- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mini-ITX
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Billentyűzet gondom van
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
ph Persze nagy kérdés, hogy mennyire lesz majd valóban saját tervezésű.
-
Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
it Az FCC szerint sokkal több kormányzati tőkére van szükség, hogy kirakják a kínai eszközöket az amerikai telekomcégek hálózataiból.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xerxész
őstag
Mit lehet olyankor kezdeni, ha egy NPC-t konzolparanccsal sem lehet megölni?
El lehet valahogy tüntetni a közelemből?
A SkyTEST mod tartalmaz 2 idegesítő farkast, akik ott lézengenek körülöttem, és nem távoznak. Barátságosak, de rohadtul zavaróak. Meg akarok tőlük szabadulni![ Szerkesztve ]
-
kiskornel
addikt
válasz kiskornel #13048 üzenetére
Hátha valaki vissza akarja keresni.
Ugye a probléma az volt, hogy egy quest karaktere, akivel beszélnem kellett volna mindig rámtámadt, ha meg kinyírtam, akkor quest ugrott.
Lenyugtatni stb nem lehetett. Konzolba a setrelationshiprank nem működött. Kiírta, hogy friend a viszony, megközelítettem a helyet, és rámtámadt. Lekérdeztem getrelationshiprankkal újra, már az eredményt se volt hajlandó kiírni.Megoldás:
Keresőbe beütöttem a hely nevét, ahol találkoznom kell az illetővel -> UESPWiki találat -> related quest címszó alatti link -> kiírja a quest adatait, köztük a questid-t.
Skyrim, konzolba getstage questid -> 52.00 az eredmény -> setstage questid 60 -> kiírja, hogy megtaláltam, most beszéljek vele (persze közben támad, mint az állat). -> konzol: setstage questid 70 -> kiírja beszéltem vele, öljem meg. -> már repült is a kis villámosztó gecco.genndy Köszönöm az 5leteket! Azért némileg előbbre segítettek.
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
Chapel
addikt
Újra rakott játékkal neki állok Tirexi mod listájának, remélem holnapra ( ha lehet ) még szebb lesz a játék. Apropó, reinstall után a savegame-ek meg maradnak ugye?
Mivel még az alap gamet sem toltam ki, így várok akcióra a dlc-et illetően, kérdésem az lenne, hogy azok plusz mapot is adnak? Mindenképpen megveszem őket persze, csak kiváncsi vagyok.Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
-
Chapel
addikt
válasz Lapajbacsi #13058 üzenetére
Nálam az új játék kezdésében már kimerül a szívás fogalma, de valóban ez tűnik logikusnak....szomorú.
Hát akkor nincs más hátra, a közel jövőben ez következik.Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
őstag
-
dragonborn
tag
http://skyrim.nexusmods.com/mods/24024//?
hogyan kell installálni. beraktam az enbeffectprepass.fx filet a skyrim mappába,de sajnos nem olyan mint a képeken.valamit kell állitani,hogy jo legyen.valaki segitsen,mert nagyon jo lenne kiprobálni.
-
kiskornel
addikt
Spoiler
Némi abnormalitást érzek a dolgokban, úgyhogy inkább rákérdezek.
Az Attronach forge-ról azt írja a wiki, hogy állandó (permanent) kísérőt kaphatunk, ha felajánlunk xy dolgot. Egyből csináltam egy attronachot, de az ahogy megjelenik, azonnal rám is támad.Mi a faxom baja van ennek a proginak, hogy normál karakterek rámtámadnak, akik semlegesnek kellene, hogy legyenek.
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
Tirexi
addikt
válasz Chapel #13057 üzenetére
Már próbáltam ezt a mentés dolgot és a szerencse kérdése, hogy működni fog-e vagy nem.
Én pont jól jártam mert nekem működött utána a mentésem persze igyekeztem mindent fejből visszarakni.
Sőt legtöbbször nekem mások mentései is működnek.
A lényeg talán annyi, hogy az utolsó mentésünk az valami házban legyen ne kint a semmi közepén. -
Chapel
addikt
-
addikt
válasz kiskornel #13062 üzenetére
Ha rögtön atronachot csinálsz, az ellenséges lesz.
Ha követőt akarsz, akkor csinálj botot. Bár szerintem az abból idézett sem lesz permanent, (de ha megvan rá a perk, akkor lehet hogy igen), de nem támad meg.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Lapajbacsi
aktív tag
válasz Tirexi #13068 üzenetére
Attól hogy egy másvalaki mentését vagy te ősi mentésedet egy totál reinstall remodolás után be tudod tölteni, még nem jelnti azt, hogy most akkor bugmentes vagy... a legkellemetlenebb az ha látszólag minden ok, elkezdesz játszani, és mondjuk egy küldibe beleragadsz... nem tudsz kimenni egy városból, vagy gyorsutazás közben nem tölt be, kidobál, vagy mittomén elmész Solstheimbe és nincs feje a valamelyik npc csoportnak csak ott.... nálam általában a gyerekek feje szokott eltűnni és az őröké itt-ott.. de volt olyan bugom is hogy kizárólag egy npc teste tűnt el egy városban... azonban ha a mentéshez tartozó régi modlista (és egyéb infók töltési sorrend és verziók stb) megvan és azt tudja az ember reprodukálni, akkor nyilván kisebb az esély az összebugolódásra.
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz Lapajbacsi #13069 üzenetére
Az itt felsorolt összes hibára megoldást nyújt a console.
Mindenre van parancs még Quest újrakezdésre is. NPC-ket szintén le lehet pakolni bárhova.
Aki vágja ezeket a dolgokat annak nem gond az ilyen bug dolog.
Nekem még nem voltak ilyen gondjaim ez a saját tapasztalatom. Ennyi. -
Lapajbacsi
aktív tag
válasz Tirexi #13070 üzenetére
Mindenki vágja szerintem, aki nem 2 napja TES-ezik.... hamar rá lehet akadni a leírásokra... csak nem mindenki mélyed el benne annyira mint mondjuk te... De te más tészta vagy mert te game teszter vagy.... vagy legalábbis valami olyasféle...
Az hogy vágom, nálam pl annyit jelent, hogy txt file-okban le vannak mentve a konzolparancsok, de fejből nem tudom.... az azért már nagyon nagy rajongó lehet, ha valaki "vágja"... vagy esetleg zseni... ha nem teszter, hanem átlagember, akinek azért olyan sok ideje nincs játszani, és más játékokkal is nyomul...
Szerintem te azért nem szívsz, mert viszonylag ismered a modokat is és eleve hasonló mod-környezet csinálsz, nem akadnak egymással a modjaid, szóval jól építed eleve fel. A quest resetelést konzolból sem minden esetben tanácsolnám egy előrehaladott játékmenetben, mert láttam olyant, hogy amiatt teljesen széthullott az összes többi illetve a legtöbb megkezdett küldi is... előfordulhat hogy emiatt válik inkonzisztensé a belső quest adatbázisa... Szóval én annak a híve vagyok, hogy ha elővesszük évek után felpakolászunk rá mindent, kezdjük inkább nulláról, mint szívjunk bug-okkal, még akkor is ha ügyesen tudunk konzolból korrigálgatni... -
Tirexi
addikt
válasz Lapajbacsi #13071 üzenetére
Én sem vagyok semmiféle teszter csak használom az internet nyújtotta lehetőségeket és a külföldi fórumokat.
Olyan hibám nem volt még amit ne tudtam volna megoldani Google használatával, gondolok itt hardver és szoftverre egyaránt. Mindenre van válasz csak jól kell keresni.
Az más tészta ha valaki nem szán rá időt vagy csak szimplán lusta a hibát kiküszöbölni inkább beír a fórumba és várja a megoldást mint a messiást.
Ha én mindig erre a fórumra várnék akkor sehol nem lennék még.Szal, hogy elkerüljük a hibákat ahhoz mint említetted kell egy olyan modsor ami nem üti egymást és megférnek egymás mellett is. Mert az csak egy dolog, hogy nem üti de nem biztos, hogy megy a kettő egyszerre. Találkoztam már ilyennel nem is eggyel.
Ha ezt a sorrendet vagy mod környezetet valaki mindig fent tudja tartani akkor nem lehet gond a mentésekkel.
Van van egy alternatív megoldás. Mielőtt valaki nyomna egy reinstall-t az előtt szépen kikapcsolja a NMM-be az össze mod-ot és szépen nyom egy mentést. Ennyi az egész.
Legközelebb egy szinte szűz játékkal tudja majd folytatni amit ismét szépen fel tud majd modolni. -
addikt
válasz Tirexi #13072 üzenetére
Az utolsó pont messze nem igaz, rengeteg mod szemetel bele a mentésbe (Varla majd kifejti bővebben ha akarja).
Ha csomó modot akar felrakni, akkor érdemes egy szűz játékra, és új játékot kezdeni velük. Széjjelmodolt mentést folytatni másik csomó feldobált moddal folyamatos szíváshoz fog vezetni. Konzollal végigvinni a játékot meg nem nagy szórakozás.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Varlaisaran
senior tag
Olvasgatom a dolgot, és megragadta a figyelmem ez: "Mindenre van parancs még Quest újrakezdésre is.". És erről írok egy kismisét kizárólag helyesbítésképp, és talán hasznos lesz egyszer.
Hiába lehetséges a quest resetelése, csak épp ettől, a quest által addig megváltoztatott referenciák maradnak ahol voltak, mert azokra nem vonatkozik a reset. Szélsőségesen: Ha egy mozdonnyal elgázolsz egy autót azt megsemmisítve; utána hiába tolsz vissza a mozdonnyal az átjáró elé - csak ez az egy tény, a vonójármű pozíciója fog visszaállítódni egy kívánt állapotra, de minden más következmény megmarad.
Ugyanúgy ahogy Oblivionnál, itt sem tanácsos basztatni egy questet hátrafelé. Az hogy beleimplementáltak egy reset lehetőséget, nem garancia semmire, sőt... Ilyenek felett könnyű elsiklani, és tudom hogy nem a rossz szándék hanem a felületes ismeret miatt kerülnek ki ilyen információk, de bizony ez szintén az 5perc-alatt-vége-a-mentésemnek kategória.A bizonyos legutolsó pont részben igaz, és "jobban igaz" Oblivionnál. Helyes logika az, miszerint "vanillásítjuk" a mentést, majd evvel kezdhetünk újra egy modding építgetést. Oblivionnál a save-ben tárolt kritikus információk csekély száma, illetve azok utólagos (questek általi) korrigálhatósága (valamennyire, annyira hogy futóképes marad a gamma) lehetővé teszi. A legfőbb gond a persistent reference-ek eltárolódása a mentésben, kisebb gond a modok által belerakott szemetek. A pers.refek beleíródásuk után egy fix referenciát adnak egy funkciónak (quest, függvény, bármi), így tárolnak el állapotokat, bizonyos markerek, vagy fontos valamik pozícióját, néha állapotát. Vanillásításkor ezek bennemaradnak, és a legelső alkalommal amikor egy adott quest eléri azt a pontot ahol egy ilyet használ, nem a játék általi épp aktuális értéket írja be, hanem (mivel már jelen van) a savegameból veszi.
Elérsz xy dungeon kapujához ahol egy oszlopot kell kígyóképre fordítani. A forgatós oszlop, amennyiben valamit vezérel, perzisztens ref. Kiforgatod a kígyóképet, és nem fog történni semmi. Ellenben az általa vezérelt dolgok aktiválódnak, pl kinyílik valamit. A már egyszer megcsinált állapotot érzékeli, nem pedig az aktuálisat, aminek lennie kéne. Ez nem bug, hanem tulajdonság, ha nem így lenne, lényegében igen nehéz lenne ilyen szép questeket összerakni mint a Skyrim néhány küldije.
Aztán innen már csak a setstage-ek, a miértek jönnek, meg megint egy bug, kiba**ott Bethesda, stb...35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Lapajbacsi
aktív tag
Bepöccentem és töröltem az egészet... (lol vagy 50 giga szabadult fel)...
Majd valamikor reinstall lesz és akkor már nagyon okosan ügyesen, csak jó modokkal (vagy egyáltalán nem is kellenének modok, hanem dlc-k, patch-ek aszt jóccakát? létezik egyáltalán olyan hogy FONTOS mod????), csak jó sorrendben szépen stabilra gyorsra lagmentesre, bugmentesre... jó lenne kidolgozni egy optimális környezet leírást, ajánlott stabil és értelmes modokkal, meg a többi szirszarral, enb, skse (pl az unofficial patch-ek inkább rosszak vagy sem... kellenek vagy sem?) stb stb
Aztán ha megvan az egész, becsomagolni egy nagy img-be, és cmd-vel automatikusan mindent felpakolna besetupolna és nem kéne vele szüttyögni az utókornak.. Csak félő hogy mire ez meglesz vagy meglenne, kijön a következő rész... -
Chapel
addikt
válasz Lapajbacsi #13075 üzenetére
Jövő héten jön az ssd-m, én pontosan ezt fogom tenni
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Lapajbacsi
aktív tag
válasz Lapajbacsi #13075 üzenetére
De a magyarítást már megvárom vele az tuti.. bár már fél éve 95%-on áll... :-s
-
Chapel
addikt
válasz Lapajbacsi #13078 üzenetére
Azért írtam csak, mert azzal együtt ugye értelemszerűen win reinstall is ugye és így ezt is újra rakom.
Ssd inkább más témák miatt jön jól, Lr, Ps stb.[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Xerxész
őstag
Valaki egyszer már kérdezte, de hiába keresem a fórumban, nem találok rá... Melyik az a mod, amelyik lehetőve teszi, hogy a tárgyak ne forduljanak fejjel lefelé, ha felemelem őket?
-
dragonborn
tag
válasz Lapajbacsi #13077 üzenetére
99%
-
addikt
válasz dragonborn #13082 üzenetére
+ könyvek. Azokból azért még van majdnem 300.
(#13081) Xerxész : Decorator Assistant?
[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
kiskornel
addikt
Szerintetek érdemes boxos Skyrim Legendary editiont venni, ami a 3dlc-t tartalmazza, vagy ha már megvan az alapjáték és a dragonborn... vagy inkább vegyem meg a dawnguardot steamen keresztül, mert a heartfire-t emlegetve mellékhelyiségbe kell rohannom.
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
Xerxész
őstag
válasz Lapajbacsi #13087 üzenetére
Megnézem otthon, köszi.
Bár a teljes Tytanis nekem nem kéne, épp elég játékmenet módosító van már fenn... De ez a tárgy fejrefordulás nagyon idegesít. -
addikt
válasz Xerxész #13090 üzenetére
Konzolból is lehet ám tárgyakat mozgatni.
GetPos <axis> Returns the position value of given axis (x,y,z) of the target
SetPos <axis> <#> Sets the position value of given axis (x,y,z) of the target.
GetAngle <axis> Returns the value of given rotational axis (x,y,z) of the target.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Xerxész
őstag
Kérdés olyanokhoz, akik használják a Climates of Tamriel modot.
Másnál is jelentkezik olyan "anomália", hogy hiába van koromsötét, a hóviharban kivilágosodik az ég? -
kiskornel
addikt
válasz genndy #13091 üzenetére
Ezért nem kell a lakberendezős DLC. Bármelyik otthont sokkal jobban be lehet rendezni konzolból. Megvettem egy csomó házat, és jár hozzájuk enchant pad meg alkimia pad, stb...
Most minek menjek el 500m-t... odaraktam a kohót, az üllőt, a fenőkövet és a szerzámos asztalt egy szobába. Tárolónak meg 1-2 láda.
Ez egy jó alap: [link]http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
-
nagyúr
válasz Varlaisaran #13098 üzenetére
Rózsaszín?Szerk.: ja, nem, az előtte van.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Xerxész
őstag
válasz Varlaisaran #13098 üzenetére
Hát, olyan világos biztos nem lesz, mint esetemben az éjszakai hóvihar esetében.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 830 G7 i7-10510U 16GB RAM 512GB SSD világító MAGYAR billentyűzet
- IPHONE SZERVÍZ BAZÁR! SZERVÍZ ESZKÖZÖK, SZERSZÁMOK! FÓLIAVÁGÓGÉPEK REMEK ÁRON!
- HP EliteBook 840 G6 -i7 8665U/16GB/256GB SSD/Magyar nyelvű billentyűzettel
- Eladó 42U server rack
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen