- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- RAM topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
PROHARDVER!
Kiadó: Valve
Fejlesztő: Valve
Megjelenés: 2007. október 10.
Motor: Source Engine
Platformok: PC, Mac OS X, Linux, Xbox 360, PlayStation 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
Serpiko
addikt
Ez komoly! Én csak publáma vagyok vagyis voltam mostanább nem sokat játszunk már. Amúgy Medic szoktam lenn, de kezdetben sokat pyroztam, után meg rákaptam a Kémre. A kémmel játszani kezdetben nehéz volt, de gyakoroltam aztán belejöttem elég rendesen.
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
attiati
veterán
-
munky
őstag
Szép munka meg kell hagyni. Erről a ZTA & Pubi féle "ámokfutások" és "Massive Spawn Camp hadjáratok" ugranak be. Főleg Kocsmán a sok statnáci őrjöngése... felejthetetlen...
Azt viszont sajnálattal látom, hogy ezt a "div4-es csapatokat vertünk" dolgot nem sikerült levetkőznie az egódnak még ennyi idő után sem.
A PCW az egy dolog. Már milliószor le lett írva, hogy bizonyos számú meccs után többé-kevésbé leszűrhető belőle, hogy jó irányba tart-e a csapat, de néhány erősebbnek titulált brigád elleni PCW győzelemből nem lehet messzemenő következtetéseket levonni. Lehet, hogy az ellenfél csapat fele beborozva ökörködte végig a meccset... Ha a nagyszerű "eredményeitek" ellenére nem oszlottatok volna fel még mielőtt valami tétmeccsen is villanthattatok volna, akkor talán más lenne a leányzó fekvése... Tudod a Forma-1-ben sem jutalmazzák pontokkal a szabadedzés "győzelmet" hiába "nyered" meg mindegyiket...
Így csak az itt látható vicces videócska és a persze alatta a hozzászólásaidban formát öltő gyerekes vergődés jut eszembe rólatok.
Bocs, ez most értelmetlen fröcsögésnek és feszültségkeltésnek tűnhet a részemről, de elég "fura" ilyen kijelentéseket olvasni... még egy cR-től elviselném, mert másfél évig nem tudta megverni őket senki itthon semmilyen tétmeccsen... na az pedig tényleg Div4-volt... Szóval a lényeg, hogy kezeljük végre a helyükön a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
munky
őstag
Persze, ha ezer plusz egyszerre is elmagyarázza neked valaki kifejtve, hogy miért megmosolyogtatóak a "mi berkeinkben" az olyan kijelentéseid, amik csupán az eredménykényszeredből fakadnak az nem több mint üres kötözködés. Ez vezetett a linkelt oldalon található megnyilvánulásaidhoz is. Valóban mindenki azt hisz amit akar: ha neked két PCW győzelem eredménynek számít és ez határoz meg egy egész csapatot, olyannyira, hogy "ahol lehet kiteszed a kirakatba" akkor hát legyen. Valaki meg több ETF2L szezon után sem cselekszik így. Csak a miheztartás végett. Na, de itt az ideje, hogy az én egóm takarodjon a sarokba. Mindenesetre ezúttal talán helyes döntést hoztál ugyanis a tények makacs dolgok, nehéz velük vitatkozni.
(#5491) Akos2110: Látom többen mindenféle harminc férőhelyes és/vagy fast respawnos "szétbarmolt cuccot" ajánlottak, ami nálam eleve kizárja a jó szerver titulust és a jó játék lehetőségét is. Mondjuk maga a public játék is ilyen, legalábbis egyedül mindenképpen, de ez most mellékes. Mindazonáltal ha ajánlani kellene akkor talán még a lethal-zone szerverek egész jónak mondhatók, ugyan ezeken is van egy mod ami nekem nem igazán tetszik: a kör lejártakor a vesztes csapat tagjai "tereptárgyakká" változnak (ilyen volt a kocsmán is) de talán ez még elviselhető. Általában hamar lefrissítik őket ha kell és elég gyakran van fent admin.
szerk: Aki tud ezeknél jobbat ahol alap respawn timeok vannak, nincsenek modok és max 24 férőhely van az kérem ne tartsa magában!
[ Szerkesztve ]
-
-
munky
őstag
Jó mivel ilyen szépen kérted megpróbálom vázolni. Előre szólok hosszú lesz!
Réges régen egy messzi messzi galaxisban…
2007 végét írjuk, és Sanyika nagyon unatkozik. Szereti az online számítógépes játékokat, de nincs nagy tapasztalata az FPS-ek műfajában. A szokásos Battlefield és Call of Duty vonal nem vonzza igazán, de ekkor találkozik a Team Fortress 2 nevű játékkal, ami rendre magas értékeléseket kap a szaksajtótól és a játékosoktól egyaránt. Ezen beszámolók illetve az elérhető képek és videók alapján megtetszik, neki a fenti címekhez viszonyítva sokkal egyedibb és kissé rajzfilmesebb kinézet, valamint hangulat, ezért megveszi. Hamar rájön, hogy mekkora kincsre lelt: kilenc egyedi karakter mindegyik eltérő képességekkel, játékélménnyel valamint remekül eltalált hangokkal és vicces szövegekkel. Ami pedig a legfontosabb: egymásra vannak utalva. Vagyis a csapatunka nélkülözése esetén szinte borítékolható a kudarc. Ezek a dolgok és a poénos ugyanakkor mégis komolyan vehető játékmenet szinte beszippantja.
Rátalál néhány magyar szerverre ahova kivétel nélkül élvezet feljárni. Mivel ekkoriban nincsenek sokan, szinte mindenki ismer mindenkit. Olykor majdhogynem családiasnak mondható a légkör, sokan használják a Voice Chatet és törekednek az aktuális feladat teljesítésére. Telnek, múlnak a hetek és a nagy hetelések közepette kisebb baráti társaságok alakulnak ki, akik klánokba verődnek. Ekkoriban még a versenyszerű játék szabályai nem voltak lefektetve ezért csak néhány puhatolózó, kísérletezgető alkalommal és főleg a poén kedvéért „waroztak” egymás ellen a csapatok. Szép lassan azonban külföldön kialakultak a kompetitív játék szabályai, amik természetesen futótűzként terjedtek. Ekkoriban Sanyika tulajdonképpen eldönthette, hogy az akkor még magas élvezeti faktorral bíró Public játékot választja vagy kisebb létszámmal ugyan, de sokkal szervezettebben játszik valamelyik klán tagjaként.
Mivel Sanyi szeretett nagyobb létszám mellett gyakni és amúgy sem kedvelte a „kötöttséget” kipróbálta ugyan a Warozást, de inkább maradt a kaptafánál. Teltek múltak a hónapok, és a Valve a szokásosnak mondható hibajavítások mellett szép sorjában elkezdte frissíteni a karakterek fegyverarzenálját. Ennek kezdetben nem sok negatív következménye volt, ám idővel, ahogy az lenni szokott a játék alacsonyabb árkategóriába került, ez és talán az a tény, hogy a megjelenést követően sem hanyagolta el szeretett játékunkat a szelep, egyre több ember érdeklődését keltette fel e remekmű iránt. Mivel szép lassan kezdett felhígulni a közösség, egyre inkább háttérbe szorult publicon a csapatjátékra illetve a feladatok teljesítésre való törekvés, hiszen naponta elég sok és sokféle ember fordult meg a szervereken.
Sanyika ekkor érezte, hogy kezd megszűnni a varázs. Kezdte unni, hogy a csapattársai nem figyelnek rá és a random krit is gyakran késztette arra, hogy felemlegesse a fejlesztők családfáját. Ezért elkezdett csapat után nézni. A Soldier volt a kedvenc kasztja, ezért ezzel szeretett volna játszani és mivel ez a kaszt alapköve a kompetitív játéknak, hamar talált is magának egy lelkes kis hazai csapatot ahol betölthette az egyik katona pozícióját. Figyelték a külföldi csapatok által játszott meccsek demóit, és tanulmányozták az adott pályára alkalmazható taktikákat. Ezeket jól begyakorolták és alkalom adtán tovább finomították. Így kerültek magasabb szintekre szépen lépésről lépésre. Elindultak a legnagyobb európai liga az ETF2l megmérettetésein. Emellett mivel akadt elég magyar csapat pár hetente egy estés NightCupok keretein belül kishazánk csapatai viszonylag jó szervezés mellett, összemérhették az aktuális tudásukat. Ekkoriban egy klán, vagyis a Crit Rocket magasan a többiek fölött ált, ám ez inkább motiváló erőként hatott a többi csapatra, hiszen mindenki szerette volna megtörni a cR. dominanciáját. Emellett persze aki csak alkalom adtán akart vagy tudott játszani ő is meg találta a számítását, hiszen ott volt a korábbi fényéhez képest egyre kopottabb Public. Összefoglalva tehát zajlott a közösségi élet, kupák ligák és egyéb rendezvények színesítették az amúgy sem monoton játék életét.
Aztán ahogy tovább telt múlt az idő frissítés frissítés hátán jelent meg. Egyre több fegyver került a játékba, amelyek miatt kezdett egyre megosztottabbá válni a közösség. Az újabb játékosok többnyire üdvözölték, hiszen sokakban éppen a megjelenése óta változó játék keltette fel az érdeklődést. Ám a régi motorosoknak általában nem tetszett a sokszor játékmenetet és egyensúlyt alaposan befolyásoló, valamint a kasztok közötti különbségeket és képesség béli határvonalakat vékonyító fegyverek garmadája. Sok megkérdőjelezhető, a játékba illetve a kaszthoz nem illő fegyver landolt a hátizsákokban, amelyek olykor az adott karakter feladatait is rendesen felforgatták. Például a kard, pajzs… stb.
Miért zavarja mindez Sanyikát, aki úgy sem sokszor ereszkedik le a „pórnép” közé Publicra? A játék kompetitív részében a legtöbb új fegyver sokszor hosszas viták után ugyan, de azért többnyire tiltólistára került. Akkor mégis mi a baja van a ráadásul ingyenes törődéssel? Az, hogy Sanyika Soldier társa sajnos a továbbiakban nem tud hozzájárulni a csapat működéséhez. Értelem szerűen pótolni kell az elvesztett társat. Kétféle a megoldás létezik a probléma megoldására:
1. Keresni kell egy friss ám jó képességekkel megáldott és lelkes feltörekvő katonát publicról. Sándor ezért pár társával felmegy, hogy egy lehetőleg warozásra nyitott és emellett meggyőzően játszó emberkét találjon, de vajon milyen látvány fogadja őket? A csatornában íjjászkodó Snipernek csúfolt férgek, a Sentry előtt lebökő és negyvenötödszörre talán tényleg megdöglő Dead Ringeres kémek, a mindent visszafújó Pyrók és a rengeteg sapkamániás cserélgetéssel és Craftolással foglalkozó egysejtű látványa. Ez tehát felejtős.
2. Sanyiék ekkor úgy döntenek, hogy nekik amúgy sincs kedvük kivárni és energiát fordítani egy war szempontjából teljesen tapasztalatlan játékosra, ezért úgy döntnek, hogy egy konkurens csapat játékosát csábítják el. Ez sikerül is nekik. A konkurens csapat azonban nem tudja, pótolni a veszteséget ezért feloszlik. A volt tagok szintén pórul járt csapatok maradékával egyesülnek és ez a „játék” addig folytatódik, amíg magyar szinten alig marad említésre méltó alakulat. A kupák és NightCupok nem megvalósíthatóak a megmaradt maroknyi csapattal. Sándorékat ez nem tántorítja el. Tovább játszanak az utánpótlás hiányától szintén dögledezni kezdő külföldi csapatok ellen ETF2L-en ahol ráadásul (feltehetően a Valve nyomásra) engedélyeztek rengeteg bosszantó fegyvert.
Majd pár hónap után, amikor ismét veszítenek, egy játékost és hiába keresnek hetekig embert helyette elmegy a kedvük az egész szarakodástól meg emberhiánytól és felszabadítanak a merevlemezükön 11Gb tárterületet a sok idegeskedés helyett. Hiszen a hetente párszor felcsatlakozó „üzletemberek” halmaza már nem számít a szemükben igazi közösségnek a korábbi időkhöz képest.
Együtt érzek az újabb játékosokkal, hiszen tapasztalás hiányában tényleg nem érthetik, hogy mi ez számukra sokszor csak üres fröcsögésnek tűnő vagdalózás arról, hogy milyen szar lett ez a játék a kezdetekhez képest, és hogy miért nem szeretik sokan az új fegyvereket. Összehasonlítási alap nélkül nehéz. A public romlásával sokan választották a warozást ami tulajdonképpen az utolsó kis sziget volt a szartenger közepén, de mivel az embereket csak a sapka érdekli meg a folyamatos újdonság az utánpótlás hiánya rendesen megmardosta ezt a kis szigetet is. A magyar része már el is tűnt jószerivel…
Az elmúlt három év kb. így néz ki vázolva a kezdetektől. Így már remélem érthető sokaknak mi is a problémája.
[ Szerkesztve ]
-
munky
őstag
Persze, szerencsére van azért pár külföldi szerver ahol néha esténként egész jó társaságok jönnek össze. Van amikor még én is élvezem.
Lehet azért szórakozni ezzel a játékkal, mert az alapok nagyon jók voltak és az még viszi a hátán a dolgot. A karakterek és a beszólásaik azok a mai napig meg tudnak nevettetni.
Csak hát ugye aki ott volt anno az elején az tudja, hogy lehetne ez sokkal jobb is...
[ Szerkesztve ]
-
whisperity
tag
Hát nem feltétlenül OGC szintű szerver, vagy nem tudom, én FPS-system.eu szerverén voltam, hát ott egy játékos (a ~2 óra alatt 5x váltott nevet) folyamatosan pofázott meg hülyéskedett, annyira beteg volt, hogy már fel kellett vennem.
Ilyet szól, hogy "én az ideg-elme-gyógyintézetből játszom keresik az új pácienseket"
Ugye az egész ingyenességgel az a nagy probléma, hogy akik eddig warezolt TF2-vel tolták a crackelt szerveren (mindenki illessze be ide a sztereotípiáit), azok most elözönlik a "rendes" szervereket.
[ Szerkesztve ]
-
Kassadin
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia