Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Predator2

    addikt

    Helló

    Némi hírrel tudok szolgálni az Exszolgáltatóm és a köztem folyó vitás üggyel kapcsolatban.

    Aki nem emlékezne: Natolt hálózatot kapok/kaptam amit panaszoltam mert erről sehol nem tájékoztatott és felmondta a szerződésem 30 napos határidővel túlzott fogyasztói igényre hivatkozva.
    Arról nem beszélve, hogy a TV-t is megszünteti annak ellenére, hogy arra semmilyen panaszom nem volt. [link]

    A saját ASZF-jével sincs tisztában a tisztelt cég!

    "Az előfizetői szerződés Szolgáltató általi rendes felmondásának felmondási
    határideje nem lehet kevesebb, mint 60 nap. A Szolgáltató a felmondást
    minden esetben indokolni köteles. A felmondás indok lehet különösen, de nem
    kizárólagosan, ha az Előfizető az előfizetői szolgáltatást a
    jogkövetkezményekre történő figyelmeztető értesítését követően is a
    Szolgáltató hozzájárulása nélkül harmadik személy részére továbbértékesíti. A
    szerződés a felmondási idő leteltével megszűnik."

    30 napra csak akkor ha:

    "Az előfizetői szerződés 30 napra történő felmondása
    A Szolgáltató az előfizetői szerződést 30 napos felmondási idővel mondhatja
    fel, amennyiben az Előfizető az esedékes díjat a jogkövetkezményekre
    figyelmeztető első értesítés elküldését legalább 15 nappal követő második
    értesítés megtörténtét követően sem egyenlítette ki.
    Nem jogosult a Szolgáltató felmondani a szerződést, ha az Előfizető a
    díjtartozás összegszerűségét vitatja, és a vita rendezése érdekében a
    hatósághoz, vagy a jogvita elbírálására jogosult más szervezethez kérelmet
    terjesztett elő, feltéve, hogy az Előfizető a szolgáltatás igénybevétele után a
    nem vitatott, illetve az esedékes, nem vitatott további díjakat folyamatosan
    megfizeti."

    A TV-re anyum kötött náluk egy másik szerződést, az ügyintéző hölgy megírta a szerződést. De nem adta oda mert mivel vitám van a főnökkel nem biztos, hogy engedi :W Aztán a főnök rábólintott, majd a hölgy másnap felhívott minket, hogy a net nem kell mert ha nem akkor jönnek és a hónap végén levágják a kábelt. A tv is csak úgy mehet, hogy előtte kijönne ellenőrizni a vezetékeket stb... (éveken keresztül nem volt gond a vezetékekkel most valamiért lett)
    A Netet lebeszéltem a Thome-al, bár nevetséges, hogy max 20/1 amit biztosítani tudnak míg az RKSZ akár a 120/10-et is.

    A mai napon kaptam egy válasz levelet a fogyasztó védelemtől, mint arra számítani lehetett semmi jót nem tartalmaz. [link]

    Kíváncsian várom a véleményeteket.

    [ Szerkesztve ]

    >> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

Új hozzászólás Aktív témák