Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Anyukedvence

    csendes tag

    Sziasztok!

    A következő rövid történetet szeretném elmesélni:
    Kb.1-2 hónapja fizettünk elő a 8mbit+Voip telefon kombóra és múlt hét csütörtök óta az van hogy az internet minden átmenet nélkül leáll bizonyos időközönként, leáll=ha új böngészőoldalt nyitok meg azt írja ki, hogy nem tölthető be az oldal. A ledek közben szépen égnek a routeron, a helyzet akkor áll helyre, ha kikapcsolom majd bekapcsolom a routert, feláll a kapcsolat és van net, de egy bizonyos idő múlva 30-40 perc megint elmegy a dolog, és újra el kell játszani ezt. Na és hétfőn felhívom a 1412-t, hibabejelentés megtörténik, mondják hogy majd keresnek mobilon időpont-egyeztetés miatt, mert kijönnek majd megnézni. Mondom oké, másnap telefon, szerda reggelre megvan beszélve a "találka" anyám amúgy is szabin van, ő várta a "munkatársat". Hazaértem, arra a kérdésre hogy mi történt, a válasz a következő volt édesanyámtól:semmi. Kijött a kolléga és gyakorlatilag a bejárati ajtóból megmondta, hogy valószínűleg túl messze vagyunk a központtól. A routerre és a gépre vagy bármire esze ágában nem volt ránézni. Miután ezt anyám elmesélte közel elöntött az agy"pénisz". Hogyhogy messze vagyunk a központtól???Ezt megelőzően több évig 8mbites netünk volt és TÖKÉLETESEN ment a net. A sebességgel ill. szakadásokkal soha nem volt gond. Erre kijött a távgyógyító és megmondta az ajtóból hogy mi a probléma.
    Utána felhívtam persze az ügyfélszolgáltatot megkérdezni, hogy ez mi volt, és ott azt mondták, hogy a következő lépés a "szakértői vizsgálat" ami eltart 7-10 napig...azt már csak én teszem hozzá, hogy utána gondolom a szakértői grémium hoz egy döntést ami ránk halandókra vonatkozik
    Amúgy állítólag 2,8km re lakom a központtól..
    Kérdéseim a következők:
    1, messzebb kerültem a központtól az elmúlt hét alatt?
    2, a központ került messzebb?megszűnt?
    3, miért jött ki a "munkatárs", miért egyeztettünk időpontot, ha ez ennyire pofonegyszerű hogy félig az ajtóból is megoldható?
    4, amennyiben tényleg fizikai akadálya van a 8mbitnek akkor miért köthettem meg a szerződést erre a szolgáltatásra? ha ez ennyire "egyszerű" akkor miért nem tájékoztattak róla?
    5, mi történik a 7-10 nap alatt?
    6, mire fizetek elő a 7-10 napban?

    Ne haragudjatok a stílus miatt, de dühös vagyok. Ilyen szintű cégnél elfogadhatatlan számomra, hogy ennyit kell várni egy sima hibaelhárításra.
    Várom a véleményeteket, és bocsánatot fogok kérni írásom miatt, ha bármiben is én vagyok a hunyó ill. tévedtem.
    Üdv!

  • Anyukedvence

    csendes tag

    Hali!
    Dec.18 körül kértem egy "szakértői" vizsgálatot a T-Hometól mert a hivatalosan 8 megás net szakadozik, ill. sokkal lassabb. Mondták hogy 7-10 nap és visszahívnak az eredménnyel.
    Jan. 11. van és még semmi sem történt, a net 4mbitesre van állítva a routerem szerint, de legalább nem szaggat.
    Meddig érdemes még várni a visszahívásukra, mert mégsem állapot, hogy 4 mbitet használunk 8 áráért....
    UI.: Ezért a későbbiekben lehetséges kártérítést kezdeményezni?

  • Anyukedvence

    csendes tag

    válasz petne #4067 üzenetére

    Szia!
    Nem értem, hogy milyen garantált sebességre célzol mikor 8mbites csomagra vagyunk előfizetve, és ehelyett gyakorlatilag egy 4 mbites csomag színvonalát kapjuk egy pár hete.
    Ahogy az általad ajánlott tesztből is kiderül:

    Eredmények
    Letöltési sebesség teszteredmények
    Adatmennyiség: 2048.20 kbyte (2 097 352 byte)
    Letöltési idő: 5.85 sec
    Sebesség: 2807 kbit/sec (2 874 368 bit/sec)
    Vonali sebesség: 3296.00 kbps
    Feltöltési sebesség teszteredmények
    Adatmennyiség: 2048.20 kbyte (2 097 352 byte)
    Letöltési idő: 86.65 sec
    Sebesség: 189 kbit/sec (193 536 bit/sec)
    Vonali sebesség: 224.00 kbps

  • Anyukedvence

    csendes tag

    válasz petne #4069 üzenetére

    Igazad van.Én néztem el.
    Nem gondoltam, hogy a 8mbit garantált minimumja kisebb lehet mint a 4 mbit maximuma.
    Sztem ez pofátlanság.
    Akkor gyakorlatilag ha 50-60al döcögne lefelé akkor sem szólhatnék semmit? :F

  • Anyukedvence

    csendes tag

    Ja, de akkor az előfizetői díjak is lehetnének mondjuk min. 750 Ft. max. 8000Ft aztán meglátjuk, hogy az előfizetői is milyen "technikai" nehézségekbe ütközik, hogy csak azért fizet amit használ.
    Na, de remélem hogy nálam is rendeződik a dolog.
    Már 6-7 éve használok T-s netet, és eddig soha semmi komolyabb gond nem volt csak mióta most csomagot váltottunk hirtelen nem tudja a 8mbitet, pedig előtte jópár évig tudta.
    Ha több ember használja akkor gondolom csökken a sebesség csak hát a T-nek nem csak a több lét kellene nyelni, hanem fejleszteni is. Én legalábbis így gondolom.

Új hozzászólás Aktív témák