- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- OLED TV topic
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Hobby elektronika
- Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél, kérlek, olvasd el az alábbi összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
schlaci
csendes tag
Két hónapja módosítottam az előfizetésemet HD-s csomagra. Azóta a HD adásokkal állandó a gondom. Időnként vagy egyeseknél, vagy az összesnél töredezik vagy teljesen elmegy a kép (esőben, havazáskor, sokszor meg jó időjárásban is). Az ügyfélszolgálat nem hajlandó elismerni, hogy nem tudnak stabilan HD jelet biztosítani. Két Kaon beltérink van. Kicseréltem már a 10 éves, 0,3 dB-es fejet egy 0,1 dB-esre, próbáltam finomítania a 80 cm-es antennánk beállításán, a havat mindig lesöpröm a fejről és a tányérról. Ha jól jönnek az adások, akkor a beltérik a következőket írják ki:
A jelerősség minden adónál 90% körül van.
10 m--es kábellel a jelminőség az alábbi értékek és 70 % között ingadozik.
A problémás adók: m1 HD, m2 HD, m5 HD ---- 56%
RTL Klub HD, History HD, Nat Geo Wild HD, Eurosport 1 HD, Eurosport 2 HD,
Sport 1 HD ---- 43 %20 m-es kábellel (a másik beltérivel) a fenti értékek 36 és 33 %, az m1 HD-nél még ennél is kevesebb, mert annál mindig töredezik a kép.
Ha összetörik vagy teljesen eltűnik a kép, akkor a beltérik nem írnak ki semmilyen adatot. Tehát nem lehet tudni, hogy probléma esetén milyen értékre esnek le a fenti paraméterek, ill. melyek azok a minimális értékek, amik a jó adáshoz szükségesek. Az ügyfélszolgálat meg nem hajlandó megmondani.
A felvétellel is gond van, és ott is a HD adásokkal. Feltéve, hogy problémamentes az adás, az SD adásokat bármely pendrájvom jól visszajátsza, a HD felvételek viszont a pendrájvjaimról visszajátszva időnként megállnak, majd kihagyva részeket ugranak egyet. Az ügyfélszolgálat ebben az esetben már adott tanácsot: min. 64 Mb/s írási sebességű pendrájv kell a HD adások jó minőségű felvételéhez. Nekem egyenlőre csak max. 15-ös van.
Vélemény?
-
schlaci
csendes tag
Zolttanak üzenem, hogy hogy a Kaon beltéri természetesen HD-s.
A HD-s csomagra való, két hónappal ezelőtti módosításig volt egy Kaonunk és egy merevlemezes beltérink ( Philips gyártmányú). A merevlemezes beltéri két hónapja azért lett egy második Kaonra kicserélve, mert a HD adásoknál még kevésbé tudott jó képet produkálni, mint a Kaon. Ez azt sejteti, hogy a Philips kevésbé érzékeny a másiknál. Nem is csoda, hisz nem egy mai gyerek - már 9 éve volt nálunk.
Közbevetőleg a merevlemezesről, bár nekem már nem lesz dolgom vele:
Első pillanattól kezdve zúgott a merevlemeze, néha még a ventilátorja is elindult. Képes volt éjjel bekapcsolni úgy, hogy nem is volt használva. Sokszor erre riadtam fel álmomból. Úgy oldottam meg ezt a problémát, hogy használaton kívül mindig áramtalanítottam. Azért húztam ilyen sokáig a cseréjét, mert volt rajta kb. 80 GB-nyi felvétel, amit nem akartam elveszíteni (kimásolni persze nem lehetett - végül mégis csak minden elveszett). Volt még jó pár egyéb hibája, de amikor megszűnt a felvétel lehetősége is, keresztet vetettem rá.Felmerült bennem, hogy le kellene cserélni a kábelokat is, hiszen 11 évesek. Ez lesz a következő kísérletem.
Felmerült az is, hogy talán hibás fejet kaptam két hónapja a boltban, vagy jót, de rövid idő után elgyengült.
Felmerült, hogy az antenna hiába 80 cm-es, de bóvli, nem pontos a geometriája. SD adáshoz még megfelelt.
Felmerült, hogy 2008-ban a szerelő nem végzett lelkiismeretes munkát a műhold váltás miatti antenna forgatásnál. Először ugyanis nem volt elegendő jel a szomszéd tűzfala miatt. Ekkor hozott egy 1 m-es antennarúd toldót, amivel már jó lett a kép (akkor még csak SD adás volt). De hogy maximális legyen a jel, ahhoz hosszabb toldó kellett volna. Vagy át kellett volna helyeznie az antennát máshová. Ezzel persze nem akart vesződni.
Vélemény?
-
schlaci
csendes tag
Győr mellett lakom. Azért köszönöm a segítség felajánlását.
A régi fej a tányérral szemben állva az óramutató járásával ellenkezőleg kb. 10 fokot el volt fordítva. Így próbáltam az újat is beállítani. Arra viszont nem gondoltam, hogy a fej forgatásával végezzek finom beállítást. Az elforgatás mértéke műhold vagy fejfüggő? Ha fejfüggő, akkor lehet, hogy az új fejnél teljesen más beállításra lenne szükség, mint amilyen a réginél volt?
A UPC által küldendő szerelőtől azért húzódozom, mert tudom, hogy játszódnak le az ilyen esetek: „nem nálunk van a hiba, fizessen a kiszállásért 7.000 Ft-ot”. Közölték ugyanis – nagy meglepetésemre – hogy a tányér, a fej, a kábelok egy év elteltével átmentek az én tulajdonomba. Ők csak akkor hajlandók ingyen intézkedni, ha a beltérivel vagy a kártyával van gond. Ennyit az esetlegesen elállított antenna visszaállításáról. Egyébként mint írtam, az antenna beállítását ellenőriztem – csak rontani lehet rajta, bármit is változtatok rajta.
A 95/100 %-ból melyik a jelerőség, és melyik a jelminőség?
-
schlaci
csendes tag
2017.12.08-án, ill. kétszer 09-én írtam a vételi problémámról. Összesen négyen szóltak hozzá, de egyik hozzászólás sem segített.
Végül megoldottam a gondot. Beigazolódott a feltételezésem, hogy 10 évvel ezelőtt, amikor a UPC Direct átállt a Thor műholdra, és mindenkinél ingyen elfordították az antennát, a szerelő trehány munkát végzett. Először ugyanis nem volt jel az elfordítás után, mert a szomszéd tűzfala útban volt. Ekkor elment egy 1,5 m-es hosszabbító csőért, amit ráhúzott a tartórúdra. Így már lett jel, csak nem a lehető legnagyobb, mert tíz év múlva, 2018. januárban kiderült, hogy a tűzfal részben továbbra is betakar. Annak idején nagyobb hosszabbító csövet kellett volna hoznia, hogy optimális legyen a jel. A feleségem a tíz év alatt sokszor panaszkodottaz SD adásoknál (HD adás 10 éve még nem volt), hogy időjárás változáskor elmegy a kép (én ritkán néztem a UPC Directet). Azt gondoltam, hogy ez normális dolog, hisz szinte mindenki panaszkodik a jelenségre, még a kábel TV-sek is. Rosszul gondoltam – addig kellett volna jelentgetni a hibát, míg kénytelenek lettek volna megjavítani.
2017 októberben módosítottunk HD csomagra. Ettől kezdve szinte napi szinten jelentkezett a vétel kiesés, főleg a HD csatornákon.Kicseréltem a beltérit, a fejet, a kábelt, próbáltam finomítani az antenna beállításán, eredménytelenül. Végül 2018 januárban levertem egy csövet az udvaron, ahol nincs tűzfal, és felraktam rá egy másik tányért (mindkét tányérom 80 cm-es). Úgy éreztem, csoda történt – minden gond megszűnt.
Bebizonyosodott, hogy jó még a tízéves kábel is, a tízéves fej is, az sem számít, hogy a régi fej 0,3 dB-es, az új meg 0,1 dB-es. Mindegy, hogy 10 vagy 20 m-es a kábel. Lehet, hogy 80 cm-es antenna sem kellene. Csak lelkiismeretes munka kellett volna.
Mért értékek, jó vételi időjárás esetén:
Jelerősség: 91 %. Ez mindig ugyan annyi – a műholdhoz képesti földrajzi elhelyezkedésünktől függ. Jelminőség a HD adásoknál a rossz helyen lévő antennával: 39 %, a jó helyen lévő antennával 83 %, de SD adásoknál akár 100 %-ra is felmegy. A jó helyen lévő antennával még egyszer sem volt vétel kimaradás – érthető is, hiszen erős a vett jel, van miből gyengülnie rossz időjáráskor.
Az ügyfélszolgálat az ingyenes átszereléstől elzárkózik – azt fújja egyfolytában, hogy a garancia 1 év volt, és az már 9 éve lejárt. A fájdalomdíjról a tízévnyi bosszankodásért telefonon már nem is tettem nekik említést, majd levélben. Azt hiszem, pereskedés lesz a dologból.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- új, bontatlan, iPhone 14 gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Bomba áron új iPhone 15 Pro Max gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Mikrotik RB941-2nd (Soho) router otthoni használatra
- Asus ROG Strix G17 (G712LWS) - 17.3"
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest