Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huroq

    senior tag

    válasz Intruder2k5 #44234 üzenetére

    Ne haragudj, hogy ezt mondom, de ebben mi volt a hőzöngés?
    Nem kérdeztem, hogy ilyen esetben mi a teendő (hisz tudom), nem itt kezdtem el mérgesen kifordulni magamból, egyedül annyit merészeltem tenni, hogy leírtam mi a szituáció nálunk. Gondolom tapasztalatokat azért még szabad megosztani.

    Egyébként meg e-mailben kezdeményeztem a szolgáltatás lemondását. Amit többször rögzített telefonbeszélgetéssel meg is erősítettem. Ezzel nem volt problémájuk.
    Ne fizessem be a számlát? Magamat szívatom meg, hogy a második be nem fizetés után kikapcsolják a szolgáltatást és bizonyíthatom az igazamat. Nyernék is az ügyben, csak épp addig nem lenne szolgáltatásom.
    Egyébként meg visszamenőleg jóváírták az összeget, tehát ebből a tekintetből korrekt volt az ügyintézés, csak azt untam meg, hogy 8 hónap alatt nem lehet egy szolgáltatást törölni a rendszerből.
    De be is fejeztem a témát. Máskor meggondolom kétszer mit írok.

    Üdv.
    Erik

Új hozzászólás Aktív témák