Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mike88

    senior tag

    válasz Gaben92 #11283 üzenetére

    Azért majd ahhoz biztos kapsz valakitől egy hozzáférést, ha arról van szó, hogy nem működik... :) Én is adnék, csak nem tudok, 5 felhasználási hely van.
    Egyébként a Skandináv országokban nem jellemző a szinkron! Feltételezem azért, hogy tanulják egymás nyelvét és tanulják az angolt, mindig is igyekeztek egy közösség lenni Angliával együtt. Ez egy eléggé rossz példa, a szerbek, horvátok meg pénzt nem voltak hajlandók áldozni a szinkronra. A legtöbb európai ország a szinkront favorizálja. Ennek úgy volna értelme valóban, ha választható lenne, magyar és eredeti hangsáv és minden csatornán lenne bekapcsolható magyar felirat. Erre nincs hajlandóság, még a "prémium" HBO csatornák esetében sem. Engem nem érdekelnek a természetfilm csatornák, de hogy azon felirat legyen, hát az eléggé nonszensz, egy olyan tartalomnál, ahol valóban a képre koncentrálna mindenki... Netflix számomra azt az "élményt" hozta el, hogy életemben először hallhattam angol szinkront. Hát az valami elképesztően botrányos. :D Jól illesztenek szájra, azzal nincs gond, meglepett mennyire jól, de a legtöbb esetben olyan, mint amilyenek nálunk voltak anno az amatőr szinkronok, ahol nem volt hozzá megfelelő orgánum, kellő átélés...

    más...
    Srácok valaki letudja írni nekem lépésről-lépésre úgy, mint egy nagyon hülyének, (mivel nem teljesen tartozik ide, így privátban) hogy miként lehet a UPC Direct kártyát használni Alien 8900-asban? Vettem egyet használtan, én ebből az e2 őrületből kimaradtam, sokáig hagyományos amiko boxokat használtam, majd az androidos Amiko-t (az egy erős tévút volt). Mivel bedöglött az egyik amiko, így gondoltam ha veszek valamit használtan, akkor inkább már legyen egy alien, mégha régi is. Homeshare is érdekelne egyúttal, mert két kártya van, azonban 3 box, igaz a hagyományos amiko most a szerver és maradhatna akár így, de az néha leáll, messze nem tökéletes.

  • Mike88

    senior tag

    válasz djpundro #11313 üzenetére

    Ha már '21-et írunk, akkor szerinted '21-ben minek kellene beleférnie havi 2-4 ezer forintba, egy hozzávetőlegesen 200 ezres előfizetői létszám mellett a legdrágább fenntartási költségű műsorszórási platformon, ahol az előfizetők száma régóta folyamatosan csökken?
    Példának okáért a Skylinknél lényegesen több a HD csatorna, de ezért a lényegesen több HD-ért fizetnek a szlovákok minimum 5000 forintot, a legnagyobb csomag pedig 16 ezer forintba kerül. Az HBO maxpack is többe kerül, mint nálunk. Az előfizetők száma pedig több mint fél millió! Nem a UPC a hibás ebben elsősorban, hanem azon TV társaságok, akik valamiféle pluszként tekintenek a TV csatornáik HD változataira, s azt több pénzért próbálják eladni, mint a csatornáik SD verzióját. Fő-fő éllovas ebben az RTL, aki plusz pénzt kér a HD-ért, sőt igyekszik a másik 2-3 HD csatornáját is csomagban árulni az RTL-el, mi több az RTL most+ szolgáltatását is tukmálja. Azaz ugyanazért a tartalomért háromszor rámolnak le mindenkit majd ezt a tartalmat pofátlan módon még teletűzdelik reklámmal, majd amiért háromszor lerámolt, azt leadja reklámokkal együtt az ismétlő kábelcsatornáin és lerámol érte negyedszer is!
    Csomagozni nem lehet nálunk, mert az emeli az árakat és árérzékenyek vagyunk, s a magyar piacon egyébként sem túl működőképes a csomagozás. Kis piacon 3 műholdas szolgáltató van és kiemelkedően jó a kábelTV-s kiépítettségünk ami pedig az állami támogatásoknak köszönhetően folyamatosan bővül, javul. Az adott év legrosszabb üzlete volt az M7 részéről, hogy megvette a UPC directet.
    Nem tudod megtenni azt sem, hogy összevonod a 4 szolgáltatót és közös műholdra teszed, mert a TV csatornák hisztériáznak azért, ha egy nemzetközi csatornából nem a honosított verziót adod el az előfizetőnek! Mivel azon nyilván nem lehet pl. szlovák reklámmal a magyart elérni és fordítva. Pedig az egyetlen út ez volna afelé, hogy ebből legyen valami, ne pedig maradjon olyan, amilyen. Azaz ha csökkented a fenntartási költséget, ha eléred, hogy a szlovákiai magyaroknak legyen hozzáférése a magyar csatornákhoz is, így a freesat megszűnhetne, de megtudod tartani a magyar előfizetőket is, majd a közös csatornák több hangsávval. Ez okvetlen hozná magával azt, hogy mpeg4-re váltanak, így helytakarékosabb a történet, na de ahhoz rengeteg kint lévő boxot kellene cserélni, ami költséges!

  • Mike88

    senior tag

    válasz csab2 #11328 üzenetére

    Igen! Többen, de nem elegen, nem a többség az, aki fizetne többet a jobb minőségért.
    Ha nincs kábeles szolgáltató az utcádban, akkor csak 1 megoldás marad... :) Mondjuk az a szám k... érdekelne, hogy hányan élnek "azzal" a megoldással, de szerintem az sokakat érdekelne. :D
    Egyébként még egy, mert a T-nél több a HD és jobb a minőség, nem mérföldekkel, de jobb. Az ár is magasabb.
    Full csomagért+HBO-ért a Tarrnál 9 ezret fizetnék, hiába lóg itt a kábelük, és hiába tényleg kitűnő a képminőség még az SD csatornákon is, így aztán olyan a UPC direct után, mint nap végén lerúgni a munkavédelmi bakancsot... de eszem ágában nincs, az túl sok TV-ért, amit alig-alig nézek. Jelenleg 2000 forintot fizetek a medium csomagért saját kártyával plusz 300-at a társkártyáért.
    Nincs érdekes tartalom úgy igazán! Tény, hogy az a napi 2-3 óra TV-zés is jobban esne a szemnek, ha a kép nem egy szutyok sz-r, de ennyit nem ér meg. Azt a tévézési élményt, amit a 90-es évek végén - 2000-es évek elején kaptunk, azt úgy sem kapjuk vissza sosem! Hiába HD meg hiába több lóvé a csatornáknál és hiába 120 csatorna. És nem a lineáris műsor süllyedt le ennyire mélyre, ahogy azt sokan hangoztatják (jó, OK, létezik ilyen förtelem, mint a VV, de ezen lépjünk túl) az van, hogy a figyelmet, az érdeklődést más köti le, kihúzta a talajt a lineáris műsor alól a net és a túlkínálat! Mert HBO Go, akkor nézem, amikor. Netflix, torrent, youtube, az a fos tiktok, amit nem értek, de látom, hogy órákig lapozzák, facebook, fórumok, stb. s ha TV-ről van szó, akkor 120 csatorna, csak a film kategóriában 16 csatorna, sorozat kategóriában még ennél is több.
    Régen a TV3 volt az Istenkirály, ma életképes lenne? Biztos, hogy nem! Viasat egyébként kb. az a kategória, ami a TV3 volt, csak akkor hű meg ha volt a kis kábelTV-s próbálkozások és a közcsatornák közegében. Sokaknál a mai napig úgy él ez a csatorna az emlékeiben, hogy az az etalon, amit soha az életben el nem tud érni Magyarországon egy csatorna sem, mert nem is akarja elérni... de az igazság az, hogy ma meg egy sz-r lenne az is! Mert láttad, letöltötted, volt már a másikon stb. stb.
    Minden volt már a másikon, ennyi film és sorozat a világon nincs, ha tartod magad ahhoz, hogy 10-15 évnél ne legyen régebbi a tartalom. Ha meg cél, hogy a 10-15 évből garantáltan olyat mutass, amit még nem mutatott meg más, akkor abból valami olyan sül ki, mint a Filmbox, hogy nézed és kérded, hogy b....meg ez meg hogy történhetett meg? Azért nem mutatta meg más, mert vállalhatatlannak tűnt.
    Szóval én úgy gondolom (aztán cáfold ha nincs így), amit érzel az valójában nem több, mint birtoklási vágy, nem pedig igény! Az újonnan induló csatornák esetében is a "nálunk vajon lesz-e, meg a mikó' lesz már" kérdéseket is a birtoklási vágy hajtja ki az előfizetőkből, nem az igény!

    hhgygy!
    Nincs, minden OK. A hiba nálad van. Kábel hiba, fej hiba, antenna beállítási hiba (elmozdult vagy valami ilyesmi). Ezek okozhatják. Kicsi az esély rá, de előfordulhat box hibából is. Ha nem saját szerelés, akkor hívd a UPCD-et!

    [ Szerkesztve ]

  • Mike88

    senior tag

    válasz zsiz #11347 üzenetére

    Tudtommal nem. Ha épp van a szerelőknél, akkor biztos meglehet velük dumálni, nekik aztán tökmindegy. Ott van az "online TV" előfizetésük, amihez kiküldenek egy kártyát, merem feltételezni az használható is bármilyen boxban. Ezt kérdezd esetleg meg tőlük!

  • Mike88

    senior tag

    válasz masvilagx3 #11387 üzenetére

    A TV4 és a Story4 is jelenleg kódolatlan, azért hozzáférhető nála e két csatorna is! A többihez nem tudok hozzászólni...

  • Mike88

    senior tag

    válasz n_grabowski #11423 üzenetére

    Igen, az online TV előfizetséhez jár egy kártya is, azonban ajánlom, hogy személyesen intézd, ne webshopból rendeld, mert többeknek is gondja akadt a kártya aktiválásával.

  • Mike88

    senior tag

    válasz masvilagx3 #11425 üzenetére

    Nem. Az online előfizetéshez adnak egy kártyát. Benne is van az előfizetési díjban ennek postaköltsége, ÁSZF-ben megtalálod. 2. kártya igénylése szűnt meg, ami mondjuk túlélhető, oldja meg mindenki homeshare-el.

    "Smart kártyás csomag-ajánlatokhoz saját mediaboxra/CAM vevőeszközre van szükség, e csomagokhoz a Direct One szolgáltatója beltéri egységeket nem biztosít. Smart kártyás konstrukcióban kizárólag a Medium Now TV és Plus Now TV csomag vehető igénybe. Smart kártyás ajánlat mellé mediabox nem rendelhető.
    További tájékoztatást a Medium Now TV, Plus Now TV csomagokhoz szükséges eszközökről a Direct One ügyfélszolgálatán vagy a Direct One hivatalos forgalmazóinál kaphat. Ezen csomagokhoz szükséges kültéri és beltéri egységek jellemzőiről, árairól, esetleges szerelési költségeiről és egyéb részleteiről a Direct One hivatalos forgalmazóinál tájékozódhat. A Direct One szolgáltatója a csak kártyás szolgáltatásokhoz beüzemelési díjtámogatást nem biztosít, a beüzemelés összes költsége a megrendelőt terheli."

    tylerddd! Szerintem az Digis feladás, nem? A TV2 HD-t is tolják 4-11M-val, csak a Directnál ilyen szutyok a HD is. BBC Earthnek kiemelkedő még a képminősége, nem is a Directnek köszönhető.

    [ Szerkesztve ]

  • Mike88

    senior tag

    válasz masvilagx3 #11429 üzenetére

    De mit rendelt? Online TV-t? Nem tudom mit kavarnak össze-vissza, de ha mi nem értjük, nem lehetetlen, hogy az Ő dolgozóik sem értik. Ezért kell személyesen intézni, ott eltudod mondani mit akarsz. ÁSZF szerint Online TV-hez csak kártya jár!

  • Mike88

    senior tag

    válasz masvilagx3 #11429 üzenetére

    Direct válasza erre a kérdésre, azaz hogy az Online TV-hez jár-e kártya, ha igen, az modullal vagy anélkül:
    "....Továbbá ezen szolgáltatáshoz bíztosítunk egy smart kártyát, mely igény szerint használható műholdas televízió szolgáltatásként is. A kártya kiküldését Magyarország területén bíztosítjuk, az ehhez szükséges CI+ modul, illetve további technikai eszközök ( kültéri egység, kábelezés) beszerzése az előfizető felelőssége, Társaságunk csak a kártyát bíztosítja."

  • Mike88

    senior tag

    válasz masvilagx3 #11484 üzenetére

    Ha a vodás, o2-s nettel nem jelentkezik a hiba, akkor egyértelmű, hogy a telekomnál van a hiba. Ha ezt nekik is elmondtad, akkor nem is értem mire fel mutogatnak a Directre... Túlterheltek! Én ilyet otthon, Tarr-os nettel sosem tapasztalok, se a karantén alatt, se az ünnepek alatt, viszont nővéremék Ausztriában élnek, Magentánál vannak, ott ugyanez a helyzet ilyen időszakokban. A "Gigakraft" ohnekraft lesz az ünnepek alatt (süket duma azért ott is megvan ugye, mint nálunk a "faltól-falig wifi", hát azé' faltól-falig a wifi nem mutatvány!), de karantén alatt is sokszor előfordult. Azt kell mondjam, hogy ebben (ha másban nem is) a nyomunkban sincsenek!

  • Mike88

    senior tag

    válasz 84Zsolt84 #11490 üzenetére

    Kizárásos alapon én csak arra tudok gondolni, hogy az antennád nincs jól beállítva, de a szolgáltatónak kötelessége hibára kijönni és a hibát elhárítani. Olyan nincs, hogy mediumban vagy és akkor nincs HD. Medium csomagnak is hivatalosan része a HD köztévék (merem feltételezni, hogy az m1 HD sem megy a Kaonnal, mivel az eleve nehezebben fogható tp-n van!), így már az előző esetben is kötelesek lettek volna a hibát kijavítani, most pedig már pláne! Nem tudod nézni, javítsák ki, ennyi! Egyébként én azt gondolom, hogy a Kaon tunere érzékenyebb, ezért nem kapsz azzal jelet a nehezebben fogható tp-ken. Azt nézd meg, hogy a másik vételi helyen a Kaonnal mennek-e a HD csatornák, ha nem, akkor szerintem az antenna van rosszul beállítva/elmozdult vagy esetleg elé nőtt fa, bokor, rozsdál, deformálódott, nem teljességgel lehetetlen, hogy fej hiba, hogy kábel hiba, de nem neked kell ezt megfejteni, se nekem! Ezek a százalékos értékek, amiket a boxok mutatnak, inkább csak tájékoztató jellegűek.

  • Mike88

    senior tag

    válasz makoss #11515 üzenetére

    Ott is ugyanekkora a szakértelem, miért gondolod, hogy jobb lesz a helyzet? :D Ugyanúgy olyanok veszik fel a telefont, akiknek lövésük nincs. Meg van adva milyen problémára mit kell mondjanak, ennyi... Egyiknek sem a hobbija, sem a szakmája!!! Megfejteni nem fogod tudni, hogy működnek! Olyan, mintha odaültetnél 10 frissen érettségizettet, ez az ügyfélszolgálat mindhárom cégnél!
    Digitől azért mentem a Telekomhoz, mert azt vártam, hogy egy komolyabb cég, nagyobb szakértelemmel, jobb szakmai háttérrel. Hát azon túl, hogy egy akkor anno normálisabb boxot kaptam és volt EPG minden csatornán, több egy fikarcnyival sem volt a Telekom, aztán Telekomtól azért jöttem át a UPC-hez, mert egyszer és mindenkorra be akartam fejezni a küzdelmet ezekkel a lityilötyi sz-r, szolgáltatói box-okkal, hogy sorbarendezem a csatornákat, erre kb. hetente jön egy automatikus(!) frissítés és törli a saját listát és rendezzem ismét stb. stb. Az üfsz is egy katasztrófa! Az utolsó történet az volt, hogy már ordítottam az ügyfélszolgálatossal, hogy fogja föl, hogy táphibás a ki...ott intek boxuk, kimértem, mert némileg és bánatomra a szakmámba vág, küldjenek egy k... tápegységet könyörgöm.
    Kártya az övék, box az enyém, én tartom karban, nem tudnak belepiszkálni.

  • Mike88

    senior tag

    válasz makoss #11533 üzenetére

    Abszolút megértem, hogy dühös vagy, de 3-4x leírtad már ezt. Mi mit csináljunk ezzel? Nem tudjuk megoldani helyettük a problémádat. Ha én ülnék ott, elhiheted, hogy már megoldottam volna a gondodat. Egyéb iránt nem feltétlen telefon történet ez. Ha nem működik a szolgáltatás, akkor azt 72 órán belül orvosolniuk kell, máskülönben kötbért kell fizessenek! Bejelented a hibát, megmondod, hogy jöjjön ki egy szerelő, mert nem tudod nézni az adást, ne aktiváljanak, ne frissítsenek, ne párosítsanak, mert ha 4x nem sikerült, akkor 5x-re sem fog. Vegyenek föl egy munkalapot a nevedre és küldjenek egy szerelőt, slussz. Ha itt ennyire vehemens tudsz lenni, akkor a telefonban is légy az. Azt akarod, hogy szerelőt küldjenek, és kötbért fogsz kérni, ha nem oldódik meg 72 órán belül, továbbá a fogyasztóvédelmet is felkeresed az ügy miatt.

  • Mike88

    senior tag

    válasz castiels #11569 üzenetére

    Meg a TV2 HD, a SuperTV2 HD-t és az RTL klub is csak 1024x720p-s felbontású, kb. 2.5-es bitrátával, a korábbi 4 helyett.
    Visszafejlődésben jeles az m7group! :D Most sem hazudtolja meg magát.

  • Mike88

    senior tag

    válasz karl_fischer #11572 üzenetére

    Hogy nem reklámozták??? Tagadják, hogy valaha is HD volt!
    Nem spórolás ez, a 4mpbs ugyanúgy megvan a csatornáknál, csak a forrás immáron SD, nem HD. Szerintem szimplán megbuktak vele, nem fizettek a HD-ért, mert hogy ugye nálunk azért is kell pluszban fizetni. Akit zavar a dolog, az írásban tegye szóvá, én is ezt tettem. Volt már erre példa egyszer, még jóval az eladás előtt, hogy a műholdas elosztásnál vették vissza a felbontást fullHD-ról 1280x720p-re, sok panasszal végül sikerült kicsikarni, hogy állítsák vissza a felbontást, persze azt is tagadták első körben!

  • Mike88

    senior tag

    válasz makoss #11587 üzenetére

    Mást nem. Antenna, fej és nyilván a kábelezés a tiéd. A boxokat, kártyákat, távirányítókat kell visszaadnod. A Telekom pedig használhatja az antennát a saját szolgáltatásának beüzemeléséhez, így (tudomásom szerint náluk is szükséges megvásárolni az antennát) az olcsóbb lesz. Valami átvételi elismervényt okvetlen kérj tőlük, mert én a Telekomnak úgy postáztam vissza a beltériket és pár hónap elteltével felkerestek, hogy tartozom két beltérivel, mivel megvolt a postázásról a számla, így tudtam igazolni, hogy azt feladtam, máskülönben leverték volna rajtam. Digivel meg úgy jártam, hogy kijöttek leszerelni és elakarták vinni az antennát is, előkellett kotornom a beüzemelésről a papírt, amin szerepel az, hogy az antennát és a fejet megvásároltam. Mire: - Jó, hát ha megvette, semmi gond, akkor marad, nem tudhattuk. Mondom: - de, mert minden egyes ügyfélnek meg kell vásárolnia, ne szórakozzunk egymással! - Ja, Ők ma kezdtek, külsősök, nem tudták. - Ja, persze, az anyátokat!!!

  • Mike88

    senior tag

    válasz Gaben92 #11592 üzenetére

    Ezt nem tudtam... a szomszédnak biztos, hogy 80-ast szerelt a UPC. Ha 60-ast tettek föl, akkor igen, azt biztos cserélik.

  • Mike88

    senior tag

    válasz kinder93 #11600 üzenetére

    Pedig szerepel! Letölthető dokumentumok --> Általános szerződési feltételek (a legújabb) --> 95. oldal. Fél percem tényleg ráment, mire megkerestem hányadik oldal... :) Mindenesetre tény, hogy közölhetnék ezt a honlapjukon ennél frekventáltabb helyen is. Nem csak azt, hogy a teljesen új előfizetők milyen kombinációban és mennyiért fizethetnek elő a csomagokra. Már csak azért sem, mert minden negyedévet egy erős mínusszal zárnak, így nem tudom milyen új előfizetőkre pályáznak, ha egyszer az fogy, nem növekszik.
    Na mindegy, lényeg, hogy a netboard-os fórumon megy ez a stílus, ahogy egymáshoz szóltatok, nem én vagyok a rendfenntartó, de ne legyen már itt is ez, annyira fullasztó...

    1-3. hónap 990 Forint, 4. hónaptól 1490 Forint.

    Visszatérve az előfizetők számának csökkenésére....
    A now szolgáltatásuk az indulása óta csak rosszabb lett, kérdés, hogy az előfizetők között lesz-e olyan, aki leakarja mondani emiatt a szolgáltatást, amit jogilag nem tehet meg hűség mellett, mert valójában nem a now szolgáltatásra fizet elő ekkor, hanem a medium HD vagy a plus HD műholdas szolgáltatásra, amihez jár a now szolgáltatás. Azonban ez úgy van kommunikálva, hogy a now szolgáltatásra fizet elő, ami pedig a vásárló megtévesztése! A now szolgáltatás az ÁSZF-ben nincs is definiálva, nincs hozzá egy csatornakiosztás, hogy mit kap a pénzért cserébe, mi van valójában eladva! Ha csak 1 olyan előfizető van, aki nem hagyja ezt annyiban, és feljelenti Őket, ebből lehet jogi problémája a cégnek, mert meglátásom szerint ez aggályos. Aki a now szolgáltatásra fizet elő, az vegye ezt figyelembe, és ha ismerőseitek fizetnének elő, akkor figyelmeztessétek Őket erre, hogy ez egy olyan előfizetés, ahol kötelességet kell vállalnia (a hűség miatt!) azonban ezért cserébe a now szolgáltatás tekintetében semmi nem garantált. Sem a csatornák száma, annak minősége, sem pedig a csatorna kínálat. Bármit megtehetnek, kivehetnek, betehetnek, levihetik a bitrátát a béka segge alá, az sem gond ha náluk van hiba hetekig és ezért nézhetetlen, semmit nem kell garantálniuk!!!

  • Mike88

    senior tag

    válasz karl_fischer #11699 üzenetére

    Múltkor már írtam itt is, hogy ebben az a "vicc", hogy bármit megtehetnek! Ha az élő adást kiveszik pl. akár ezen csatornáknál, azt is megtehetik, mert Te hivatalosan egy műholdas szolgáltatásra kötöttél előfizetést és egyúttal hűséget! Ezért nem szabad hűséggel előfizetni!

  • Mike88

    senior tag

    válasz karl_fischer #11705 üzenetére

    Igen, ebbe az egybe tud esetleg kapaszkodni az, aki a now TV-re fizet elő. Ha a műholdas szolgáltatásban történik ilyen jellegű változás, akkor van lehetősége a now TV előfizetőnek is felbontani a szerződést hűségidőszak alatt. Azonban ha holnaptól a now TV-n csak a köztévék érhetőek el, de műholdon nem történt változás, minden rendben, akkor hisztériázhat ugyan, meg fenyegetőzhet, de nincs joga szerződést bontani. Nyilván nem érdeke a directnek ezzel felhívnia a figyelmét arra, hogy sumákolás van, így ilyet önszántából nem tenne, de lehet ez akár központi hiba is. Szóval egy olyan szolgáltatásra nem volna szabad hűséggel előfizetni, ahol akár több napos, vagy hetes leállást is be kell nyelni, el kell tűrni és azért még kötbér sem kérhető. Ez olyan, mintha feketén alkalmaznál valakit, akinek előre fizetsz. Ugyanakkora rizikó!
    A now TV csatornakiosztása nem szerepel az ÁSZF-ben! A nowTV szolgáltatás gyak. nem létezik! Az csak a weblapjukon van hirdetve, ott érhető el egy csatornalista, ugyanakkor Te a szolgáltatónál egy szerződést írsz alá, nem egy weblapnak az alját!

    [ Szerkesztve ]

  • Mike88

    senior tag

    válasz tylerddd #11775 üzenetére

    Köttesd be a Telekomot, nézd meg, hogy képminőség és a többi rendben van-e, majd ezután mondd le a Direct-et (max. kifizetsz plusz 1 hónapot...)! Tudomásom szerint 3 hónapig nem köthetsz velük újra szerződést. Az antennát nem kell visszaadjad, az a Tiéd, tudtad vagy sem, de megvásároltad, ahogy a kábelezést is. A beltéri egységeket, a kártyákat a távirányítókat kell visszaszolgáltatnod lemondás után. Lecsavarod a koaxról és beviszed a Direct valamelyik értékesítési pontjára. Kérj róla igazolást, hogy leadtad!!! Ha kijönnek a szerelők bontani, akkor azért fizetni kell, de én nem hinném, hogy ezért érdemes fizetni. Van egy "réteg" aki eleve nem fizet ezért, de veled tutira kifizettetnék! :)

  • Mike88

    senior tag

    válasz Adama123 #11790 üzenetére

    Gyalázat! Párszor ránéztem RTL most-ban, és még az a tartalom is SD, ami HD is lehetne, értsd még a spotok is, sőt még a reklám is SD, de a Cool-on HD-ban futó Baywatch remastered is SD! A foci nem tudom milyen ill. milyen lesz, mert abba nem néztem bele. Mintha egyébként a mostanra már szinte mindenhová HD-ban bekerült RTL2-n ne fértek volna el ezek a meccsek! Mi a következő lépés? Hogy majd az RTL Gold-ra is bekerülnek meccsek és azt követően nézhetjük "HD"-ban a Mónika show-t VHS-ről? Szerintem elmehet az anyjába a Kolosi és a "klubja"! Közben 2021-ben még mindig SD a két HBO a két Cinemax, a TV2, amit csak átkellene venni a Digi-től stb. DE a Medicopter 117 meg a Benny Hill show az EL miatt az VHS-ről "HD-ban"!

  • Mike88

    senior tag

    válasz castiels #11794 üzenetére

    Nem nyitja. HD-ban a Cool és az RTL+ a most+on van. Na meg "egyéb" forrásból. A meccs amúgy HD.

  • Mike88

    senior tag

    válasz allfinanz #11788 üzenetére

    A visszanézésről annyit érdemes tudnod, hogy EPG időpont alapján vágja meg a felvételeket. Azaz ha csúszás van, akkor esetleg reklámmal indul egy műsor, de adott műsor befejezése is csúszik, olyan is előfordul, hogy az azt követő műsor felvételének az elején kell keresd az előzőnek a befejezését. Utóbbi nem sűrűn fordul elő, de van ilyen is!
    Azt is tudnod kell, hogy aláíratnak veled hűségszerződést a műholdas szolgáltatásukra! A műholdasra! Azaz nem a now-ban szereplő csatornakínálatra van szerződésed, a szerződéssel tulajdonképpen nem arra fizetsz elő! Ha a now szolgáltatásban történik változás, ami téged esetleg rosszul érint, vagy időszakos elérhetetlenség, esetleg akadozik a műsorfolyam stb. de a műholdas kínálatukban nem történik változás, akkor nincs jogod hűségidő alatt felbontani a szerződést!

  • Mike88

    senior tag

    válasz castiels #11801 üzenetére

    :D Nincs olyan! Úgy van hirdetve és úgy van kvázi eladva, hogy now előfizetés, de valójában nem arra fizetsz elő! Hanem a műholdas szolgáltatásukra, egy dekódoló kártyával (amit ki is postáznak) és szerződést a műholdas szolgáltatásukra kötsz ebben az esetben is!!! Ezért értetlenkedtek sokan, hogy minek küldenek ki kártyát ha egyszer az online TV-re fizettek elő, hát azért, mert nem arra fizettek elő valójában!

  • Mike88

    senior tag

    válasz tylerddd #11823 üzenetére

    Mindegy, mert nem kell visszaadni. Távirányító, box, tápegység, kártya! Ezeket kötelező visszaszolgáltatni.

  • Mike88

    senior tag

    válasz MDanny #11836 üzenetére

    Mert az sem érti, hogy mi micsoda és melyik micsoda, aki írja az ÁSZF-et, azért van benne ennyi érthetetlen f...ság, mert az a hülye, aki írja, az se érti mit ír le!
    Ha modullal kéred, akkor párosítva van a modulhoz. Csak kártyás előfizetés esetén lehet igényelni egyetlen kártyát. A csak kártyás előfizetés, az jelenleg az online TV előfizetés. Ahhoz jár 1 db párosítatlan kártya, amit kipostáznak! Korábban csak kártyás előfizetést a forgalmazóknál lehetett igényelni, amihez pedig társkártyát is lehetett igényelni, ez azonban tudomásom szerint megszűnt! Egy háztartáson belül ez továbbra sem probléma, homeshare-el megoldható, hogy több vételi pont lehessen.

  • Mike88

    senior tag

    válasz Atomantiii #11840 üzenetére

    ÁSZF szerint nem válthatsz. Új előfizetést köthetsz arra. Nem egyértelmű azonban ez, hogy a smart now és plus now szolgáltatáshoz tartozó műholdas csatornakiosztás az megegyezik-e az online elérhető csatornákkal, azaz erre azért érdemes rákérdezni! Erős a gyanúm, hogy a smart now-hoz műholdon a smart csatornakiosztása, a plus nowhoz meg a plus csatornakiosztása párosul! Ehhez azonban javaslom, hogy forgalmazóhoz fordulj! Forgalmazónál érdeklődj! Ne telefonon a Direct One-tól, mert totál hülyék!

  • Mike88

    senior tag

    válasz tylerddd #11875 üzenetére

    Kérjél róla, igen! Vannak "azok", akik nem fizetnek és kint maradnak náluk a boxok és a büdös életben soha nem kérik tőlük, még leszerelni sem mernek kimenni hozzájuk, de aki nem "olyan", azt meg képesek ezzel csesztetni, szóval adjanak róla valami igazolást, hogy később tudd bizonyítani, hogy leadtad!

  • Mike88

    senior tag

    válasz Maladar #12348 üzenetére

    Inkább Android TV rendszert ajánlanék. Blaupunktot tudom ajánlani, ha a "régi TV" nem CRT TV. Ezen jól működik a D1 app is (de nyilván a Kodi is, így akár Kodival is megoldható a D1) és az HBO max is telepíthető, továbbá Netflix is támogatott. Az olcsó, kínai android boxok egy jelentős része itt hasal el, hogy az HBO max és/vagy a Netflix vagy egyáltalán nem bírható működésre, vagy csak SD felbontásra képes.

  • Mike88

    senior tag

    válasz 4Grider #12345 üzenetére

    Nem ez a lényege a kártyának, egyszer már leírtam, lehet többször is. Olvassátok át a szerződést, amit aláírtatok! Ti műholdas szolgáltatásra fizettetek elő, ahhoz pedig szükséges egy dekódoló kártya, ezért kaptatok!

  • Mike88

    senior tag

    válasz 4Grider #12351 üzenetére

    A vásárló megtévesztése, egészen pontosan. Csodának éppen valóban nem csoda, hogy nem olvassa el a többség azt a szerződést, amit aláír.

  • Mike88

    senior tag

    válasz Maladar #12365 üzenetére

    Igen, működik rendesen, én is használtam már 1-2x
    Nem tudom, hogy frissítés mennyire várható rá, én augusztusban vettem egyet a keresztfiamnak, arra azonnal volt rendszerfrissítés a bekapcsolást követően, de nem nagyon néztem, hogy mi frissült. HBO max és a D1 app az elfut 5-6 éves eszközökön is, miért ne futna el ezen is évekig? Android TV 10 fut rajta, a 11 a legújabb.
    Azt nem gondolnám, hogy ellehet várni, hogy a 11 is érkezzen rá. Általánosan nem lehet elvárni egyetlen ilyen eszköztől sem azt, hogy újabb android rendszerek megjelenjenek rá, ahogy ez nem elvárható a telefonok elsöprő többségénél sem. Tapasztalatom meg az, hogy amelyiknél esetleg igen, annál is többnyire jobban jársz, ha nem frissíted!
    Xiaomi-t bár nem ismerem, de azt sokan dicsérik és tény hogy azon a legfrissebb 11-es android van, de a 8GB rom miatt lett kilőve a stick és a box is, mert 8GB az tapasztalatból tudom, hogy kevés, ebből jó ha marad 2-3GB szabad helyed! A Blaupunkttal megvoltam elégedve és a gyerek is megvan vele elégedve egyelőre. Ami már dicséretes, szemben az olcsó kínai androidos boxokkal, hogy az UI is FullHD felbontású, értsd így az összes app, amit futtatsz, az is fullHD-ben fut, ez nem minden esetben mondható el, még FullHD Android-os TV-knél sem!

  • Mike88

    senior tag

    TV2 egy ideje ismét "HD" az online TV-ben. Többször szóbakerült a csatornák felbontása, medium csomaghoz van hozzáférésem, ezek felbontása a következő (hosszú lista lesz):
    m1 - 1280x720p 4-4.5mbps
    m2 - 900x720p 4-4.5mbps
    m4 - 1280x720p 4-4.5mbps
    m5 - 1280x720p 4-4.5mbps
    Duna - 1280x720p 4-4.5mbps
    Duna world - 1024x576p 4-4.5mbps
    TV2 - 1280x720p 4-5mbps
    SuperTV2 - 900x720p 4mbps
    RTL - 1024x576p 2-3mbps
    RTL kettő - 1280x720p 3-4mbps
    RTL három - 720x576p 2-2.5mbps
    Prime - 900x720p 4-4.5mbps
    Cool - 720x576p 2-3mbps
    Viasat 3 - 720x576p 2-2.5mbps
    Viasat 6 - 720x576p 2-2.5mbps
    Jocky - 720x576p 2-2.5mbps
    Sorozat+ - 720x576p 2-2.5mbps
    Comedy Central - 720x576p 2-2.5mbps
    TV2 Comedy - 720x576p 2-2.5mbps
    HBO - 1280x720p 4-5mbps
    HBO 2 - 1280x720p 4-5mbps
    HBO 3 - 1280x720p 4-5mbps
    Mozi+ - 900x720p 4-4.5mbps
    Film+ - 1280x720p 4-4.5mbps
    Film cafe - 720x576p 2-3mbps
    Film mania - 720x576p 2-3mbps
    AMC - 720x576p 2-3mbps
    Filmbox Extra HD - 1280x720p 4-4.5mbps
    Filmbox - 720x576p 2-2.5mbps
    Filmbox Premium - 720x576p 2-2.5mbps
    Filmbox Stars - 720x576p 2-2.5mbps
    Filmbox Family - 704x576p 2-2.5mbps
    RTL Gold - 960x576p 2-2.5mbps
    TV4 - 1024x576p 2-2.5mbps
    Story4 - 1024x576p 2-2.5mbps
    Direct One - 1280x720p 4-4.5mbps
    Izaura - 720x576p 2-2.5mbps
    ATV - 1280x720p 4-5mbps
    ATV Spirit - 1280x720p 4-5mbps
    MTV EU - 720x576p 2-2.5mbps
    MTV 80 - 960x576p 2-2.5mbps
    MTV 90 - 720x576p 2-2.5mbps
    MTV 00 - 720x576p 2-2.5mbps
    MTV Hits - 720x576p 2-2.5mbps
    Club MTV - 720x576 2-2.5mbps
    Nick Music - 704x576p 2-2.5mbps
    Zenebutik - 720x576p 2-2.5mbps
    SlágerTV - 720x576p 2-2.5mbps
    MuzsikaTV - 720x576p 2-2.5mbps
    Stingray iConerts - 768x576 2.5-3mbps
    Stingray Cmusic - 1024x576p 2.5-3mbps
    Mezzo - 1280x720p 3-4mbps
    TV2 Séf - 720x576p 2-3mbps
    TVPaprika - 720x576p 2-3mbps
    Spektrum - 720x576p 2-2.5mbps
    Spektrum Home - 720x576p 2-2.5mbps
    History - 1280x720p 4-5mbps
    BBC Earth - 1280x720p 4-5mbps
    Nat Geo - 1280x720p 4-5mbps
    Nat Geo Wild - 900x720p 3-4mbps
    Ozone - 704x576p2-2.5mbps
    F&H - 1024x576p 2-2.5mbps
    TravelXP - 1280x720p 4-4.5mbps
    gyerekcsatornák - 720x576p 2-2.5mbps
    Arena4 - 1280x720p 3.5-4.5mbps
    A hang átlag 100kbps minden csatornánál. Összességében elmondható, hogy az RTL csatornái jóval gyatrábbak képminőségben, mint a TV2 csatornái. Továbbá egy ideje az m2 SD-ben érhető el, ez korábban 1280x720p felbontású volt.

  • Mike88

    senior tag

    válasz vampire17 #12685 üzenetére

    Az egy körülbelüli átlag, túlságosan nem kell adni rá, mert nem figyeltem tovább fél percnél, max. olyan csatornánál, ahol épp nem volt túl nagy mozgás a jelenetben. Kodival tudtam megnézni, ha ez a kérdés. ctrl+shift+o

  • Mike88

    senior tag

    válasz tamás86 #12789 üzenetére

    Nem! Csak pár csatornára tölti be. Ez ilyen szokásos hosszúhétvégés történet, mint húsvétkor... Az oldalon látszólag semmi változás nem történt, ott betölti rendesen az EPG-t mindent csatornához, hogy miért nem tudja grabbelni, azt nem tudom.. de nézek egy log-ot, mert hogy hibát is dobott, abból talán kiderül.

  • Mike88

    senior tag

    válasz Menotti #12797 üzenetére

    Nem tudom, én mail cím megadása után ha a bejelentkezésre kattintok, akkor utána meglehet adni a jelszót. Próbáld másik böngészővel, hátha.

  • Mike88

    senior tag

    válasz szaurusz #12930 üzenetére

    Hát ugyan nem ismerem a boxot, de ennek a távirányítóján is van EPG (guide) gomb, azzal mi a helyzet, nem ad egy használható műsorújságot?
    Egyébként szerintem még mindig nem változott a helyzet a csatornákra felfűzött EPG-vel, miszerint az nem minden csatornánál valódi EPG, csak egy now-next információt tartalmaz, azaz nem kapsz heti bontásban EPG-t ezen csatornáknál saját boxnál sem és TV tunerét használva sem, mivel a D1 beltéri egységei külön töltik, egy külön forrásból töltik le az EPG-t. Linuxos (enigma2) boxokkal megoldható, hogy külső forrást használj EPG-nek, az a forrás lehet sokkal részletesebb is a D1 EPG-jénél is, de hát most abban épp patthelyzet van, mert akitől kapta a többség, Ő beintett, mert illetéktelenek is használták, így mindenki úgy oldja meg kb. ahogy tudja, én pl. egy fizetős forrást használok és csak 3 napos EPG van csupán, részletes, de így nem az igazi. Ha ilyen csilli-villi dolgokat szeretnél, akkor szolgáltatót tévesztettél, kábeles szolgáltatók között kell keresgélj. Sokáig foglalkoztam ezzel, TVHeadend, és akkor Kodi alól és részletes EPG, bannerrel, borítóképekkel stb. de annyira beleuntam, hogy elengedtem. Be van állítva egy Amiko Viper a nappaliban, a hálóban meg D1 app, és nem foglalkozom vele a továbbiakban, kifogyott a talaj a TVH alól is számomra, én nem építek erre szervert meg ilyen f....ságokba már nem akarok bonyolódni! Ott adtam fel a dolgot, hogy a Mecool KIII-ban kiment egy kondi, mondom cserélem, beletört a csavar a forrasztópisztolyba, azzal a lendülettel félreb....tam az egészet!

  • Mike88

    senior tag

    válasz adman #12936 üzenetére

    Nem lesz listaáras, nem lehet az! Ugyanannyit fizetsz ha lejár a hűség.

  • Mike88

    senior tag

    válasz adolfo01 #12942 üzenetére

    Csak kártyát szerintem továbbra is kérhetsz a Direct one forgalmazóknál, ország szerte több forgalmazó is van. Ez párosítatlan kártya, működni fog a beltériben is meg a tv-ben is megfelelő modul használatával! Tudod hordozni a nyaraló és a lakhely között, értelemszerűen tudod hordozni CI modullal együtt is. Régebben a csak kártyás előfizetők is igényelhettek társkártyát, szerintem ez megszűnt, de azért érdemes rákérdezni erre egy forgalmazónál (ne a direct one-t kérdezd erről!). Azért adódik olyan helyzet akár, hogy a nyaralóba nem mindenki megy a családból... merem feltételezni nálatok is előfordulhat.

    [ Szerkesztve ]

  • Mike88

    senior tag

    válasz zöldfülű #12959 üzenetére

    Kicsivel feljebb épp erről volt szó. Én úgy tudtam, hogy forgalmazók még adnak ki csak kártyát, NyalokAA fórumtárs viszont állítja, hogy nem, csak az online TV előfizetéshez adnak egy darab kártyát, amiről viszont tudni kell vagy működik vagy nem, nem minden esetben adják ki aktiváltan és ha nincs aktiválva, akkor nem minden esetben lehet aktiválni, így én még mindig azt javaslom, hogy érdemes forgalmazóval beszélni erről, Ők talán egy kicsit jobban képben vannak ezzel, mint a Direct one ügyfélszolgálata, talán eltudják intézni, hogy aktivált kártyát kapjál a kezedbe, vagy nincs aktiválva, akkor az aktiválást tudják elintézni.
    Beltériből olyat kell választani, amiben S2 tuner van és abból is kettő, tehát az említett Vu+ Uno 4k SE mivel dual tuneres, így jó választás. Ehhez dual fej is kell az antennára és attól két kábellel kell lejönni a beltéri egységhez. Egyszerre két különböző tp-ről (frekvenciáról) tudsz vele rögzíteni! 2-nél többről szerintem maximum akkor, ha azonos tp-en vannak a csatornák. A mai világban nem gondoltam volna, hogy ennek még bárki is a hasznát veszi, szinte minden megtalálható vagy torrenten vagy az adott csatorna streaming szolgáltatásán keresztül vagy akár a Direct one onlineTV felületén. Ha fegyvert fognának a fejemhez, akkor sem áldoznék közel 200 ezret erre a történetre, annak tudatában, hogy Magyarországon a műholdas TV-zés erősen múltidézésnek számít, rengeteg SD csatorna, azok is jellemzően pocsék minőségben, elvétve pár HD csatorna, éppen hogy elégséges képminőségben. Ez nyilván csak egy vélemény, de szerintem nem érdemel meg ennyi befektetett pénzt ez a történet. Ha mellette hobbi is a műholdas vétel, az már más...

  • Mike88

    senior tag

    válasz mamago1972 #12968 üzenetére

    "Ha mellette hobbi is a műholdas vétel, az már más..."
    Olvasd el mégegyszer azt, amit írtam. Garga01 értette! Persze, megoldható egy kábelen is, kb. 15e-től indulnak az unicable fejek, de hát nézd, arról volt szó, hogy Ő D1-ra használna egy boxot. Gondold már ezt végig! Erre akart több mint 100 ezret elkölteni, amit már eleve feleslegesnek tartottam, így pláne nem ajánlottam hozzá 15-20 ezerért még egy fejet. Erre úgy gondolom akkor érdemes költeni ennyit, ha a hobbid, ha nem az, de ragaszkodsz a saját boxhoz, akkor egy olcsóbb linuxos box megteszi, pontosabban megtenné, de ezek szerint abszolúte nem adnak kártyát a forgalmazók, az online TV-hez adott kártyákra meg rengeteg panasz van, hogy nem aktiválhatók.

  • Mike88

    senior tag

    válasz cyco #13007 üzenetére

    Na, erről ennyit... Decemberben állította (párdon, tudta!) az egyik fórumtárs, hogy ilyen már nincs, én nem akartam vele vitázni, mert úgy tűnt Ő képben van, én meg tény, hogy nem vagyok ebben naprakész, nem vagyok forgalmazó, de hát úgy logikus, hogy van ilyen, különben minek a forgalmazó? Beltéris előfizetésre elő lehet fizetni online is és telefonon is. Ezek után már csak az érdekelne, hogy van-e még társkártya, mert már azt se hiszem el, hogy nincs. Azt írta nincs csak kártyás előfizu, s hogy az online előfizetéshez jár a kártya, amivel önmagának mond ellent, de lényegtelen, mert ez már csak azért sem igaz, mert szerződés szerint nem az online szolgáltatásra fizetsz elő akkor sem, ha arra fizetsz elő. Műholdas szolgáltatásra fizetsz elő minden esetben, amihez jár egy online TV szolgáltatás is. Most hogy online TV-hez jár kártya vagy a kártyához jár Online TV, az teljesen lényegtelen abból a szempontból, ha valakinek csak kártyás előfizetésre van szüksége. Röviden, tömören van csak kártyás előfizetés s ha ezt a forgalmazók továbbra is beaktiválják, ahogy azt írtad te is, akkor az az állapot sem áll fenn feltétlen, hogy "vagy működik vagy nem", amit Ő állított. Aki csak online fizet elő és kiküldik neki a kártyát, annak könnyen lehet, hogy így van, de annak a kérdezőnek aki szintén eziránt érdeklődött, mint te, javasoltam, hogy érdeklődjön forgalmazónál, majd lelettem oltva, egyúttal Ő meg félrevezetve. Ez régen is így működött, hogy forgalmazónál fizettél elő, akkor ott, a helyszínen (a boltban) aktiválták a kártyádat és már egy aktív kártyával ballaghattál haza. Annyi, hogy akkor egyből lehetett kérni egy 2. kártyát (harmadikat már nem), most lehet, hogy tényleg nincs már erre lehetőség, de aki nem TV-ben használja a kártyát, hanem saját boxban, az megoldja a megosztást, ha használna 2-3. boxot is.

Új hozzászólás Aktív témák