Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kkrisi

    senior tag

    válasz gambler #14407 üzenetére

    igen nekem pl már a 3. hibabejelntésre nem voltak hajlandóak kijönni....ilyenkor az a teendő, hogy szépen felhívod őket, és elbeszélgetsz velük, hogy ha nem csinálnak vele valamit 24h belül, akkor te szépen otthagyod őket a pi*csba! Nem vagy rászorulva erre a szolgáltatóra!! És ha nem tetszik a hangnem a kedves telefonos kollégának, akkor szépen mint villamos kolléga nem rég írta, meg kell őket fenyegetni amivel csak tudod! És a telefonba is cigánykodni kell velük, mert különben nem lesz belőle semmi! Nekem is volt már olyan, hogy egy kicsit berágtam a csávóra mert lenézően kezelt, hogy én hülyevagyok nem értek semmihez, na belőlem meg kijött a magyar ige....csávó megfenyegetett, hogy mivel rögzítve van a beszélgetés, küldi tovább! Na aztán akkor én is mondtam neki ezt azt és végül rájött, hogy nem kééne szórakoznia! Mivel ők nem veszíthenek el ügyfelet, mert az nekik is állásukba kerülhet!

Új hozzászólás Aktív témák