Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
McCartman
senior tag
A SEGA július elején leplezte le hivatalosan is a legújabb Total War epizódot. A Creative Assembly csapata több mint 8 évvel a nagy sikerű előd után ismét feléleszti a Római Birodalmat.
Megjelenésének pontos időpontja egyelőre nem ismert , de az előző részek kiadásainak időpontjaiból következtetve 2013 tavaszán várható.
Számos újítást ígérnek a fejlesztők , többek között új grafikus motort kap a játék, ami egyszerre akár 10 000 főt is mozgatni képes.Faces of Rome - Live Action trailer:
Képek:
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
* A játékon mintegy 2100 ember dolgozik és a költségvetése a Shogun 2-énél 40%-al magasabb, mely rekordnak számít TW háza táján
* Az új grafikus motor elképesztő részletességgel tárja majd elénk az ókori városokat és hadseregeket
* Új kameranézeteket is kapunk majd. A fejlesztők felhagytak az eddigi kampánytervező mechanizmussal, felbéreltek egy egész MI-tervező csapatot és velük karöltve kezdték el tervezni az új térképet
* A CA törekszik a történelmi hitelességre, de úgy, hogy az nehogy a játékélmény rovására menjen.CSATÁK ÉS EGYSÉGEK
* A ROME2 csatáinak száma a realisztikusabb rendszernek köszönhetően csökkennek, viszont jóval nagyobbak és epikusabbak lesznek
* A fejlesztők úgy döntöttek, hogy eltávolítják a minimap-ot, melyet a gyors madárnézet kameraopció vált fel, ezzel a módszerrel a játékosok át tudják majd tekinteni a teljes csatateret
* A csaták előtt most is lesznek hadvezéri beszédek, most már teljesen filmszerűen
* Nem lesz két ugyanolyan csata, a CA azt ígéri minden csata teljesen egyedi lesz
* Az egységek száma és változatossága, minden eddigi TW játékét felülmúlja majd
* Teljesen új közelharc-animációkat kap a játék. A csaták elképesztően élethűek és véresek lesznek. Az animációk tartalmazni fogják a vért és a végtagok szakadását
* Harc közben a katonák kifejezik majd érzéseiket, (félelem, harag, öröm, meglepetés stb.)befolyásolva a moráljukat. A fejlesztők úgy döntöttek, hogy a katonáknak saját személyiséget adnak. Így a katona nem mindig fog várni az utasításra, kommunikál a társaival, reagál a körülötte történő eseményekre, mint pl. barátja halála. Idővel a katonák tapasztalatuk emelkedésével megtanulják, hogyan használják a létszámfölényt a csatában és hogyan támadják hátba vagy oldalba az ellenséget. A mesterséges intelligencia fogja irányítani a csoportot, és képesek lesznek parancsot adni támadásra vagy védekezésre egyaránt
* Először kapcsolódnak össze a tengeri és szárazföldi csaták, így megállíthatjuk az ellenség partraszállását, még időben, amikor még nem rendezte sorait. Az ostromok alatt a támadók, használhatnak majd számos ostromfelszerelést. A védőknek több kritikus pontjuk lesz az erődben, városban melyeket tartaniuk kell.
* A korábbi sorozási (egységtoborzás) rendszert eldobták és helyette sokkal reálisabbat alkotnak. Az egységek kiképzése a tartományok fejlettségi szintjétől és populációjától függ majd. Ezek növekedése vagy csökkenése drasztikusan befolyásolja a tartomány életét (járványok lehetősége, erőssége, civilek halálozása háború alatt, társadalmi-gazdasági mutatók és egyéb tényezők). A játék során létrehozhatunk légiókat (lehet egyetlen egységet, de egy egész légiót is felállítani) pénzüktől függően. Ez a rendszer erősebb MI-t eredményez. A római hadigépezet a légió tapasztalata és a veteránok számától függően működik majd
* A római nehézgyalogság képes lesz a Testudo alakzatra, mely most már sokkal olajozottabban működik. Minden egységtípus teljesen történelemhűen lesz megalkotva (36 történészt vontak be). Pl.: Egy spártai tábornok brutálisan erős lesz közelharcban.
* A játék figyelembe veszi majd, hogy hadvezérünk melyik tartományban született, milyen frakcióban. Ez közvetlenül járul hozzá, hogy a tábornokunk hogyan fog kinézni és hogyan fog viselkedni frakciónkon belül. A csata alatt maximum 40 egységünk lehet, de közben hívhatunk segítséget, amely plusz 40 egységet hoz a csatatérre. Erre az ellenség ugyanúgy képes lesz
* A csata után hadijelentést kapunk majd a sebesültekről, elfogott katonák számáról, túlélőkről, dezertáltakról stb.STRATÉGIAI TÉRKÉP ÉS FRAKCIÓK
* A játék több mint 50 frakciót fog felvonultatni, (még gondolkoznak a 60-on). A kampánytérkép tartalmazni fogja az összes eredeti helyszínt, a térkép keleti része pedig bővül és pontosabb lesz.
* Alapvető területi egység a tartomány lesz, melynek elhelyezkedése és természeti adottságai az eddigieknél sokkal jelentősebb szerepet kapnak, ezért rákényszerülünk majd stratégiánk alaposabb átgondolására
* Minden tartománynak lesz egy közigazgatási központja, ennek határait az idő múlásával kiterjeszthetjük
* Minden frakció egyedi kultúrával fog rendelkezni , ez megmutatkozik az egységekben, épületekben, karakterekben, a harctéri taktikában és a technológiai fejlesztések terén egyaránt.TENGER ÉS FLOTTA
* A hajók már nem csupán „tartályok” lesznek. A hadsereg méretétől és a flotta méretétől is függ, mennyi katonát tudnak szállítani. A viharok a parthoz szegezik majd a hajókat, a játékos a hajóról irányíthatja a partraszállást vagy a városok bombázását
* A kampány térképen sokkal nagyobb jelentősége lesz a hajóknak.
* Most először lesznek hajózhatóak a folyók!KARAKTEREK , KAPCSOLATOK ÉS RPG ELEMEK
* A játékban rengeteg történelmi alak visszaköszön. Eddig róluk tudunk: Julius Caesar, Gaius Marius, Scipio és Hannibál. A játékos állandó döntések elé kényszerül. A foglyainkat eladhatjuk rabszolgának, vagy az oroszlánok elé vetethetjük, meglátogatjuk-e Kleopátrát, diktátorok vagy köztársaság pártiak leszünk-e stb. Minden döntésünk befolyásolni fogja a többi frakcióval való kapcsolatunkat.
* Minden frakciónak és ügynöknek saját, egyedi technológiai fejlesztési fája lesz
* Kémeink jelentik majd, ha az ellenség támadásra készül stb
* A diplomácia MI-je nagyon bonyolult számítási módszerrel lesz felruházva, mely rengeteg paramétert számba vesz majd. Pl.: kulturális viselkedés, személyes jellemzők (gépünk sok algoritmussal számítja ki mi a helyes döntés).MODOK
* a CA úgy tervezi a játékot, hogy az könnyen moddolható legyen.
(forrás)
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
Please add this to the Rome victory video
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
"The biggest Total War screenshot in history"
A teljes kép egyben
[link]
29063 x 3872 !![ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
A legutóbb bemutatott pont egy gall frakció, az icenusok brit törzs.
Nyilván a trákokat sem hagyják ki.@aAron_: A makedón térkép alapján egy tartomány, mondjuk Athén és Spárta is fel van tüntetve, nem tudom, tartok tőle, hogy igen.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
Hogy viszonyítási alapot adjak, a lassan két és fél éves, akkor felső-középkategóriás kártyának számító GTX 460omon tökéletesen futott fullHDben (1920*1200) maxon a Shogun 2 utolsó kiegje, a Fall of the Samurai.
Igaz ebben a kártyában hatalmas a tuningpotenciál így 10-15%ot biztos húztam rajta anno.Amúgy az utóbbi évek tendenciája alapján erősen stagnál a videójátékok grafikai megjelenítése egy izmosabb (intel) procival és elegendő memóriával megtámogatva még a legújabb AAA játékok is (AC3, Far Cry 3 stb.) jól futnak magas felbontás mellett max grafikán egy ilyen "öreg" kártyával is.
Igaz a maximális élsimítás kárára, de ez amúgy sem annyira lényeges szempont már ekkora felbontásnál.Kár, hogy ezek a játékok pár óránál tovább nem tudnak lekötni.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
válasz wednesday #35 üzenetére
Nem csak a Rome II miatt.
Én tartok tőle, hogy a "tömegek" kiszolgálása érdekében nagy erőkkel ráfekszenek majd az új motorra / grafikus megjelenésre mellé pedig marad az unalomig ismert játékmenet (+idióta AI , diplomácia teljes hiánya, korlátozott stratégiai/taktikai lehetőségek)
Amíg tudnak ezzel a módszerrel eladásokat produkálni addig félő, hogy nem fog változni semmi. Sajnos.Az a vicces, hogy még így is hiánypótló produktum lenne a piacon.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
válasz wednesday #37 üzenetére
Utóbbi 10 évben sajnos folyamatosan butulnak el a játékok -is (vagy a célközönség ill. a világ amiben élünk?) , mondjuk ennek kitárgyalása (konzolok térnyerése ill. azok tipikus felhasználói és igényeik) is másik topik tárgya lenne.
Igaz, ez a játék nem jelenhet meg konzolra még ebben a formában sem a suta irányíthatóság miatt, foghatják is a készítők a fejüket miatta.Persze nem vár el az ember Europa Universalis 3-féle mélységet a játék ezen aspektusát illetően de amit eddig kaptunk a sorozatban az biza' elég sovány.
Aki TPS nézetben akar harcolni annak ott a Mount&Blade, egyedülálló a műfajában.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
Kár, hogy nem jön ki tavasszal.
Bár ahogy látom itt nagyjából mi ketten várjuk összesen.Érdekes amúgy, hogy a ph fórumokon egy stratégiai játék sem örvend népszerűségnek. Ahogy látom a Paradox játékok (Europa Unviersalis/Hearts of Iron/Crusader Kings) eleve halálra vannak itt ítélve de a könnyedebb műfajra (Total War) sincs érdeklődés.
Bezzeg a 0 történettel, 0 kreativitással futószalagon gyártott állítólagos AAA címek több tízezer hszt termelnek, erre van csak igény, sajnos.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
Na, látom sikerült egy kis életet verni a topikba, ennek örülök.
Több mint 50 frakció várható, azt mondjuk simán kinézem belőlük, hogy limitált számú játszható néppel dobják piacra és DLCkel csöpögtetik a többit, ez a mai lehúzós módi.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
-
McCartman
senior tag
válasz wednesday #58 üzenetére
Több mint 50 egyedi frakciót ígértek, az egyediség meg gondolom minimális szinten legalább speciális egységekben, eltérő statokban megnyilvánul. Aztán, hogy mire lesz idejük az kiderül, remélem nem sürgeti meg őket a kiadó és sikerül befejezniük amit elterveztek.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
válasz wednesday #60 üzenetére
Máshogy nem is igazán lehetne, fantasy népek nem kerülnek be gondolom. Valamiben el kell térniük, ha már különszedik őket és nem csak a színükben. Pl. Spárta-Athén vonalon se nehéz elképzelni a különbségeket. Ugyanígy végigzongorázhatják a többinél is.
Kérdés mennyi energiát feccölnek bele.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
-
McCartman
senior tag
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
Ne szakadjon meg a sorminta.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
"World’s Biggest Total War Screenshot Gets Bigger"
A készítők ismét rátettek egy lapáttal.
A teljes kép egyben
[link]
30000 x 9785 !!Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
-
McCartman
senior tag
De, tudhatjuk. Ez csak marketingfogás aka beetetés.
Total War: Rome II - Greek States Culture Pack
Ezekkel sincs idejük foglalkozni csak aranylemez után, mi?
Főleg, hogy csak akkor kapod meg "ingyen" (érted, fizetsz ugyan a játékért, de ezt ingyen kapod,dejó neked) ha előrendeled.Undorítóak ezek a pár megás DLCk, meg úgy en bloc az egész DLC politika, hogy szándékosan félkész, szar játékokat adnak ki, csak, hogy még egy párszor lefejjék rólad később a teljes játék árát.
Tény, ilyenekkel egyszerűbb pénzt keresni, mint normális, teljes értékű kiegészítőkkel mint azt régen volt szokás készíteni, de ettől hánynom kell.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest