- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xerxész
őstag
válasz Jason19 #13642 üzenetére
Jómagam inkább a Pusztítás-Idézés fejlődési fákra megyek rá, jobban bejön, mint a passzív oldal (Illúzió és Alteráció), de persze felesleges perkeket nyomok erre-arra néha.
Igyekszem relatíve távolról lerendezni az ellent, amilyen gyorsan csak lehet. Persze ez a komolyabb ellenfelek esetében nem működik.[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz Jason19 #13687 üzenetére
Pár FPS-t vesz csak le a DoF nem vészes. De csak kép készítésnél néz ki jól. Folyamatos játéknál kicsit zavaró néha a homályosság.
Na ezért nem használom a RealVision-t mert egy csomó minden baromság kell hozzá és egyszerűen nem tudod eldönteni, hogy most mi a jó hozzá, hogy úgy nézzen ki mint a képeken.
Én a Real-ról letettem szal passzolom. -
Lidl
senior tag
válasz Jason19 #13740 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor hiába van meg az Arcane Blacksmith perk, olyan típusú páncél kovácsolási perk is kell, amit csinálni akarsz.
Pl, ha Ork páncélt akarsz, akkor kell az ork páncél kovácsolási perk az Arcane mellett
A kovácsolási perk fa ketté válik, és ha az egyik ágon haladsz akkor a másikat nem fogod tudni, még ha 100 is lesz a szinted.
Mit szeretnél konkrétan kovácsolni?Lidl
-
-
Xerxész
őstag
válasz Jason19 #13767 üzenetére
A teljesség igénye nélkül...amit a Requiem változtat:
- újragondolt faji speciális képességek
- faji kezdő képességszint optimalizáció
- eltérő faji testmagasság, teherbíróképesség
- szinte minden képességhez kell perkpont (alapból nem tudsz zárat feltörni, beszédképesség igen gyenge, stb.)
- a fejlődési fák újragondolása, átalakítása
- harcnál az AI fejlesztése (több blokkolás, okosabb támadási technika, stb.)
- mágia optimalizáció új varázslatokkal
- nem változik az ellenfelek szintje, vannak gyengék (pl. farkasok) és erősek (pl. mágusok, sárkányok), akár már a játék elején is
- igen erős sárkányok
- igen erős íjászok (páncélzat nélkül egy lövés és meghaltál)
- komoly kihívások a barlangokban
- páncélzat jelentősége (muszáj a túléléshez)
- időskála megváltoztatási lehetősége
- pénznek, nyilvesszőknek, zárfeltörőknek súlya van
- sima futás (nem sprint) fogyasztja a staminát
- halálos csapdák, sokkal nehezebb észerevételi lehetőséggel
- nincs gyorsutazás
- MCM menü támogatás
- a fenti nehezítő tényezők miatt nincs külön nehézségi szint beállítási lehetőségEnnyi jutott most eszembe, de ez még nem minden. Sokkal nehezebb lesz tőle a játék.
Ha a Requiemet még kombinálod a Frostfall és a Realistic Needs and Diseases modokkal, na akkor igen élvezetes kalandokat nyomhatsz le Skyrimben.[ Szerkesztve ]
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Jason19 #13767 üzenetére
Nem azt írta hogy újat kell kezdeni, hanem hogy ajánlott. Nem hülyebiztos megoldás, hanem a lehető legjobb utat javasolja a készítő, hogy hibamentesen játszhasd a modját. Azért javasolja, sőt ajánlja a new game-et, mert a régi mentésben levő információk ütközhetnek egy merőben új környezettel. Ez nyilván nem sokat mond így, de a teljesség igénye nélkül:
Quest (függő és befejezett egyaránt) állások, achi-k, faction állapotok, NPC relation-ök, ésígytovább, amiket értek most környezet alatt. Magyarul kihúzod a talajt a mentés alól, és mégcsak nem is a vanilla, hanem egy módosított környezetet kap maga alá. Vagy alkalmazkodik rá, vagy nem. Lehet sosem veszed észre, lehet hogy szinte azonnal bugzani kezd. TES-eknél aranyszabálynak számíthat, miszerint minél tovább játszottál egy mentéssel, annál nagyobb a kockázat egy radikálisabb modrend változáskor. Ha nem akarsz tökörészni newgame-el, akkor backupolod a mentésed, aztán told neki... ha nem jó, akkor sem vesztettél semmit.35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
addikt
válasz Jason19 #13784 üzenetére
A Mods fülnél lehet telepíteni, eltávolítani, aktiválni, deaktiválni. Ha a Manageren keresztül aktiválgatsz, akkor látod az éppen aktív modokat. A nem .esp-seket is. Pontosan erre jó, hogy látod mi van csak letöltve, és mi van éppen használva is. Illetve szól, ha van frissítés az adott modhoz.
.esp nélküli modoknál modsorrend minek? Ott van a megfelelő könyvtárban, betölti, használja.Load orderre meg BOSS. Anélkül maximum kézzel állítgathatsz (akár kézzel szerkesztgetve a plugins.txt-t, én is úgy csinálom), csak sok egymást ütő modnál vagy jó lesz, vagy nem. Erre jó a BOSS, az szépen berendezi a jó sorrendben.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Xerxész
őstag
válasz Jason19 #13784 üzenetére
Pedig hasznos a Mod Manager, mert sok mod telepítésénél kiválaszthatsz különböző opciókat, hogy mit és mit nem akarsz feltelepíteni. És ezeket manuális telepítésnél nem tudod megcsinálni.
Ki a manuális telepítésre eszküszik, ki a NMM-re. Én az utóbbit használom és nem nagyon vannak gondjaim a modokkal, mondjuk én grafikait nem is nagyon használok...majd, ha meglesz az új gépem.
Csak játékélmény/játékmenet/realitás modokat rakok fel, figyelmesen elolvasva a készítők telepítéssel kapcsolatos megjegyzéseit.
Ahol kell, TESVEdittel kipucolom a szemetet (BOSS kidobja, hogy melyik mod "piszkos"), sőt még egy iciripiciri saját modot is csináltam már, de az tényleg jelentéktelen: tutorial alapján megcsináltam, hogy a bal kézen is látható legyen a gyűrű FPS nézetben.CTD már rég nem volt, fagyás is csak a gyenge gépem miatt van, ha van, de modok miatt nincs már régóta. Egyedül frissítéseknél, egymástól függő modok telepítésénél/törlésénél kell vigyázni, ott lehetnek gondok, de figyelek és mindig rájövök, hogy mi a gubanc.
[ Szerkesztve ]
-
kiskornel
addikt
válasz Jason19 #13784 üzenetére
Nexus Mod Manager nem csak telepít! Úgy telepít, hogy egy esetleges felülírás esetén backupolja a felülírt fájlt. NMM-mel lehet próbálgatni a mod-okat. Mikor uninstall van, akkor meg visszarakja az eredeti fájlokat. Ez a különbség. Mellesleg a nexus site-ról egy klikkel tudsz telepíteni. Figyelemmel kíséri a verziókat, újabb verzió esetén jelez, hogy az Nexus site-ról lehet frissíteni.
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Jason19 #13792 üzenetére
Szerintem script conflict. Akkor van ez, amikor egy adott valamit két, vagy több script akar irányítani, vagy egy adott változó értékét egyik script elállítja, majd a másik azt -tőle függetlenül- kiolvassa, és nem a várt eredményt kapja. Ez addig megy amíg az adott feltétel, vagy változó már nem lesz szükséges (mert mondjuk ez egy quest változója pl, és a játék túlhaladt egy adott ponton) vagyis már nem érintett a közvetlen feldolgozásban. A közvetlen feldolgozás pedig sok géperőt igényel, és több ilyen ütközés durván lelassítja a játékot mert felesleges köröket számolgatnak a scriptek. Ha sokminden fut egyidőben akkor nehéz kiszűrni a problémásat, mert az egyenkénti letiltom/megpróbálom módszer fals eredményre vezethet: Ha ki is kerül a problémás script az értelmezésből, attól még a mentésben nyomot hagy, és a hibázás nem feltétlenül szünik meg (de esélyes).
Magyarul. Ha végignéztem a readme-ket és meggyőződtem róla hogy elviekben a fentlevők nem ütközhetnek, én a helyedben ezzel a felállással indítanék egy új karaktert, amivel Helgen után azonnal elindítanám a main questet és a civil war szálat, néhány fast travel, meg mászkálás után figyelném hogy viselkedik. Ha még mindig lagol akkor jöhet az egyeséveli deaktiválás-tesztelés. Azért így mert az elején igen kevés szemét kerül a mentésbe, jobb eséllyel találod meg a problémás modot.Ilyesmi viselkedést okozhat még kemény hardver-elfogyás is, de az nem egy óra után jönne elő hanem hamarabb, szerintem.
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Jason19 #13796 üzenetére
Sajnos a debugban nem tudok segíteni, mert Skyrim alatt nem használok modokat, nincs gyakorlati tapasztalatom. Csak elméleti síkon tudok tanácsot adni. Bár ismerem a belső mechanizmusokat, mi mit működtet, de ténylegesen nem használom a modokat. A CTD már nemcsak script, hanem komolyabb ütközésekre utal. A lényege itt is ugyanaz: Egy adott referenciát (ez lehet egy tárgy, egy script, egy bármi, ami mod útján módosítható) két vagy több dolog egyidőben módosít, vagy egyik a másik előtt módosítja, így borítja a másik működését. De ismétlem, ez elmélet, és nem tudom ténylegesen megmondani hogy ez és ez ütközik.
Néhány gondolat:
- BOSS log mit mond, hány "unrecognized plugin" van? Ezeket ugyanis nem rendezi, és simán hülyülhetnek ha rossz helyen vannak.
- Látom, van fent időjárás mod (CoT). Readme-kből nézz utána, hogy a többi modban nincs-e időjárást buzeráló rész, vagy néha külön plugin.
- Az ilyen frostfall/basic needs/realistic needs/stb. modok komoly scripteket használnak, és mélyre nyúlnak, lévén alapvető dolgokat módosítanak. Van-e utalás readme-kben hogy egy adott mod kompatiblis-e vagy nem egy másikkal?
Én továbbra is script ütközésre voksolok, szerintem alaposan nézd át a readme-ket, néha az ember könnyen átsiklik a requirementek felett, és nem veszi észre elsőre.35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Jason19 #13802 üzenetére
Csak példának említettem pl. a frostfallt és társait. A játék sok funkcióját megkísérelheti vezérelni két vagy több mod egyidőben, lévén hasonló feature-öket adnak hozzá, vagyis tekinthetőek elvileg egy "mod csoportba" tartozóknak, így esélyes az összeakadás. De ez is csak elméletileg. Lehet az is, hogy tévedek, és másból ered a hiba, csak ennyi infóból én erre tippelnék.
A scripthibára méginkább okot ad a whiteruni lagolás, én ahogy elnéztem (vanilla játék alatt) az pont nem egy gépzabáló terep, és ebből a logikából kiindulva lehet, hogy más köti le a gépet.
Ezekután azt mondanám, hogy szedegess ki komolyabb modokat egyesével, természetesen mentés backup után. Deaktiválsz egy modot (törölni nem kell), tolsz egy BOSSt neki, és teszteled. Ha semmi változás, visszakapcsolod, és kikapcsolsz egy másikat. Ki fog jönni valamilyen formában a hunyó. Ha van változás, írd be, aztán meglátjuk.
Modokat pedig nem használok egyrészt, mert ironikus módon pont modot fejlesztek, és ahhoz meg tiszta alapjátékra van szükség. Másrészt pedig az Obliviont jobban szeretem, inkább azt pimpelgetem.[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
őstag
-
Tirexi
addikt
válasz Jason19 #13994 üzenetére
Hát az az igazság, hogy az alap mod-okat el tudom sorolni de ezen a karakteren van még vagy 4 óra munka amit már én textúráztam össze.
Először is kell hozzá ez a faj: Ningheim Race
Ebben minden alapból benne van.A tetoválások azok már nehezebb munka. Van rengeteg a nexus-on de nem egyszerű őket alkalmazni mert ahhoz már egy GIMP kell DDS támogatással.
Meg kellett alakítanom a karakter textúrákon is mert a nyak rész varratos volt ami annyit tesz, hogy fej szín elütött a test színtől. Azzal elég sokat szoptam... Ki-be lépkedni a játékba aztán nézegetni mi változott.A piercing az ez a kettő: [link] [link]
A nyakláncot/fülbevalót nem tudom már rég volt amikor beleraktam.
-
Integra
titán
válasz Jason19 #14213 üzenetére
az eredeti játékban vannak fő szálak, pl lehetsz vámpír vagy vérfarkas, de ugyanazzal a karakterrel csinálhatod egyszerre mindkét kaszt küldetéseit is. nekem azért ez fura. meg beállhatsz mindenféle rendhez harcolni, akár többhöz is egyszerre asszem
sajnos elrontottam a dark elf-et, össze-vissza nyomogattam a perkeket.. és most már elhullik. 53 órám van benne eddig. egy combosabb villámot vagy tűzgolyót szóró papot már nem tudok elégetni...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
addikt
válasz Jason19 #15328 üzenetére
Tényleg, Dexion megveszi.
Unoff.patchel viszont el lehet adni neki akkor is ha vámpír vagy (mondjuk az szép, hogy olyan formában egyáltalán be lehet jutni a Dawnguard várba... szép kis vámpírvadászok )Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
addikt
válasz Jason19 #16369 üzenetére
Savior'sHide van rajta, az meg ebben benne van UNP-esítve: UNP Female Armors
mate3553: esetleg a felhő miatt lehet érdemes törölni, mert minél több van, annál hosszabban szinkronizál, főleg kilépésnél. Meg betöltésnél se kell akkor szüttyögnie a sok mentett állással.
[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
addikt
válasz Jason19 #16761 üzenetére
Tessék, link: Dawnguard no Vampire Attacks. Én is utáltam hogy kinyírnak a városokban mindenkit, ezzel majd nem teszik.
(#16765) cunnir: nem kell. Csak a megfelelő modkat kell feltenni. Tirexi biztos megmondja melyik ez.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Malamute
tag
válasz Jason19 #18049 üzenetére
Próbáld meg alt + enter billentyűkombóval, nálam ez működött dirt 3-nál. Win 8.1 alatt én sem tudok valamikor máshogy kilőni meghülyült játékot csak úgy hogy kijelentkezek és vissza.
(#18051) Jason19 Az érdekes
[ Szerkesztve ]
Ami nem öl meg, az megerősít... Kivéve a halál, mert az megöl.
-
kislaki92
senior tag
-
addikt
válasz Jason19 #18049 üzenetére
Az első részére nem tudok válaszolni, nekem 8.1-en is tökéletesen megy a full screen.
Esetleg próbálj meg egy ENB-t, valamelyik újabbat (RealVision-ban tuti van) mert azokban már van borderless window.
A második részre: ilyen nekem is volt. Ha a Feladatkezelő ikonját látod a tálcán, akkor rákattintani asszem már tudsz, és ráállva a kurzorral megnyílik az elölnézete. Erre ha ráviszed az egeret, akkor kinyílik a Skyrim ablaka fölé, és Alt+A -val bezárhatod (mert a Skyrimen lesz a kijelölés is automatikusan). Nekem legalábbis így mindig sikerült, de aztán meguntam és föltettem az ENB-t.(#18052) kislaki92: Alt+Tab azért nem jó, mert ott sem lehet bezárni, és át sem vált rá normálisan.
(#18053) kislaki92: ha kiengedés után támad akkor az egy bug. Fejből csak ennyit tudok, wikin nézz utána ennél a küldetésnél. Valahogy megoldható hogy ne támadjon.
A tollas sárkányra: szerencsétlen Odahviing Alapjátékban normális, lila-vörös sárkány, úgyhogy ez mod. Mindenesetre nem ártana elolvasni a modok leírásait is hogy mi mit csinál, mielőtt eszetlenül fölpakolod őket, aztán meg találjuk ki mi hogy melyik is csinálja a furcsaságokat...Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Tirexi
addikt
válasz Jason19 #19031 üzenetére
Tessék:
Amit te látsz az nem a szaturáltság hiánya, hanem szimplán sötétebb az egész. De ezen nagyon könnyen állíthatsz ha kicsit feljebb tolod a játék gammáját.
Ja amúgy elfelejtettem mondani hogy az sem mind1, hogyan van beállítva a gammád.
Ami nektek sötét éjszaka az nálam pont jó.Na az eget meg pont eltaláltam sőt az enyém még szaturáltabb is kicsit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Elden Ring
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Háztartási gépek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Eredeti játékok OFF topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen