Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibi970307

    tag

    Sziasztok!

    Szeretném megosztani veletek jelenlegi tapasztalataimat.
    Múlthéten, csütörtökön megrendeltem a Netmánia XXL-t alap telefonnal és Szuper Családi HD IPTV-vel.
    Másnap egyeztettek időpontot mára.
    Vasárnap este azonban megszakadt az internetkapcsolatom. Ezt az ügyfélszolgálaton tegnap be is jelentettem, de azt mondták, hogy mivel ma jönnek modemet cserélni, így lehet, hogy amiatt van a hiba, hogy átkötnek VDSL-re. Persze amíg ezt nem mondtam, fogalmuk sem volt róla. Ma ki is jött a szerelő, de arra jutott, hogy a jelenlegi kábelek elavultak (még alumínium, ami szerintem nem így van, rézkábelnek néz ki) és hogy ez még a 20megabitre sem alkalmas. Tekintve a most mért sebességet (22,47/1,18) szerintem nem teljesen igaz. Minden esetre kicserélik majd a kábelezést, amire számítottam is mivel VDSL hálózaton vagyok és 50 megabitre fizettem elő, tehát dupla érpár kell. Az internet pedig azért nem volt jó, mert valamiért nem tudott az eszköz bejelentkezni a hálózatra. Ezt nem is értem, hogy hogy lehetséges, megváltozott a jelszó. Legalább ma már van internetkapcsolatom. A kábelezést viszont más fogja csinálni, arra pedig megint várni kell. Kicsit lassúnak tapasztalom ezt a folyamatot. Nem is beszélve a TV-ről, ami szerintem szintén másik szerelő által lesz beüzemelve.

    Nálatok is hasonlóan nagy káosz van műszaki tekintetben? :F Az a baj, hogy szerintem amit beállítanak a központban azt már másik ember nem látja, így ilyen esetben az ügyfélszolgálaton sem tudnak segíteni. Pedig csak egy jelszó kellett volna, amit magam is be tudtam volna írni fél perc alatt.

    Remélem elvégzik az egészet november 28-ig, mert akkor lejár a hűségem, és nem szeretnék hűségidőn kívüli összeget fizetni. Azért ha így lenne, mindenképp jelezni fogom az ügyfélszolgálatra, hogy én időben meghosszabbítottam a szerződést.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák