Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • martonx

    veterán

    válasz CSorBA #13446 üzenetére

    Szerda óta próbálunk egy szál domaint átirányítani egy új címre. Ehhez kerestük őket az oldalukon található email címükön többször is, egyszer sem válaszoltak.
    Kerestük őket többször telefonon, volt amikor 10 percig hallgattuk az ügyintézőnk kapcsolásáig zenét.
    Végezetül, amikor ma sikerült ezeket a balfaszokat több napnyi próbálkozás után felhívni, képesek voltak a képembe hazudni, hogy egyetlen egy emailt sem kaptak tőlem, miközben minden levelezésemben több kollégát cc-ztem, és érdekes módon rajtuk kívül mindenki megkapta az emailjeimet. :D

    Ilyen üzenettel is találkoztunk náluk, a náluk regisztrált, náluk adminisztrált DNS-nél:

    És akkor még kikéri magának az ügyintéző, mikor hangosan felröhögtem a telefonban, amikor azt mondta hogy emailben küldjem meg a domain átregisztrálás igényt. Ezek után, küldjem meg emailben...
    Megkérdezte, hogy miért akarunk más szolgáltatóhoz átmenni, amikor nekik közjegyzői!!! igazolásuk van arról, hogy nekik van a legjobb ügyfélszolgálatuk a magyar hoszting cégek közül. Elképesztően gusztustalanul undorító, amikor így direktben a képembe hazudnak.

    Na mindegy, ők már a múlt, csak le akartam írni a tapasztalataimat.

    Én kérek elnézést!

Új hozzászólás Aktív témák