlik, hogy vagy 3 vagy 5 szerepelt a figura mellett (mármint a csatában, ahol jelzi, ha csapatban megy valaki).
    De ismétlem, ez itt relatíve off, mert konzolos WOT. Bár a rendszer nagyjából ugyanaz, mindkettőn megyek én is (mármint PC és konzol).
    MinoCZ4707
    [link]
    Ismételten: nekem csak a nagyon magas WN8 tűnt fel.

  • Raysen623

    addikt

    Frontline: Defender-es játékos (6400 csatával) okozott sebzés: 10150, leadott lövés 27, ebből találat 18. Lövésenként 564 sebzés kiátlagolva. 0,44-es szórással.
    Másik tankja LT-432: 6354 sebzés, leadott lövés 38, ebből találat 20.

    Szép...

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

Új hozzászólás Aktív témák