- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Notebook hibák
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Androidos tablet topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
XXX-TTT
csendes tag
válasz Thulcandra #7055 üzenetére
A telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőkre zúdul rá minden, sajnos...ők ülnek a frontban, ők hallgatják az üvöltöző ügyfeleket, a reklamálókat, és azokat az embereket, akik méltóságukban megsértik....tűrik, mivel tűrni kell....vannak olyan folyamatok,szabályozások a cégnél amit nem tudnak befolyásolni. Nagyon nehéz az ügyfél pártjára állni úgy, hogy közben a céghez is lojális legyen...ezt egy olyan személy, aki nem ebben a munkakörben dolgozik, nem értheti...akkor jönne rá igazán, ha egy ilyen cégnél dolgozna...iszonyat nehéz nap mint nap teljesíteni, kiszolgálni az ügyfeleket, tűrni és hozni a célértékeket....én egy másik cég telefonosán dolgozom, tapasztalat....
Az ügyfél is lehetne kicsit talpraesettebb, amikor betelefonál, kérik az ügyfélazonosítót és az ügyféljelszót, válasz: "Nem tudom a jelszót, minek az...." KELL, azonosítás miatt....nem viccből kell megjegyezni, vagy felírni egy olyan helyre hogy meglegyen....és a jelszós hercehurcával megy el minimum 10perc....az ilyenek miatt kell várni sokat amíg ügyintézőhöz kerül valaki....van olyan 80éves idős bácsi, aki betelefonál, egyből mondja az ügyfélazonosítóját és jelszavát, pikk-pakk érti miről van szó, és együttműködő az ügyintézésben is, akár reklamál, akár nem....azzal nem ér el semmit az ember, ha kiabál. Bezzeg szemtől szembe nem engedné meg magának ezt a stílust, mert gyáva...sokan így élik ki magukat, mert magányosak, így gondolja felfigyelnek rá, vagy már megkeseredtek az élettől, vagy otthon nem kapnak figyelmet és így próbálják ezt kicsikarni....
Na mindegy! Remélem történik egyszer egy csoda, és mindenki elégedett lesz mindennel...habár kétlem.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs