Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz ladlac #47468 üzenetére

    Szia!

    A Telekom oldalon lépj be, nézd meg a részletes forgalmi adatoknál, hogy a hiba ott van-e. Nekem mikor szakadt, akkor minden egyes hálózaton töltött időnél fel volt tüntetve az adatmennyiség is. Ez alapján tudod jelenteni, ha látszódik. Nekem is ezt mondták először, hogy nem látszódik a központban a hiba, de sorozatban jelentettem be a hibákat. Sőt még volt logom, screenshotom és videóm is róla. Szerintem nem árt, ha Te is készítesz ilyeneket. Nálam is ugyan ez volt a probléma, csak nekem új IP osztott, közben pedig lehetett használni pl a TeamSpeak szoftvert, mert az nem szakadt meg. Valakinél pl az IPTV is megy a szakadás mellett. Végül is kijött a szerelő és látta, hogy a hiba tényleg létezik.

    [ Szerkesztve ]

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

Új hozzászólás Aktív témák