Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • club1

    veterán

    válasz Mate #11452 üzenetére

    Valószínűleg náluk csak adsl van, jó kis ezeréves telefonvonalon (meg központtal).
    A lakhelyemen optikán jön a T, itt nincs gond az iptv-vel. Az Inviteles körzetekben sem sokan panaszkodnak az optikára.
    A T-nél egy fokkal komolyabb helpdesk rendszer van, mint a UPC-nél. És ott is 72 óra a hibaelhárítás megkezdése, mert hogy ez törvényi előírás.
    Mondjuk én üzleti előfizetőként (Érd, Vecsés) ismerem a T-t, úgy pedig ritka a hibajegy felvételét és a hibaelhárítás megkezdését jelző sms között a 24 óránál nagyobb eltérés...
    Egy Gödöllő melletti faluban - szintén üzleti előfizetőként - a UPC-vel kapcsolatban közel sincsenek ilyen jó élményeim a hibaelhárítással kapcsolatban, ott már kétszer is kicsúsztak a 72 órából (igaz, 3 év alatt)... Magán-előfizetőként itt Budán nekem bő egy hét volt a UPC ügyfélszolgálattal elhitetni, hogy a digitális gold előfizetésem aktiválásakor elfelejtették levenni az utcai szűrőt, majd mikor már elhitték a kapott időpontban természetesen nem jött az emberük. Rá két napra sikerült előkerülnie. Igaz, itt akkoriban volt a Fibernet bekebelezése, tehát nagy volt a felfordulás.

Aktív témák