Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Criton

    veterán

    Engem a mai nap folyamán lekorlátoztak, nem is kicsit. Az feltöltési sebességem maradt 1MB/s de a letöltésemet is levették 1MB/s. Mondtam ugye, hogy nem kaptam levelet, csodálkoztam is, mivel mióta előfizetésem van be sem jelentkeztem a upcmail-re és most megtettem mivel gyanúsan lassú lett a net. Az elmúlt 4napban küldtek nekem levelet minden nap az alábbival (Téma: Fair Use P​olicy​):

    Tisztelt Előfizetőnk!

    Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy internet szolgáltatásunk használata során az Ön adatforgalma elérte az Általános Szerződési Feltételeinkben (ÁSZF) meghatározott túlzott mértékű használatnak minősülő forgalom 100%-át . Ezen túlmenően, az Ön adatforgalma már a feltöltési (upload) irányban is elérte ezt az ÁSZF-ben meghatározott mennyiséget (egymást követő három hónap átlagában a 900 Gigabyte forgalmi mennyiség), mind az aktuális hónapot tekintve, mind a legutóbbi három hónap átlagában egyaránt.

    A hatályos upc internet ÁSZF 10.1 pontjában foglaltak szerint "a Szolgáltató túlzott mértékű használatnak tekinti azt az esetet, amikor az Előfizető adatforgalma egymást követő három hónap átlagában a 300 Gigabyte forgalmi mennyiséget meghaladja".

    A túlzott mértékű adatforgalom a felhasználók széles körénél eredményezheti az adatforgalmi sebesség és az átviteli minőség csökkenését, és ezáltal a felhasználói élmény romlását. Ezért - miként azt az ÁSZF is tartalmazza - a szolgáltatás minőségének az összes felhasználó számára történő, széleskörű, folyamatos biztosítása érdekében lehetőségünkben áll meghatározott intézkedést tenni. Ennek megfelelően az Ön által előfizetett internet-hozzáférési csomaghoz rendelt sávszélességet csökkenthetjük, azaz adatátviteli – jelen esetben különösen a feltöltési - sebességét maximum 90%-os mértékben lassíthatjuk az adott hónap végéig.

    Kérjük, vegye figyelembe a fenti szerződési feltételeket és mérsékelje internet-hozzáférése során a túlzott mértékű feltöltési adatforgalmat.
    Tájékoztatjuk, hogy honlapunkon (a http://forgalom.upc.hu címen) folyamatosan nyomon követheti havi adatforgalmának alakulását.

    Amennyiben kérdése vagy észrevétele van az általunk mért forgalommal kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot helyi ügyfélszolgálati irodánkkal vagy telefonos ügyfélszolgálatunkkal, a 1221-es telefonszámon!

    Ügyfélszolgálati irodáink címeit megtalálhatja az alábbi elérhetőségen:
    http://www.upc.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat

    Tisztelettel:
    UPC Magyarország Kft.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák