- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Processzor lábak javítása helkis módra
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
ma A Blackview elérhető áron kínál összecsukható képernyős élményt, három Android főverzió támogatással.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ett
aktív tag
válasz netmesterke #4084 üzenetére
Hát mi a padon hajtjuk kulonbozo ellenorzéseket végezve kozben, 130-ig kell húzatni a program szerint, de volt már olyan mta váltos auto, aminek rossz volt a váltoja, felírta az egyik munkatársam, hogy 5 fokozatot nem kapcsolja. Na hajtsuk meg, hát kapcsolta az otodiket csak éppen 170-nél. Kicsit sportosra lett hangolva. Meg volt már, hogy padon kiakasztották a km orát. Meg Lagermaxosok (kulon cég van arra, hogy a parkoloban elhelyezze a gépeket) se kímélik, csikorognak a kerekek, lengéscsillapítok tesztelve farolásokkal. Egyébként általában 5-6 km-et megy minden auto a padokon, meg parkolo, meg felrakják kamionra vagy vagonra. De amin sok hiba volt, és sokszor jon vissza nálunk, abban lehet akár 20 km is. Eddig a rekord 25 km-es auto volt. Szoval fizikai képtelenség a nullkilométeres auto, mert mindet letesztelik és az minimum 4-5 km.
Dare2Live:
Ebben lehet valami. Mondjuk mi azon a pár km-en nem sok kárt okozuk a gépnek. Bár van úgy, hogy a sport swift tesztprogramjánál a padon tiltásig porog. Meg amikor epi-t mérunk az auton, akkor az osszes benzines sx4-et meg a sport swiftet és mta váltos swiftet lepadlozzuk. Szoval mi már elkezdjuk a kis forgácsdarabokat az olajszuro felé terelni.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Mecy_Lacee
aktív tag
válasz netmesterke #4084 üzenetére
ett koléga erre jobban tudna válaszolni.
De láttam 1-2 dolgot....Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
Giot
addikt
válasz netmesterke #7140 üzenetére
A futómű nagyon kemény több ismerősömnek is az van.
Ennek ellenére a magas felépítés és a relatív kis tömeg miatt nagy tempónál szeret billegni, na nem olyan veszélyesen, inkább csak figyelmeztetés képen.
A 3 fajta motorral szerelik, 1.3vvt 93Le. 1.5vvt 99Le meg van egy 1.25-ös Fiat diesel-el szerelt valami 70 ló körül.
Nem igazán takarékos. szereti a hasát, főleg ha hajtják, cserébe az 1.3 as is megy mint a meszes. Ez azért is van mivel elég rövid áttételezésést használ a Suzuki az Ignis esetében. Másrészt az autó magas felépítése is rátesz egy lapáttal.
Persze lehet vele takarékosan is járni, 6 liter környékéből ha meg tudja állnia delikvens hogy ne pörgesse meg néha, meg 5. pakol 60-nál 70-nél.
Megbízható autó, túl sok gond nem volt vele az ismerősöknek.Nincs beleszólásom de részemről inkább egy 2-es Swift. Marha jó kis dodgem autó. kevesebbet fogyaszt, hosszabb áttételek miatt, szereti a ha pörgetik ugyancsak előbbi oknál kifolyólag, (meg a "hülyegyerek" japán motor miatt) jól megy. Jó az úttartása. Jah és pofás kis jószág.
4 csillagos törésteszt.
3 fajta motor: 1.3 16V 92Le, 1.5vvt 102Le meg az Ignisnél említett kis kávédaráló diesel.
Megbízhatóságára sincs panasz a típushibákat már kinőtte.Azt viszont hozzá kell még tenni hogy alapfelszereltségben, nagyon puritán mindkettő belvilága. Még az én 1-es Swiftemnél is, igaz az enyém GLX.
Mindenhol kopogós műanyag. A kárpitok sem segítik a komfortérzetet.
Sőt a 2es swift "alsó" felszereltségéből még a fordulatszámmérőt is kispórolták.
A kopogós műanyagok felszereltség növelésével sajna nem változnak max a színük.[ Szerkesztve ]
-
Jadro
veterán
válasz netmesterke #7140 üzenetére
Én nem rég vettem Ignis GS-t és nem bántam meg hogy nem a Swift lett. Jobban elférek benne, a Swiftben valahogy nagyon körülzártnak éreztem magam amikor kipróbáltam. Olcsóbban hozzá is jutsz az Ignishez, bár igaz ami igaz, kemény a futóműve és tud enni ha odalépsz neki.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Giot
addikt
válasz netmesterke #7143 üzenetére
Nem is 5.ben kell előzni! Az utazó fokozat. Emiatt fogyaszt kevesebbet a 2swift.
A 100-as sprintje jobb a 2swift-nek, mivel kettesben kiforogja a kilót, a hosszabb váltás miatt, míg az ignis nem, ott muszáj harmadikat tolni.
Műanyag szempontból egyik sem vitézkedhet.
Szerintem nem sokkal drágább.
A japán Ignis más tészta.
Amúgy mond meg őszintén már elkötelezted magad az Ignis mellett.
Szerintem is jó kis autó az nincs miért szégyenkeznie! Főleg motorikusan.
Sok sikert a vásárláshoz![ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz netmesterke #7146 üzenetére
2000-es GLX 1.3 8V Swiftem van.
10.3 mp-et mértem még fiatalabb korában, a 100-as sprintre. De ez is hozza a kilót kettesben. Egészen pontosan 6.8e rpm-nél tilt el. Akkor 2esben 105km-h tart. Ja sportkipuffal , direkt szűrővel, és Platina gyertyával.
Igaz ma már nem forog olyan vígan mint akkor.
Az Ignisnek, mint ahogy írtad, valóban dinamikusabb a gyorsulása, a rövidebb váltások miatt. Nem is kell annyira megforgatni pont emiatt hogy menjen.
Nyárra tervezem(tem?) a cserét, néztem már én is sok autót vezettem gömbölyűt is (2-es swift) Ignist is én úgy érzem hogy a swift jobban egyben van. Úttartása is jobb. és ugyanúgy élvezi a ha megforgatják mint a jelenlegi.
Hogy miért a múltidő a tervezésnél?? Hm ahogy a benzinárak állnak nem valami fényes a jövő. Meg valahogy egyébként is elég rossz a jövőkép a jelenlegi gazdasági helyzetet tekintve. -
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7158 üzenetére
Hát azért lehet az az ár mögött van is már vmi, mert nem hiába kerül annyiba. Bele kellene ülni menni vele és utána mondani rá véleményt. Lehet már a Toyota szintjén van minőségbe. Ezt a kérdést nem lehet csak úgy márka alapján elintézni.
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7160 üzenetére
Hát én még nem ültem ezért nem tudok mit mondani de elhiszem.
-
g4besz
tag
válasz netmesterke #7160 üzenetére
És az sem egy utolsó szempont, hogy 7 év gari jár rá.
Munkatársamnak van egy Proceed-je, és mondta, hogy kötelezőn átnézik alulról az egész kasztnit meg a kötéseket, szóval tényleg alaposak.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7167 üzenetére
Hát igen ezt a 6-os váltót én sem teljesen értem miért nem raknak már több autóba.
Manapság már rengeteg autópálya van és ugye nagyon sokan sok-sok km tesznek meg rajta emberek akár a naponta ingázva. Egy 100LE feletti motor meg már elbírja ez tény, esetleg egy emelkedőnél vissza kell kapcsolni de hát istenem azért van a váltó hogy használják. -
Jadro
veterán
válasz netmesterke #7193 üzenetére
Én a Feliciára tippelnék. Nézegettem ezt a kettőt én is régebben és szerintem a Skodában több az anyag. Persze mai autókkal nem érdemes hasonlítani, de a régi Swifthez képest kicsit masszívabbnak tippelném.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Jadro
veterán
válasz netmesterke #7197 üzenetére
Nem egy régi swift az biztos, bár nem szeretném megtapasztalni. Az enyémben szerencsére van 4 légzsák is, de ne kellejen inkább használni soha.
Mercutio_: Szó szerint, és nem is akárhogy. Téptünk mi már 170 fölött vele. ( Német autópályán természetesen. )
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Jadro
veterán
válasz netmesterke #7199 üzenetére
Nem találtam erre vonatkozólag adatot. Pont ugyanígy gondoltam én az új Swifttel, ahogy Te. Plussz beüléses kipróbálás után nekem kényelmetlenül szűkebbnek tűnt a Swift. Az Ignác valahogy jobb ezen a téren.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Jadro
veterán
válasz netmesterke #7201 üzenetére
Igazad van. Itt jon elo hogy ki mennyit, hol es mire hasznalja az autot. Nekem dontoen a varosban kell a kocsi, tehat foutra sem sokat megyek vele, nemhogy autopalyara. Az ignis igy jobb valasztasnak tunt es tunik most is.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7204 üzenetére
Elhiszem, de úgy ránézésre egy kicsit nagyobb biztonságba érezném magam az Ignisbe.
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7206 üzenetére
Akkor ezt megbeszéltük.
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7209 üzenetére
Én is nézegettem az SX4-et a márkakereskedésben míg vártam a lengéscsillapító cserére. Kicsit nagyobbnak gondoltam, de a hátsó ülés előtt nagyon kevés hely van a lábnak. Nem mintha én valaha is hátul ülnék, de az utasok is fontosak számomra, így már nem is tetszik.
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7213 üzenetére
Hát igen,de az ára is sok egy kicsit sztem, mert a pár évesek is 3milla felett vannak jócskán. Annyiért már egy pár évvel idősebb igen jól felszerelt skoda octavia kombi is kijön és akkor abba nem kell soha nyomorogni senkinek és semminek.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz netmesterke #7218 üzenetére
1 milláért?? Az irreálisan alacsony, mit lehet 1M-ért kapni?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mercutio_
félisten
válasz netmesterke #7289 üzenetére
Ennyi pénzért már C'eed, Fluence, Linea, talán alkuval előző Fócus és Octavia olcsóbban Lacetti is van és ezek mind tágasabbak.
Persze aki dinamikusabb kicsikocsit akar annak a Fiesta, 207, Clio, ás hasonló kocsik mellett reális alternatíva
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- 3D nyomtatás
- Politika
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Futás, futópályák
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen