- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Plazma TV topic
- GoPro Topic
- Huawei MediaPad M3 - a médiának bejön
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- SSD kibeszélő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anyukedvence
csendes tag
Sziasztok!
A következő rövid történetet szeretném elmesélni:
Kb.1-2 hónapja fizettünk elő a 8mbit+Voip telefon kombóra és múlt hét csütörtök óta az van hogy az internet minden átmenet nélkül leáll bizonyos időközönként, leáll=ha új böngészőoldalt nyitok meg azt írja ki, hogy nem tölthető be az oldal. A ledek közben szépen égnek a routeron, a helyzet akkor áll helyre, ha kikapcsolom majd bekapcsolom a routert, feláll a kapcsolat és van net, de egy bizonyos idő múlva 30-40 perc megint elmegy a dolog, és újra el kell játszani ezt. Na és hétfőn felhívom a 1412-t, hibabejelentés megtörténik, mondják hogy majd keresnek mobilon időpont-egyeztetés miatt, mert kijönnek majd megnézni. Mondom oké, másnap telefon, szerda reggelre megvan beszélve a "találka" anyám amúgy is szabin van, ő várta a "munkatársat". Hazaértem, arra a kérdésre hogy mi történt, a válasz a következő volt édesanyámtól:semmi. Kijött a kolléga és gyakorlatilag a bejárati ajtóból megmondta, hogy valószínűleg túl messze vagyunk a központtól. A routerre és a gépre vagy bármire esze ágában nem volt ránézni. Miután ezt anyám elmesélte közel elöntött az agy"pénisz". Hogyhogy messze vagyunk a központtól???Ezt megelőzően több évig 8mbites netünk volt és TÖKÉLETESEN ment a net. A sebességgel ill. szakadásokkal soha nem volt gond. Erre kijött a távgyógyító és megmondta az ajtóból hogy mi a probléma.
Utána felhívtam persze az ügyfélszolgáltatot megkérdezni, hogy ez mi volt, és ott azt mondták, hogy a következő lépés a "szakértői vizsgálat" ami eltart 7-10 napig...azt már csak én teszem hozzá, hogy utána gondolom a szakértői grémium hoz egy döntést ami ránk halandókra vonatkozik
Amúgy állítólag 2,8km re lakom a központtól..
Kérdéseim a következők:
1, messzebb kerültem a központtól az elmúlt hét alatt?
2, a központ került messzebb?megszűnt?
3, miért jött ki a "munkatárs", miért egyeztettünk időpontot, ha ez ennyire pofonegyszerű hogy félig az ajtóból is megoldható?
4, amennyiben tényleg fizikai akadálya van a 8mbitnek akkor miért köthettem meg a szerződést erre a szolgáltatásra? ha ez ennyire "egyszerű" akkor miért nem tájékoztattak róla?
5, mi történik a 7-10 nap alatt?
6, mire fizetek elő a 7-10 napban?Ne haragudjatok a stílus miatt, de dühös vagyok. Ilyen szintű cégnél elfogadhatatlan számomra, hogy ennyit kell várni egy sima hibaelhárításra.
Várom a véleményeteket, és bocsánatot fogok kérni írásom miatt, ha bármiben is én vagyok a hunyó ill. tévedtem.
Üdv! -
Anyukedvence
csendes tag
Hali!
Dec.18 körül kértem egy "szakértői" vizsgálatot a T-Hometól mert a hivatalosan 8 megás net szakadozik, ill. sokkal lassabb. Mondták hogy 7-10 nap és visszahívnak az eredménnyel.
Jan. 11. van és még semmi sem történt, a net 4mbitesre van állítva a routerem szerint, de legalább nem szaggat.
Meddig érdemes még várni a visszahívásukra, mert mégsem állapot, hogy 4 mbitet használunk 8 áráért....
UI.: Ezért a későbbiekben lehetséges kártérítést kezdeményezni? -
Anyukedvence
csendes tag
Szia!
Nem értem, hogy milyen garantált sebességre célzol mikor 8mbites csomagra vagyunk előfizetve, és ehelyett gyakorlatilag egy 4 mbites csomag színvonalát kapjuk egy pár hete.
Ahogy az általad ajánlott tesztből is kiderül:Eredmények
Letöltési sebesség teszteredmények
Adatmennyiség: 2048.20 kbyte (2 097 352 byte)
Letöltési idő: 5.85 sec
Sebesség: 2807 kbit/sec (2 874 368 bit/sec)
Vonali sebesség: 3296.00 kbps
Feltöltési sebesség teszteredmények
Adatmennyiség: 2048.20 kbyte (2 097 352 byte)
Letöltési idő: 86.65 sec
Sebesség: 189 kbit/sec (193 536 bit/sec)
Vonali sebesség: 224.00 kbps -
Anyukedvence
csendes tag
Ja, de akkor az előfizetői díjak is lehetnének mondjuk min. 750 Ft. max. 8000Ft aztán meglátjuk, hogy az előfizetői is milyen "technikai" nehézségekbe ütközik, hogy csak azért fizet amit használ.
Na, de remélem hogy nálam is rendeződik a dolog.
Már 6-7 éve használok T-s netet, és eddig soha semmi komolyabb gond nem volt csak mióta most csomagot váltottunk hirtelen nem tudja a 8mbitet, pedig előtte jópár évig tudta.
Ha több ember használja akkor gondolom csökken a sebesség csak hát a T-nek nem csak a több lét kellene nyelni, hanem fejleszteni is. Én legalábbis így gondolom.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen